De som sätter straffarna ska självklart lägga dem.Jim Morrison skrev:Ang. straffskyttar så kan ni väl snälla sluta? Tror ni inte att laget/Tony vet bäst? Så jävla lätt att vara efterklok. Vem hade skickat in Söder som första här inne? Ändå sätter han den.
Djurgårdens IF - Malmö Redhawks 26/12 2012
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Sv: Re: Djurgårdens IF - Malmö Redhawks 26/12 2012
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- Lakrisal
Re: Djurgårdens IF - Malmö Redhawks 26/12 2012
Agreed. Verkar ha riktigt dåligt självförtroende. Det är någon gång där när han är på väg att komma i ett 2 mot 1 läge, då vänder han sig om och tittar bakåt, tappar fart och sedan pucken. Sedan att han får spela PP är något av ett under... Herregud så dålig han var där. Håller i pucken alldeles för länge och tappade väl i princip alla puckar han hade.Mäklaren skrev:Är jag ensam om att ha reflekterat över hur otroligt osmidig och klumpig Janos Hari är där ute på isen?
Ser ingenting av den Hari som man sett honom i juniorserierna.
- SirDIFalot
Osynlig första match.Mäklaren skrev:Är jag ensam om att ha reflekterat över hur otroligt osmidig och klumpig Janos Hari är där ute på isen?
Lovande andra match.
Dålig tredje match.
Typ så.
Expert.
- SirDIFalot
I det läget var Janos dödstrött. Men tro mig. Det är inget fel på hans självförtroende... Minst sagt. Men han säger själv att det är lite ovant med ny roll och nytt spelsystem. Lär ta ett tag.Lakrisal skrev:Agreed. Verkar ha riktigt dåligt självförtroende. Det är någon gång där när han är på väg att komma i ett 2 mot 1 läge, då vänder han sig om och tittar bakåt, tappar fart och sedan pucken. Sedan att han får spela PP är något av ett under... Herregud så dålig han var där. Håller i pucken alldeles för länge och tappade väl i princip alla puckar han hade.Mäklaren skrev:Är jag ensam om att ha reflekterat över hur otroligt osmidig och klumpig Janos Hari är där ute på isen?
Expert.
-
Fredrik Bremberg ?@fbremberg
Det är inte ok att sitta och skrika könsord och allt möjligt om mig eller mina lagkamrater i Dif inför våra barn en rad framför dig, skäms
Pinsamt av den/dom som beter sig så!
Det är inte ok att sitta och skrika könsord och allt möjligt om mig eller mina lagkamrater i Dif inför våra barn en rad framför dig, skäms
Djurgårdens IF
Är detta samma person?Manijock skrev:Priset som dagens idiot trodde jag skulle gå till antingen den där galler-knodden i Danmark eller gnagaräcklet i randigt, men där gick jag bet. Bakom mig står en ung snaggad herre och skriker under slutet på matchen: "Bänka Linkan för helvete, han har fan inte bidragit någon gång idag"... tror jag nöjer mig så och om denna personen skriver härinne, så hälsar jag att jag skäms över att ha delat din läktare. Stek ett ägg på ditt huvud och somna om!
Att vissa DIFs fans beter sig som idioter och får min 8- åriga dotter att börja gråta under matchen så att hon vill gå hem, var är idrotten
Du som sitter på A 21 rad 20 vid DIFs A-lag familje biljetter, jag ska personligen se till att få dig utpekad och portas ifrån DIFs matcher
- -daniel-
Du kanske inte förstod vad jag skrev, läs igen. Vi har en chans, hur liten den än må vara, att ta steget upp i år och det mer eller mindre står & faller med Linkans form framgent.Blueberry hill skrev:ES ? vi ska vara glada om vi tar oss till playoff, det här spelet håller inte, tyvärr
Angående Hari så tycker jag han ser ut att lida av den klassiska prestationsångesten som det kan innebära att ha en limiterad tid på sig att göra avtryck. Han är teknisk och tämligen snabb på rören, men tar konstant märkliga beslut. Han har definitivt mer i sig, men vet inte om han kommer hinna visa det.
- -daniel-
Hemskt att läsa, men jag är inte förvånad. Finns så jävla många lowlifes i vår publik så man skäms...känns som en bondhåla stundtals.DIFVästertorp skrev:Fredrik Bremberg ?@fbremberg
-
Man vågar sitta och gorma bland barnfamiljer. Vilka pajaser!!!!
Djurgårdens IF
På familjeläktaren ska givetvis sånt pack rensas bort direkt. Konstigt om han fick stå och gorma ett tag.
Djurgårdens IF - Malmö Redhawks 26/12 2012
Helt sjukt. Måste ju finnas folk runtom som säger till? Jag gör alltid det, i värsta fall ta hjälp av vakter. Vi måste värna om vårat varumärke.
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
Skandal! Nog för att man går över gränsen ibland på forumet, men aldrig att jag öppet hånar och häcklar DIF-spelare när jag är på Hovet.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
-
Nu när Bremberg äntligen kommit igång. Då ska han få syssla med sånt här. Var e alla vakter och poliser som man ser står med mobiler i såna lägen?
Djurgårdens IF
Nepp jag satt precis till höger brevid klacken på A18. Verkar funnits mer än en idiot på Hovet denna kväll. Är så man skäms!Staten skrev:Är detta samma person?Manijock skrev:Priset som dagens idiot trodde jag skulle gå till antingen den där galler-knodden i Danmark eller gnagaräcklet i randigt, men där gick jag bet. Bakom mig står en ung snaggad herre och skriker under slutet på matchen: "Bänka Linkan för helvete, han har fan inte bidragit någon gång idag"... tror jag nöjer mig så och om denna personen skriver härinne, så hälsar jag att jag skäms över att ha delat din läktare. Stek ett ägg på ditt huvud och somna om!
Att vissa DIFs fans beter sig som idioter och får min 8- åriga dotter att börja gråta under matchen så att hon vill gå hem, var är idrottenFredrik Bremberg ?@fbremberg
Det är inte ok att sitta och skrika könsord och allt möjligt om mig eller mina lagkamrater i Dif inför våra barn en rad framför dig, skämsFredrik Bremberg ?@fbremberg
Du som sitter på A 21 rad 20 vid DIFs A-lag familje biljetter, jag ska personligen se till att få dig utpekad och portas ifrån DIFs matcher
Ut med idioten. Var du än står på läktaren skriker du inte könsord och dylikt om DIF som järnkamin. Identifiera personerna och låt dom stå till svars på något sätt. Visst att säsongen inte har nått upp till våra förväntningar men att högljutt förolämpa DIF och spelarna är inte acceptabelt.