Garpen hoppar in som coach

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Diffe89
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Kontakt:

Garpen hoppar in som coach

Inlägg av Diffe89 »

http://www.aftonbladet.se/vss/sport/sto ... 23,00.html

Bra eller dåligt, vad tycker ni?

Jag tror det kan vara bra med en ny röst i både bås och omklädningsrum. Bra agerat!

EDIT: Såg att länken fanns i DIF-SAIK-tråden nu, men vi kan väl flytta den diskussionen hit?
KapZ

Re: Garpen hoppar in som coach

Inlägg av KapZ »

Diffe89 skrev:http://www.aftonbladet.se/vss/sport/sto ... 23,00.html

Jag tror det kan vara bra med en ny röst i både bås och omklädningsrum. Bra agerat!

EDIT: Såg att länken fanns i DIF-SAIK-tråden nu, men vi kan väl flytta den diskussionen hit?

"Garpenlöv ser matcherna från läktaren och hjälper med tränarna med information. I Globen sitter han i ett bås högst upp på etage A."

Ny röst i båset blir det väl inte tal om men.. visst kan han hjälpa till!
taddis
Kontakt:

Inlägg av taddis »

Jag tycker det är märkligt att man inte har haft en coach uppe på läktaren tidigare. I NHL har alla lag en hel stab som sitter där uppe och följer spelet och för över information till coacherna där nere i båset.

Jag tycker det är kanon!
Användarvisningsbild
Diffe89
Kontakt:

Inlägg av Diffe89 »

KapZ skrev:

"Garpenlöv ser matcherna från läktaren och hjälper med tränarna med information. I Globen sitter han i ett bås högst upp på etage A."

Ny röst i båset blir det väl inte tal om men.. visst kan han hjälpa till!
Såg det där nu, jävla Aftonbladet som lurar mig med en bild på honom i båset :P
spiik
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av spiik »

för kanske 10 år sen hade vi ju nån på läktaren som satt med headset och hade direktkontakt med båset. Vill minnas att det var wikegård som stod med det andra headsetet nere i båset...lite för kommersiellt kanske
Blue Brigade Sthlm
Användarvisningsbild
Johaan
Kontakt:

Inlägg av Johaan »

Jag tycker det är bra, liksom vad har vi att förlora?
GOGO FIMPEN!
Kall-El

Inlägg av Kall-El »

Själv är man ytterst tveksam. Garpen är väl en av dem som har huvudansvaret för vilka spelare som värvats och klarar man inte av den biten har jag svårt att se hur man skall kunna vara till nytta som taktisk coach heller.

Det som behövs är nytt och bättre folk in i organisationen, inte att man försöker använda sämre pjäser på nya positioner.

Glöm inte heller bort att Garpen är en av dem som ini det längsta hävdat att truppen är bra och att det bara "kommer att vända"....

Nepp själv är man ytterst tevksam till denna förändring.
Gäst

Inlägg av Gäst »

Vet att Thomas Magnusson satt på läktaren och skrev ner information till Wikegård
oswä0216

Inlägg av oswä0216 »

hardrocker35 skrev:Vet att Thomas Magnusson satt på läktaren och skrev ner information till Wikegård

Han är målvaktstränare, kanske därför han gjorde det...Sjölv har jag tränat med honom...
DJ The real one..

Inlägg av DJ The real one.. »

Intiativet är bra men som Kall El sa är frågan om det är rätt folk på rätt plats..
Div. 2 Djurgår´n ändå!
Skriv svar