Djurgårdare i Nordamerika/Europa/Övriga världen
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Djurgårdare i Nordamerika/Europa/Övriga världen
Någon som vet hur det går för Andreas Engqvist i KHL, ser ut som han ändå gjort 19 pinnar på 30 matcher och borde väl ha varit och nosat på en landslagsplats? Eller försvann han i diskussionen när lockoutade spelarna fanns att tillgå kanske?
- SirDIFalot
Han snittar näst mest istid bland deras forwards. Om man inte räknar Viktor Stålberg som bara varit där några matcher.-daniel- skrev:Någon som vet hur det går för Andreas Engqvist i KHL, ser ut som han ändå gjort 19 pinnar på 30 matcher och borde väl ha varit och nosat på en landslagsplats? Eller försvann han i diskussionen när lockoutade spelarna fanns att tillgå kanske?
http://en.khl.ru/stat/players/222/forwards/3987/
Expert.
- -daniel-
Imponerande att ligga tvåa i interna poängligan..!
Verkar dock vara rätt uselt med poänggörare i laget (liknar ju nästan rena Djurgår'n) så jag tar förgivet att Atlant är ett lag i de undre regionerna av tabellen.
Verkar dock vara rätt uselt med poänggörare i laget (liknar ju nästan rena Djurgår'n) så jag tar förgivet att Atlant är ett lag i de undre regionerna av tabellen.
5 p (4 mål) på 8 matcher av Blomstrand i Almtuna...
- SirDIFalot
"Post-trade-high" som de säger i Nordamerika. Han kommer landa på jorden snart igen.kaminor skrev:5 p (4 mål) på 8 matcher av Blomstrand i Almtuna...
Expert.
- -daniel-
Jag såg matchen mellan Almtuna och Karlskoga innan uppehållet, och tyckte han var fullständigt jäkla anonym då. Men 4 mål på 8 matcher är naturligtvis bra!
- SirDIFalot
Efter att ha suttit över 1,5 månad på läktaren fick Boumedienne idag beskedet att han också får sparken. Han fick lite fler matcher än Printz i alla fall 

Expert.
Inte för att det är troligt och han skulle inte vara gratis men tror han skulle passa perfekt för oss i allsvenskan!SirDIFalot skrev:Efter att ha suttit över 1,5 månad på läktaren fick Boumedienne idag beskedet att han också får sparken. Han fick lite fler matcher än Printz i alla fall
- SirDIFalot
Jag finner det rätt humoristiskt att vi alla är rådande överens om att lägga ner inaveln i DIF hockey men så fort en före detta spelare blir tillgängliga så är det en drös människor som vill värva in den spelaren igen.mb81 skrev:Inte för att det är troligt och han skulle inte vara gratis men tror han skulle passa perfekt för oss i allsvenskan!SirDIFalot skrev:Efter att ha suttit över 1,5 månad på läktaren fick Boumedienne idag beskedet att han också får sparken. Han fick lite fler matcher än Printz i alla fall

Expert.
Jag är för att värva Bombom, men bara om han kan vinkla skridskorna så att han blir knuffad in i målvakten.
Jag förstår absolut vad du menar! Jag vill väl egentligen inte ha just bombom! Hans inställning, attityd och nonchalanta spelstil gick mig på nerverna men han har mycket vi saknar! Bra i pp och rätt elak och tuff iaf!SirDIFalot skrev:Jag finner det rätt humoristiskt att vi alla är rådande överens om att lägga ner inaveln i DIF hockey men så fort en före detta spelare blir tillgängliga så är det en drös människor som vill värva in den spelaren igen.mb81 skrev:Inte för att det är troligt och han skulle inte vara gratis men tror han skulle passa perfekt för oss i allsvenskan!SirDIFalot skrev:Efter att ha suttit över 1,5 månad på läktaren fick Boumedienne idag beskedet att han också får sparken. Han fick lite fler matcher än Printz i alla fall
- BaronVonDif
Sv: Re: Djurgårdare i Nordamerika/Europa/Övriga världen
Att en spelare som är så missnöjd med en förening att han går ner på knä för att få lämna med knappt 12 matcher kvar på säsongen skulle vilja komma tillbaks mindre än ett år senare känns väldigt osannolikt men större mirakel har skett.Undrar vad dom menar med 'fått sparken' dock, han har väl inte misskött sig? Får han gå men får fullt betalt?Enbom skrev:Jag är för att värva Bombom, men bara om han kan vinkla skridskorna så att han blir knuffad in i målvakten.
Skickat från min GT-I9305N
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
Re: Sv: Re: Djurgårdare i Nordamerika/Europa/Övriga världen
Förmodligen var han inte tillräckligt bra när de tog in två lockoutspelareBaronVonDif skrev:Att en spelare som är så missnöjd med en förening att han går ner på knä för att få lämna med knappt 12 matcher kvar på säsongen skulle vilja komma tillbaks mindre än ett år senare känns väldigt osannolikt men större mirakel har skett.Undrar vad dom menar med 'fått sparken' dock, han har väl inte misskött sig? Får han gå men får fullt betalt?Enbom skrev:Jag är för att värva Bombom, men bara om han kan vinkla skridskorna så att han blir knuffad in i målvakten.
- BaronVonDif
Sv: Re: Sv: Re: Djurgårdare i Nordamerika/Europa/Övriga värl
Som Weigel då? Fast då lånar man ut och sparkar inte.mb81 skrev:Förmodligen var han inte tillräckligt bra när de tog in två lockoutspelareBaronVonDif skrev:Att en spelare som är så missnöjd med en förening att han går ner på knä för att få lämna med knappt 12 matcher kvar på säsongen skulle vilja komma tillbaks mindre än ett år senare känns väldigt osannolikt men större mirakel har skett.Undrar vad dom menar med 'fått sparken' dock, han har väl inte misskött sig? Får han gå men får fullt betalt?Enbom skrev:Jag är för att värva Bombom, men bara om han kan vinkla skridskorna så att han blir knuffad in i målvakten.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
Bom-Bom... Nä, I don't think so.