Nice intervju! Så då kommer Djurgårdens materialförvaltare designa Chets målvaktshjälm, intressant! Skulle vara riktigt nice med något i den här stilen:
bastis7 skrev:Fy faan jag fullkomligt älskar Chet! Hur jävla bra är han inte?
Jag förstår varför vår mv-tränare inte ville byta ut honom mot någon annan i serien när han är i zonen. Högstanivån är riktigt hög och jag ber till gudarna att vi får dra nytta av den i KS.
Sjukt bra nivå, haft några sämre ingripanden men också dålig hjälp av laget tidigare. Chet har hållt en bra nivå allt som oftast ändå. Just nu..sjukt het, speciellt idag! Vet inte hur många gånger jag varvat räddningen nu lol
Kul och se att Chet växer fram nu och höjer sitt spel. Sa ju i början av säsongen att han har stor potential och mycket väl kan bli en av de bättre målvakterna i NHL i framtiden.
Bara han höjer sin lägsta-nivå och skippar tavlorna så kommer han bli riktigt viktig för oss.
Vad gäller masken så är jag lite besviken, ser inte så bra ut på bilden iallafall. Färgerna känns mer Brynäs och övredelen känns ofärdig som någon sa.
Årets värvning i svensk hockey? Fortsätter Chet så här så vill jag nog säga att han är det. Han är enorm i målet. Släpper knappt några returer och är hur stabil som helst. Jag trodde starkt på honom inför säsongen, och jag är så jävla glad över att jag fick rätt. Chet Pickard är för jävla underbar, tack för segern som du gjorde möjlig med ditt storspel idag.