Djurgårdens IF - Oskarshamn IK 21/12 2012
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
- SirDIFalot
Re: Djurgårdens IF - Oskarshamn IK 21/12 2012
Blir intressant att se vilken forward som sätts åt sidan denna match, antar att Kalus börjar vid sidan av igen och att Söder får spela mycket. Sedan får Kalus gå in och ersätta Söder när han lämnat.
Jag hoppas i alla fall Janos sätts som forward och inte center. Men de lär väl fortsätta med kedjorna de ändrade till under matchens gång. Åberg-Otto-Ölvestad uppfattade jag i alla fall, sedan Sörensen-Hari-Linkan tror jag?
Jag hoppas i alla fall Janos sätts som forward och inte center. Men de lär väl fortsätta med kedjorna de ändrade till under matchens gång. Åberg-Otto-Ölvestad uppfattade jag i alla fall, sedan Sörensen-Hari-Linkan tror jag?
Expert.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Jag vill se Kalus mer.
Nu var det förvisso inte lika självklart att sätta Honken åt sidan men någon annan får flytta på sig (mest för att jag är ruggigt intresserad av att studera #15 på hemmaplan).
Nu var det förvisso inte lika självklart att sätta Honken åt sidan men någon annan får flytta på sig (mest för att jag är ruggigt intresserad av att studera #15 på hemmaplan).
Perfekt alltså att vara på plats och dessutom få äran att dö på Hovet i sin DIF-utstyrsel (om nu Maya-grejjen stämmer)!SirDIFalot skrev:Sänds varken på S24 eller Viasat.

Sjukt viktig match också, 6poängare igen... Tror på klar vinst, 4-1 på tavlan men borde slutat 7-0!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- SirDIFalot
Efter Honken, Hank och Tims kedja gjorde en solid match lär ingen av dom petas. Det skulle väl vara Ljungh i så fall som var precis lika anonym som vanligt. Tyvärr. Ja för helvete, peta Ljungh.-daniel- skrev:Jag vill se Kalus mer.
Expert.
- -daniel-
Mmjo men på något sjukt sätt gillar jag ändå Ljungh. Känns som han är "nära" att bli bra hela tiden...svårförklarligt och låter luddigt, men jag hatar känslan.
Men visst borde han ligga närmast bänken i nuläget...

Men visst borde han ligga närmast bänken i nuläget...
- minalman
Tioårig bröllopsdag. Tur att Viasat eller S24 inte sänder för då hade jag glott på matchen i mobilen i stället för att artigt konversera min hustru vid middagsbordet. Den stora frågan: Vad ska vi prata om?
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- -daniel-
Åbergs NHL-skott? Tim Eriksson = bra eller anus? Finns mängder med konversationsämnen.minalman skrev:Tioårig bröllopsdag. Tur att Viasat eller S24 inte sänder för då hade jag glott på matchen i mobilen i stället för att artigt konversera min hustru vid middagsbordet. Den stora frågan: Vad ska vi prata om?
Ni kan prata om hur man kan ställa skridskorna så man blir inputtad av målvakten.
Sv: Djurgårdens IF - Oskarshamn IK 21/12 2012
Pontus har ett magnifikt skott. Jag tar gärna diskussionen med någon i PM. Börjar bli långrandigt här, även för mig
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2

- -daniel-
Re: Sv: Djurgårdens IF - Oskarshamn IK 21/12 2012
Nu var det inte du som skulle diskutera, utan Spongebob med hans fästmö över en pava vin på bröllopsdagen!Sjöwall skrev:Pontus har ett magnifikt skott. Jag tar gärna diskussionen med någon i PM. Börjar bli långrandigt här, även för mig![]()
- minalman
Tack för alla bra förslag. Vi kommer att ha mycket att prata om.-daniel- skrev:Nu var det inte du som skulle diskutera, utan Spongebob med hans fästmö över en pava vin på bröllopsdagen!Sjöwall skrev:Pontus har ett magnifikt skott. Jag tar gärna diskussionen med någon i PM. Börjar bli långrandigt här, även för mig![]()
För henne är samtalsämnet NHL-skott helt purfärskt. Jag smyger in här på forumet på fredag kväll när hon besöker damrummet och ger er en kvinnas definition av ett riktigt NHL-skott!
Senast redigerad av minalman den 2012-12-19 11:25:47, redigerad totalt 2 gång.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Jag tycker att ni kan prata om Tims fantastiska NHL-teknik innan Honkens mål idag.
Eller Johners NHL-utseende, eller Haris NHL-självförtroende.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Känns lite upprepande att säga det, men... vilken viktig match det här är. Att vi tar tredje raka segern och tre poäng på fredag är oerhört viktigt, och om vi gör det, så kan laget äntligen få lite arbetsro lagom till jul efter all kalabalik inom förening.
Kämpa Djurgår'n!
Kämpa Djurgår'n!
- SirDIFalot
Pickards NHL-räddning var ju ändå grym. Eriks NHL-assist gånger två. Och Zabels helt avgörande NHL-timeout ska vi fan inte glömma en dag som denna. Sedan är det NHL-klass på Holm rakt igenom idag.Mäklaren skrev:Jag tycker att ni kan prata om Tims fantastiska NHL-teknik innan Honkens mål idag.
Expert.