Mora IK - Djurgårdens IF 18/12 2012
Re: Mora IK - Djurgårdens IF 18/12 2012
Oj nu blir det två hyperviktiga matcher på Hovet. Snacka om läge att klättra och skaffa en lucka neråt. Forza DIF!
- Lee Harvey Oswald
%BOMBOM BOUCHARD skrev:Brukar också kallas vinnarskalle.Lee Harvey Oswald skrev:Äh, han är bara lika partisk med sitt lag som 97& av alla här inne är.#10 skrev:Moras tränare måste ju vara full, ham tyckte vårat första mål skulle varit bortdömt trots att han såg på reprisen... PAJAS!
Jepp
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Även fall domaren ville annat så vann vi idag.
Så. Jävla. Skönt.
Så. Jävla. Skönt.
Handlar väl mer om hur han väljer att kommentera målet. Vinnarskalle?BOMBOM BOUCHARD skrev:Brukar också kallas vinnarskalle.Lee Harvey Oswald skrev:Äh, han är bara lika partisk med sitt lag som 97& av alla här inne är.#10 skrev:Moras tränare måste ju vara full, ham tyckte vårat första mål skulle varit bortdömt trots att han såg på reprisen... PAJAS!
Född till sportchef.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Chet har djävligt bra koll var han har stolpar och ribba. Släpp förbi alla som inte går i mål!
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Jamen han är ju galen och uppfinner regeln "felaktig skridskoposition" till reglementet?BOMBOM BOUCHARD skrev:Brukar också kallas vinnarskalle.Lee Harvey Oswald skrev:Äh, han är bara lika partisk med sitt lag som 97& av alla här inne är.#10 skrev:Moras tränare måste ju vara full, ham tyckte vårat första mål skulle varit bortdömt trots att han såg på reprisen... PAJAS!
Jag förstår fortfarande inte vad han menar och vilken position skridskorna skall ha för att det enligt honom skall godkännas?
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
-
FY F-----NNNNN VILKEN RÄDDNING PICKARD GÖRRRRRR!
Vad är det för KILLE vi fått hit? Fattar ni? Två superstjärnor i NHL kommer fria, bra sidledspassning från Ryan till Kopitar som skjuter bra direkt men SUPERKEEPERN hinner över och tar den i PLOCKEN! HELT SJUKT!!!
Sedan gör Gustafsson en riktigt bra match, vilket fightingface! Killen e 20 men spelar riktigt rutinerat!!! Såg ni när han markerar mot Morakillen som håller fast hans klubba!? E killen 20?????
Vad är det för KILLE vi fått hit? Fattar ni? Två superstjärnor i NHL kommer fria, bra sidledspassning från Ryan till Kopitar som skjuter bra direkt men SUPERKEEPERN hinner över och tar den i PLOCKEN! HELT SJUKT!!!
Sedan gör Gustafsson en riktigt bra match, vilket fightingface! Killen e 20 men spelar riktigt rutinerat!!! Såg ni när han markerar mot Morakillen som håller fast hans klubba!? E killen 20?????
- DIF_Soldier
Defensivt har han varit bra hela säsongen tycker jag, men han har varit alldeles för uddlös offensivt - något han ändrade på idag.Lee Harvey Oswald skrev:Sant,DIF_Soldier skrev:Honken har ännu ingen nämnt. Han gör en av sina bästa matcher den här säsongen enligt mig.
Klart Honken ska ha lite beröm då han faktiskt syntes i positiv bemärkelse vid ett flertal tillfällen denna match.
Har han mindre ont i ryggen nu eller?
Tycker det var synd att Kalus inte fick spela mer. Hari var inte godkänd tycker jag inte - Söder tvärtom.
Säg den glädje som varar
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Absolut. Hatar att förlora och är riktigt sur över förluster. Har därmed svårt att vara analytisk tätt inpå match.android skrev:Handlar väl mer om hur han väljer att kommentera målet. Vinnarskalle?BOMBOM BOUCHARD skrev:Brukar också kallas vinnarskalle.Lee Harvey Oswald skrev:Äh, han är bara lika partisk med sitt lag som 97& av alla här inne är.#10 skrev:Moras tränare måste ju vara full, ham tyckte vårat första mål skulle varit bortdömt trots att han såg på reprisen... PAJAS!
Har du sett intervjun med Foppa efter förlusten mot Malmö i Sm-finalen?
Fråga honom imorgon och hör vad han säger.
Takes one to know one.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
- minalman
Jag glömde bort min PIN-kod när jag skulle betala på ICA idag med kortet. Jag hade ställt skridskorna i fel position.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Är kanske lite efter men vi har köpt tre nya spelare, Kalus tjecken, haris och vem ??

- DIF_Soldier
Så jäla skön.FreddeGuy skrev:Är kanske lite efter men vi har köpt tre nya spelare, Kalus tjecken, haris och vem ??![]()
Säg den glädje som varar
- Lakrisal
Vi har värvat Kalus. Söder och Janos Hari är på lån
Stefan Söder ska vi behålla! Gilalde honom innan han lämande. En av få som täckte skott i BP och en rivig jävel!
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
-
Håller oxå med er andra här inne om att Honken ska ha beröm. Han kämpade som en gris hela matchen och gjorde sin bästa match denna säsong tillsammans med spelare som Jimpa (som vanligt), Otto, Gustafsson, Hank (jag vet jag har kritiserat honom förut men idag var han bra) och Tim m.fl. De visade riktigt Djurgårdshjärta!!!