Mora IK - Djurgårdens IF 18/12 2012
Re: Mora IK - Djurgårdens IF 18/12 2012
Hari gör en oerhört blek förstaperiod, hoppas på uppryckning! Vi får fan inte tappa pucken i mittzon mot Mora, blir förjävla giftigt varje gång.
Honken måste ju få en assist om Hank fick målet. Har ingen på swehockey just nu...
Någon som hann uppfatta hur nyförvärven skötte sig? Hann inte riktigt observera
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Haha... undra hur det hade låtit om Erik hade gjort sådär i vårt lag.kaminor skrev:Haha, vilken sopa till back. Döms det inte mål blir jag galen.
För övrigt är det ju sjukt märkligt att Erik fick en utvisning vid tacklingen? Vi såg ju klart och tydligt på reprisen att någon klubba aldrig träffade honom, regelrätt tackling. Tragiska svenska skitdomare som får panik så fort dom ser någon som åker på en propp.
Expert.
Sv: Mora IK - Djurgårdens IF 18/12 2012
Söder tyckte jag såg rätt pigg ut. Petr spelade inte mycket och sågs inte till. Hari gjorde väl nån bra grej men tämligen osynlig.
Schysst lugg på Simons 

- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Sv: Mora IK - Djurgårdens IF 18/12 2012
Främst en dålig grej.Henkos skrev:Söder tyckte jag såg rätt pigg ut. Petr spelade inte mycket och sågs inte till. Hari gjorde väl nån bra grej men tämligen osynlig.
Säg den glädje som varar
Ironi är så svårt att tyda i text, men det är självklart det du måste vara för jäklar vad osynlig han är.minalman skrev:Apropå ingenting. Det här måste varit Linkans bästa period i år!
Tims pass till Honken när det är 1,5 minut kvar (inte målet helt enkelt) som är hårt slagen från sida till sida i anfallszonen är riktigt jävla fin. Tänk om några fler kunde lära sig att slå hårda passningar på bladet.
Sv: Mora IK - Djurgårdens IF 18/12 2012
VM i comb-over är avgjort. Jan Simons i #Mora vann med hårlängder före tvåan.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Hahahahah vågar inte ens föreställa migSirDIFalot skrev:Haha... undra hur det hade låtit om Erik hade gjort sådär i vårt lag.kaminor skrev:Haha, vilken sopa till back. Döms det inte mål blir jag galen.
För övrigt är det ju sjukt märkligt att Erik fick en utvisning vid tacklingen? Vi såg ju klart och tydligt på reprisen att någon klubba aldrig träffade honom, regelrätt tackling. Tragiska svenska skitdomare som får panik så fort dom ser någon som åker på en propp.
Re: Sv: Mora IK - Djurgårdens IF 18/12 2012
UnderbartMagnutz skrev:VM i comb-over är avgjort. Jan Simons i #Mora vann med hårlängder före tvåan.

Sv: Re: Sv: Mora IK - Djurgårdens IF 18/12 2012
Vad? Måste missat.DIF_Soldier skrev:Främst en dålig grej.Henkos skrev:Söder tyckte jag såg rätt pigg ut. Petr spelade inte mycket och sågs inte till. Hari gjorde väl nån bra grej men tämligen osynlig.
Fan vad vi får billiga utvisningar emot oss. Vad i helvete.
Sv: Re: Mora IK - Djurgårdens IF 18/12 2012
Såg inte något fel i det Ljungh gjorde.pulverapa skrev:Fan vad vi får billiga utvisningar emot oss. Vad i helvete.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Det är ju ett jävla helvete. Sop-Gaspar gör det dessutom.