DIFTV - frågor och önskemål
Re: DIFTV - frågor och önskemål
Tyckte det va ett aasschysst intro med stillbilderna! Sen insåg jag att det inte var ett intro.. Jag tröttnade. Okej om det hade varit en regelrätt intervju med honom, det hade kunnat funka. Lite snack fram och tillbaks och en bra diskussion sådär...
Som det va nu kändes det så avlägset på något sätt, svårt att förklara. Nej, inte alls godkänt.
Och VAD UPP med att förstöra The Kinks sådär?
Som det va nu kändes det så avlägset på något sätt, svårt att förklara. Nej, inte alls godkänt.
Du är med oss överallt, Stefan.
Om syftet med filmen var att det skulle vara en filmad intervju med honom så håller jag med om att det inte var godkänt, men uppenbarligen var det inte så. Tyckte att det var ett ganska skönt nytänk. Folk kanske inte förväntade sig det och blev besvikna.dutti skrev:Tyckte det va ett aasschysst intro med stillbilderna! Sen insåg jag att det inte var ett intro.. Jag tröttnade. Okej om det hade varit en regelrätt intervju med honom, det hade kunnat funka. Lite snack fram och tillbaks och en bra diskussion sådär...
Du måste ju bedöma det efter vad slutresultatet skulle vara och även om du hade förväntat dig en filmad intervju så var ju inte intervjun menad som det.
Etc etc osv..

Jag är inte arg, och inte besviken.
Kul grej! Men jag satt och väntade på rörliga bilder..DIFtomppa skrev:Tyckte inte om det där med stillbilder med Sörensen. Skulle dock uppskatta om det kom nåt i stilen med En dag med Figren. Alltså att ni filmar en dag med en spelare eller gör ett kort reportage runt 10-15min med en spelare från Djurgården. Eller vad säger ni andra?
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Tips
I sista DIFTV-intervjun med en tränare före en bortamatch så fråga gärna vilka A-lagsspelare som inte kommer resa med.
Satt under hela intervjun och väntade på "Åker Linkan och Fimpen med till Karlskrona?"
I sista DIFTV-intervjun med en tränare före en bortamatch så fråga gärna vilka A-lagsspelare som inte kommer resa med.
Satt under hela intervjun och väntade på "Åker Linkan och Fimpen med till Karlskrona?"
Expert.
SirDIFalot skrev:Tips
Tränarna har inte tagit ut laget än och vill inte alltid avslöja vilka som åker med eller vilka som stannar hemma (för att inte ge motståndarna fördelar). Om en spelare är skadad en längre tid är det sak samma. Snart kommer dessutom en separat intervju med Fimpen och Linkan upp.
Nu när Fimpen är skadad kan ni väl göra en "en dag med fimpen", borde väl finnas all tid i världen? Förstår dock om det inte finns resurser..
Losing all hope was freedom.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Det här har jag aldrig förstått mig på, vad då ge motståndarna fördelar? I vilken form?Joel skrev:SirDIFalot skrev:Tips
Tränarna har inte tagit ut laget än och vill inte alltid avslöja vilka som åker med eller vilka som stannar hemma (för att inte ge motståndarna fördelar). Om en spelare är skadad en längre tid är det sak samma. Snart kommer dessutom en separat intervju med Fimpen och Linkan upp.
- "Åhå, nu är inte X med i motståndarlaget nu ändrar vi speltaktik till Y!"
?
- SirDIFalot
Håller med. Det är ju inte slutspel det handlar om. Då kan jag förstå att man vill vara lite hemliga.-daniel- skrev:Det här har jag aldrig förstått mig på, vad då ge motståndarna fördelar? I vilken form?Joel skrev:SirDIFalot skrev:Tips
?
Expert.
Att inte ge motståndarna någon fördel kanske inte heller är hela sanningen. Ibland kan det nog handla om att tränarna helt enkelt inte bestämt sig hur laget ska formeras (DIF-TV görs i regel direkt efter träningen - sedan ska tränarna prata ihop sig om laguttagningen och den skadade spelaren ska få klartecken till spel). Finns en hel del rutiner kring det där.SirDIFalot skrev:Håller med. Det är ju inte slutspel det handlar om. Då kan jag förstå att man vill vara lite hemliga.-daniel- skrev:Det här har jag aldrig förstått mig på, vad då ge motståndarna fördelar? I vilken form?Joel skrev:SirDIFalot skrev:Tips
?
"En dag med Zabel och Bäcklin" kanske vore något? Då skulle säkert en hel del funderingar och frågeteckenbli besvarade.
Kanske dags för DIFTV med Bremberg och Fimpen så de får förklara lite vad som händer just nu? Dåligt med information om dessa två.
En skadeuppdatering är på gång, dock inga intervjuer med själva spelarna. Vad de gäller ovan nämnda spelare så är Bremberg tillbaka på is och tränar för fullt. Fimpen är med och åker skridskor, men kommer inte att spela innan jul (säkerhetsåtgärd).Staten skrev:Kanske dags för DIFTV med Bremberg och Fimpen så de får förklara lite vad som händer just nu? Dåligt med information om dessa två.
Ser gärna en intervju med Challe om dem senaste värvningarna
Kan man få se en intervju med Petr Kalus?
- Jimmy Peterson
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Kontakt:
Intervju med Kalus kommer under dagen.DIFtomppa skrev:Kan man få se en intervju med Petr Kalus?
Skulle även vilja se något liknande som detta : med årets trupp. Ingen annan än jag som gillar "bakom kulisserna" klipp?