Sir: ledsen att jag inte såg dina sportsliga frågor förrän Challe hade gått..
Rix och emilin: Det var så lite så!
Medlemsmöten- agenda, frågor och utvärdering.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Medlemsmöten- agenda, frågor och utvärdering.
polisens ord är helt betydelselöst när man vet att de inte blir straffade för sakerna de gör.
Polisen som sköt in i ett gym i Stockholm fick t.ex 5 dagar sänkt lön med 25%, om jag inte minns fel? vilket är helt sjukt. Polisen
Polisen som sköt in i ett gym i Stockholm fick t.ex 5 dagar sänkt lön med 25%, om jag inte minns fel? vilket är helt sjukt. Polisen
- "Det finns bara två slags kvinnor här i världen. Kvinnor som alltid talar och kvinnor som aldrig tiger"
"Berglund framförde att han skulle ha velat värva en bra power play-back i Nils Anderssons frånvaro men att marknaden inte är den lättaste. "Alla letar efter just det", sa Berglund."
Aja okej jag ger mig, DIF verkade ju faktiskt leta PP back också. Men kanske inte växer på träd
Aja okej jag ger mig, DIF verkade ju faktiskt leta PP back också. Men kanske inte växer på träd

Såklart svårt att hitta en billig och tillgänglig pp-back nu. Men hade behövt få in en till back med lite rutin iaf. Granath, Timmy och Lidström skulle bli stöttepelare där bak, men ha varit en rätt stor besvikelse alla tre.