Tack för att du twittrar Johan!SirDIFalot skrev:https://twitter.com/johanpez
Och jag tycker det är bra att Challe sätter hårt mot Hannula! DIF är inget jävla skyltfönster.
Tack för att du twittrar Johan!SirDIFalot skrev:https://twitter.com/johanpez
Äh man har väl räknat med att gå uppSirDIFalot skrev:Fick vi höra hur mycket publik DIF har budgeterat med någon gång? Eller om man budgeterat med fler än 52 matcher? (inte helt omöjligt tyvärr)
Budgerat med kvalserie men inget svar på antal personer, man säger att man budgerat i kronor men ligger i fas.SirDIFalot skrev:Fick vi höra hur mycket publik DIF har budgeterat med någon gång? Eller om man budgeterat med fler än 52 matcher? (inte helt omöjligt tyvärr)
Budgeterat med kvalserie låter läskigare. Räknar man med fem fullsatta kvalseriematcher då? Jag skulle kanske budgeterat för max 4500 personer i snitt och playoff-spel.-daniel- skrev:...men ligger i fas? Hade man alltså räknat med så mycket publik? Helt jävla bisarrt om det stämmer.
Ja, det är väl ändå logiskt, annars får man svårt att få en trupp som räcker dit kanske.-daniel- skrev:Man har garanterat budgeterat med kvalserie, allt annat skulle förvåna mig stort.
Nä, det är ju just det som är så absurt.SirDIFalot skrev:Ja, det är väl ändå logiskt, annars får man svårt att få en trupp som räcker dit kanske.-daniel- skrev:Man har garanterat budgeterat med kvalserie, allt annat skulle förvåna mig stort.
Men ändå.. 6072 snittar vi nu. Har DIF verkligen budgeterat med så mycket? Snacka om att ta sin publik för givet i så fall.
Man erkände att man budgerat sjukt positivt. Annars hade man inte haft de här spelarnaSirDIFalot skrev:Ja, det är väl ändå logiskt, annars får man svårt att få en trupp som räcker dit kanske.-daniel- skrev:Man har garanterat budgeterat med kvalserie, allt annat skulle förvåna mig stort.
Men ändå.. 6072 snittar vi nu. Har DIF verkligen budgeterat med så mycket? Snacka om att ta sin publik för givet i så fall.
Vad tragiskt och komiskt på samma gång att det går som det går då...Lakrisal skrev:Man erkände att man budgerat sjukt positivt. Annars hade man inte haft de här spelarnaSirDIFalot skrev:Ja, det är väl ändå logiskt, annars får man svårt att få en trupp som räcker dit kanske.-daniel- skrev:Man har garanterat budgeterat med kvalserie, allt annat skulle förvåna mig stort.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Kaarel sa att man inte budgeterat i antal besökare och att antal besökare är helt missvisande för man reglerar priser olika på olika matcher.SirDIFalot skrev:Ja, det är väl ändå logiskt, annars får man svårt att få en trupp som räcker dit kanske.-daniel- skrev:Man har garanterat budgeterat med kvalserie, allt annat skulle förvåna mig stort.
Budgerat sjukt positivt? Låter oroväckande men ändå rätt svårt att dra några slutsatser från detSirDIFalot skrev:Vad tragiskt och komiskt på samma gång att det går som det går då...Lakrisal skrev:Man erkände att man budgerat sjukt positivt. Annars hade man inte haft de här spelarnaSirDIFalot skrev:Ja, det är väl ändå logiskt, annars får man svårt att få en trupp som räcker dit kanske.-daniel- skrev:Man har garanterat budgeterat med kvalserie, allt annat skulle förvåna mig stort.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2