minalman skrev:Fattar jag rätt om vi har VIK kvar i dubbelmöte och kommer garanterat topp 10 om vi tar sex pinnar?
Stämmer bra det. Räcker med fem pinnar för att vara garanterade topp-10. Jag tror ju även att antingen Timrå eller aik kommer tappa poäng i någon av sina kvarvarande matcher.
Är ju inte bara att hämta pinnar mot VIK heller. En bra dag har dom ett rätt bra försvarsspel och en del vassa spelare.
MGC skrev:Någon som ser matchen och vet vad som hände vid viks andra mål?
Tydligen så fick vi2x10 +1x20. Rätt irriterat antar jag.
Spelarna tyckte att Västerås tog ned pucken med hög klubba. Tydligen får man inte kritisera domaren, även om han dömer hela tiden till motståndarnas favör..
Skönt med tre poäng iaf, då är det bara hoppas att det blir minst en poäng på tisdag.
It's easier to be an asshole to words than to people
Frågan är hur det kommer gå med Dima, är ju relativt liten.. Stannar han i Djurgården fram tills draften och vi är tillbaka i Elitserien känns det som att vi kan få behålla han ett tag bara för hans storlek
Glory1 skrev:Frågan är hur det kommer gå med Dima, är ju relativt liten.. Stannar han i Djurgården fram tills draften och vi är tillbaka i Elitserien känns det som att vi kan få behålla han ett tag bara för hans storlek
skulle han vara värd och testa i HAS redan nu kanske när wennis sticker till JVM
Glory1 skrev:Frågan är hur det kommer gå med Dima, är ju relativt liten.. Stannar han i Djurgården fram tills draften och vi är tillbaka i Elitserien känns det som att vi kan få behålla han ett tag bara för hans storlek
skulle han vara värd och testa i HAS redan nu kanske när wennis sticker till JVM
Android kan nog svara bättre. Men nej.. Det betvivlar jag starkt.