Jag och min familj har tänkt att köpa familjebiljetter till DIF-Frölunda den 6/1 i Hovet.
Här på hemsidan står det att dessa biljetter hämtas ut i Globen Concept Store. Eftersom vi är från Finspång så vill vi ju inte flänga genom hela Stockholm, ta oss tll Globen, hämta biljetter och sedan ta oss till Hovet.
Finns det en butik i Hovet där man kan hämta ut familjebiljetter?
Hämta ut biljetter på Hovet
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Hämta ut biljetter på Hovet
Säg den glädje som varar
- Diffe89
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
Re: Hämta ut biljetter på Hovet
Snälla, säg inte att du inte vet att Hovet och Globen ligger bredvid varandra?DIF_Soldier skrev:Jag och min familj har tänkt att köpa familjebiljetter till DIF-Frölunda den 6/1 i Hovet.
Här på hemsidan står det att dessa biljetter hämtas ut i Globen Concept Store. Eftersom vi är från Finspång så vill vi ju inte flänga genom hela Stockholm, ta oss tll Globen, hämta biljetter och sedan ta oss till Hovet.
Finns det en butik i Hovet där man kan hämta ut familjebiljetter?
Re: Hämta ut biljetter på Hovet
"ta oss tll Globen, hämta biljetter och sedan ta oss till Hovet."
Ja det är ju en jävla bit
det är 30 meter mellan Hovet och Globen
Ja det är ju en jävla bit

- DIF_Soldier
- Diffe89
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
Okej, fast det är samma butik när man hämtar ut biljetter på Hovet som på Globen. Den ligger max 100 meter från Hovets entré, inne i Globen City.DIF_Soldier skrev:Jo, men eftersom alla måste närvara när biljetterna hämtas ut så blir det kanske mycket flänga omkring, med tanke på att min bror har svårt att gå.
- DIF_Soldier
Okej, då så. Tack.Diffe89 skrev:Okej, fast det är samma butik när man hämtar ut biljetter på Hovet som på Globen. Den ligger max 100 meter från Hovets entré, inne i Globen City.DIF_Soldier skrev:Jo, men eftersom alla måste närvara när biljetterna hämtas ut så blir det kanske mycket flänga omkring, med tanke på att min bror har svårt att gå.
Säg den glädje som varar