Vad ligger rekordet på egentligen ?seppuko skrev:Skämmigt att det bara är 13 sidor på denna match. Trodde vi skulle slå ett nytt rekord!
Djurgårdens IF - Almtuna IS 3/12 2012
Re: Djurgårdens IF - Almtuna IS 3/12 2012
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Kollade bak lite. Ser ut som Karlskrona-matchen är vinnare med 49 sidor.Alexander skrev:Vad ligger rekordet på egentligen ?seppuko skrev:Skämmigt att det bara är 13 sidor på denna match. Trodde vi skulle slå ett nytt rekord!
DIF!
Haha, lätt. Ska börja med att ta kollektivt nu på lördag så får vi se. Man känner igen mig enkelt då jag troligtvis är den enda i säsongsbaren som dricker vitt vin.android skrev:Du kan slagga på min soffa så kan vi kolla tacklingar på youtube!sensei skrev:Jag tror att jag generellt dricker alldeles för lite på matcherna. Måste dessvärre ta bilen till hovet..
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
- Lee Harvey Oswald
Lite fiiinare...sensei skrev:Haha, lätt. Ska börja med att ta kollektivt nu på lördag så får vi se. Man känner igen mig enkelt då jag troligtvis är den enda i säsongsbaren som dricker vitt vin.android skrev:Du kan slagga på min soffa så kan vi kolla tacklingar på youtube!sensei skrev:Jag tror att jag generellt dricker alldeles för lite på matcherna. Måste dessvärre ta bilen till hovet..
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Djurgårdens IF - Almtuna IS 3/12 2012
Tror ändå det är mer classy att ta en Newcastle än vina i barer som erbjuder "rött" och "vitt"Lee Harvey Oswald skrev:Lite fiiinare...sensei skrev:Haha, lätt. Ska börja med att ta kollektivt nu på lördag så får vi se. Man känner igen mig enkelt då jag troligtvis är den enda i säsongsbaren som dricker vitt vin.android skrev:Du kan slagga på min soffa så kan vi kolla tacklingar på youtube!sensei skrev:Jag tror att jag generellt dricker alldeles för lite på matcherna. Måste dessvärre ta bilen till hovet..