Klacktråden - allt som rör klacken och publiken i övrigt

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Hajduk
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja
Kontakt:

Re: Klacktråden - Järnkaminerna

Inlägg av Hajduk »

zetterberg_88 skrev:Sitter man i rollstol eller bara sitter ner står man fan inte i en klack hur dum får man vara? Häll ut en öl på fanskapet nästa gång.

Har man inga ben springer man inte maraton. Samma självklarhet

Det var en helt vanlig jävla mupp som var för slö och inte ville resa på sig från sitt bekväma arsle, men som nog kände sig dum nog till slut och reste sig. Enkel analys.
Stentuff
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Stentuff »

Så otroligt trött på alla som står i klacken utan att sjunga. Stod under räcket på A18(tror jag?), och det stod en hel rad med småglin framför mig... de stod och fipplade med telefonerna hela matchen, öppnade nog inte käften överhuvudtaget.
Användarvisningsbild
Challen

Klacktråden - Järnkaminerna

Inlägg av Challen »

Hajduk skrev:
zetterberg_88 skrev:Sitter man i rollstol eller bara sitter ner står man fan inte i en klack hur dum får man vara? Häll ut en öl på fanskapet nästa gång.

Det var en helt vanlig jävla mupp som var för slö och inte ville resa på sig från sitt bekväma arsle, men som nog kände sig dum nog till slut och reste sig. Enkel analys.
Stod bredvid dig och vill ge dig allt cred för att du sa till honom. Fattar inte varför snorungen skulle börja käfta istället för att bars ställa sig upp direkt. Hur som helst, bra jobbat!!
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
Användarvisningsbild
Hajduk
Medlem: Ja, ständig medlem
Kontakt:

Inlägg av Hajduk »

Challen skrev:
Hajduk skrev:

Stod bredvid dig och vill ge dig allt cred för att du sa till honom. Fattar inte varför snorungen skulle börja käfta istället för att bars ställa sig upp direkt. Hur som helst, bra jobbat!!
Tack! Nu får det fan räcka. Blir fan tokig snart på alla mongo-glin.
Pogue Mahone

Inlägg av Pogue Mahone »

sitter man ner i klacken är man ett as som visar noll respekt i min mening. Men! om man sitter i rullstol bryr jag mig inte, troligtvis är personen framför klacken, sen skall man självklart bidra med sång ändå.
- "Det finns bara två slags kvinnor här i världen. Kvinnor som alltid talar och kvinnor som aldrig tiger"
Användarvisningsbild
JohanPez

Klacktråden - Järnkaminerna

Inlägg av JohanPez »

Pogue Mahone skrev:sitter man ner i klacken är man ett as som visar noll respekt i min mening. Men! om man sitter i rullstol bryr jag mig inte, troligtvis är personen framför klacken, sen skall man självklart bidra med sång ändå.
Vill förtydliga rullstolsgrejen, det var ett överdrivet exempel men vad jag ville komma fram till är att bortförklaringar som ont i ryggen osv är onödiga eftersom det finns sektioner för folk som inte orkar stå eller sjunga. Givetvis, en och annan student som har klackkort och inte är på topp en eller två matcher - fine men så lär det ju inte vara för de flesta..
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Järnkaminerna ?@jarnkaminerna
För er som inte redan hört eller räknat ut det: JK-dagen genomförs den 4/1 mot Karlskoga. Mer info i veckan - köp biljett nu! #DIFhockey

Köp köp köp!
Expert.
Användarvisningsbild
MartinDIF51

Inlägg av MartinDIF51 »

Kommer tjata om det här tills det händer, jag vill se UCS på räcket! Vill se en klar kärna av personer som vill sjunga. Idag gömmer sig folk med sina 2-3 polare så höggt upp de kan. Är ett stort gäng idivider som ska försöka skapa stämning, inte en klack.

Ingens fel att det är så, saknas det en kärna blir det så här. Och jag förstår absolut vrf UCS och Fabriken gjorde sina val, men vi behöver dem.

Tills de gör det måst VI göra något åt det! Så många som mjligt aakaaig neråt å innåt i klacken. Även om man inte känner igen många av som står i klacken är ni där för samma anledning. Så på lördag SKA folk samla sig i mitten så långt ner ni kan.
"Finaste mackorna görs av Bremberg"
Användarvisningsbild
Salas

Inlägg av Salas »

MartinDIF51 skrev:Och jag förstår absolut vrf UCS och Fabriken gjorde sina val
Och ändå kommer du fortsätta tjata... här på forumet, av alla ställen? Fabriken och UCS lär ju blixtinkalla till ett möte så fort dom ser ditt inlägg, för att sedan glömma allt och bara ösa på.
Användarvisningsbild
Alexander

Inlägg av Alexander »

Salas skrev:
Och ändå kommer du fortsätta tjata... här på forumet, av alla ställen? Fabriken och UCS lär ju blixtinkalla till ett möte så fort dom ser ditt inlägg, för att sedan glömma allt och bara ösa på.
Nej men ett forum är väl lite till för att vädra åsikter.
Håller för övrigt med honom i det han säger.
Användarvisningsbild
MartinDIF51

Inlägg av MartinDIF51 »

Salas skrev:
Meningen med mitt inlägg var såklart inte att påverka DERAS beslut, respekterar det och de gör som de vill (dock så behövs dem, är allt jag säger).

Folk är just nu alldeles för stolta eller bittra för att inse att vi är på en extrem nedgång i hockeyn, för mycket även om vi åkt ner en serie. Dags att fler engagerar sig tycker jag. Vågar samlas längre ner och tajtare, som en riktig klack.
"Finaste mackorna görs av Bremberg"
Manijock

Inlägg av Manijock »

MartinDIF51 skrev:
Salas skrev:
Meningen med mitt inlägg var såklart inte att påverka DERAS beslut, respekterar det och de gör som de vill (dock så behövs dem, är allt jag säger).

Folk är just nu alldeles för stolta eller bittra för att inse att vi är på en extrem nedgång i hockeyn, för mycket även om vi åkt ner en serie. Dags att fler engagerar sig tycker jag. Vågar samlas längre ner och tajtare, som en riktig klack.
Håller absolut med dig. Tycker det är dags att försöka komma över hindren istället för att grina över att det är jobbigt! Kanske låter skralt formulerat, isåfall är jag ledsen, men jag utgår från att alla vill hitta lösningar på problemen? Ingen njuter av situationen förutom möjligtvis polisen och DIF säk. Ni spelar de rätt i näven tyvärr...
tramspelle

Inlägg av tramspelle »

Manijock skrev:Håller absolut med dig. Tycker det är dags att försöka komma över hindren istället för att grina över att det är jobbigt! Kanske låter skralt formulerat, isåfall är jag ledsen, men jag utgår från att alla vill hitta lösningar på problemen? Ingen njuter av situationen förutom möjligtvis polisen och DIF säk. Ni spelar de rätt i näven tyvärr...
förlåt om jag inte förstår men menar du att UCS och Fabriken grinar över att det är jobbigt?
Manijock

Inlägg av Manijock »

tramspelle skrev:
Manijock skrev:Håller absolut med dig. Tycker det är dags att försöka komma över hindren istället för att grina över att det är jobbigt! Kanske låter skralt formulerat, isåfall är jag ledsen, men jag utgår från att alla vill hitta lösningar på problemen? Ingen njuter av situationen förutom möjligtvis polisen och DIF säk. Ni spelar de rätt i näven tyvärr...
förlåt om jag inte förstår men menar du att UCS och Fabriken grinar över att det är jobbigt?
Njaa kanske inte grinar, men de har uppenbart inte gått vidare.. Surar?

Tråkigt då DIF behöver all positiv energi de kan få i den här skitserien. Men alla är fria att göra sina val!
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Manijock skrev:
tramspelle skrev:
Njaa kanske inte grinar, men de har uppenbart inte gått vidare.. Surar?

Tråkigt då DIF behöver all positiv energi de kan få i den här skitserien. Men alla är fria att göra sina val!
De vill nog inte gå tillbaka så länge ingenting har förändrats. DIF hävdar fortfarande att de inte uppmanat till några hårdare tag och Abbe är fortfarande kvar som säkerhetsansvarig.

Men jag är ohyggligt trött på den här debatten och orkar inte föra den vidare.
Expert.
Skriv svar