Ja men det sker ju så fort pucken hamnar i egen zon, sen är det ju inte lule vi möter som checkar som tok i bp, nä vänd upp med pucken fort som fan, vi är ju en man mer, alla medspelare kan ju inte sitta i båset!David1891 skrev:Är en metod att sätta igång spelet på. Bra ställe att ta fart ifrån.#10 skrev:Har aldrig förstått varför man ska ta burskydd i pp!
Djurgårdens IF - Almtuna IS 3/12 2012
Re: Djurgårdens IF - Almtuna IS 3/12 2012
- Nummer19
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Erik har fått för mycket skalle. That's all.
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
Det sänder 2 matcher per omgång, inte vecka.melker skrev:Detta stämmer inte alls, Viasat sänder ju i regel cirka 3-4 matcher i veckan.David1891 skrev:Viasat har väl bara rätt till 2 matcher per vecka om jag inte minns fel.
Tack, så var det!geten skrev:Det sänder 2 matcher per omgång, inte vecka.melker skrev:Detta stämmer inte alls, Viasat sänder ju i regel cirka 3-4 matcher i veckan.David1891 skrev:Viasat har väl bara rätt till 2 matcher per vecka om jag inte minns fel.

Man föds som Djurgårdare, allt annat är förlossningsskador!
Sv: Djurgårdens IF - Almtuna IS 3/12 2012
2-0 Åberg.. NHL-skott rätt upp i krysset.
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Haha Landeskog 19.59.. Värdig avslutning!
- Jim Morrison
Total dominans. Bara att Enroth är jävligt bra.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
3-0, härligt, har inte sett matchen men DIF verkar haft en riktigt bra målis mot sig, väldigt kul att Landeskog fick sätta sista baljan i sin sista match, för den här gången hoppas jag.
DIF Småland
DIF Småland
Vi hade vunnit med 6-0 om inte Enroth stod på huvudet i 2 perioder.
Landeskog tack för allt, du är en riktigt bra spelare! Skönt med vinst och 3 nya poäng. Fortsätt vinna DIF!
Landeskog tack för allt, du är en riktigt bra spelare! Skönt med vinst och 3 nya poäng. Fortsätt vinna DIF!
Skön avslutning i en annars rätt medioker tillställning. Saknar #92 redan.
Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett
Tack för allt Gabbe! På återseende 

Victory is sweetest when you've known defeat.
Sköna 3 poäng! Kan bli välbehövliga.
Förövrigt skönt att Pickard fick hålla nollan och att Landeskog fick sätta sista i öppen kasse!.
Tack för den här gången Landeskog
Förövrigt skönt att Pickard fick hålla nollan och att Landeskog fick sätta sista i öppen kasse!.
Tack för den här gången Landeskog
Tror inte folk gillar hans "attityd" dvs att han drar snurrfint istället för att åka in i sargen och låsa fast pucken i defensiv zon som många andra backarSirDIFalot skrev:Förstår inte vad han gör som är så hemskt?Challen skrev:Någonting måste göras åt #56. Klarar inte av grabben längre!!!
Visst, han är en knappast felfri men vilka backar skulle vara bättre? Erik är väl vårt minsta problem på backsidan.
Kul för NHL-skottet att få göra ett riktigt NHL-mål.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.