Djurgården IF - Skellefteå AIK, 4/1 2007
-
Wernblom - Är det inte dags för er att sluta ljuga för oss, och för er själva?
Det ni ute i landet anser vara klack, och "drag" eller "stämning", är för oss ett skämt. I stort sett ALLA hockeyklackar är ett skämt, även Skellefteås. Ni må ha många på er ståplats, men hur många är riktig klack? Hur många sjunger? 100 pers? 150? 200, om jag är snäll. Resten av publiken KLAPPAR med.
Er klack är skit, er s.k stämning likaså. Jag såg er match på canal + mot Luleå, Norrlandsderby och allt och granskade den s.k stämningen. Obefintlig så när som på massapplåder då och då och två patetiska 100-150 manna klackar med helt bedrövliga sånger, i stort sett samtliga sånger snodda från Stockholm. Det kallar ni bra. Det är inte ett dugg jävla bättre än när vi har en liten skitklack i Elitserielunken, enda skillnaden är att klackens lilla storlek blir mer uppenbar i Globen som tar 13 850 än när er lilla klack göms bland övrig ståplatspublik i en liten lada.
I år har vi åtminstone vid 4-5 tillfällen haft 4-500 som sjunger på hemmamatcher. Det har ni ALDRIG.
Det ni ute i landet anser vara klack, och "drag" eller "stämning", är för oss ett skämt. I stort sett ALLA hockeyklackar är ett skämt, även Skellefteås. Ni må ha många på er ståplats, men hur många är riktig klack? Hur många sjunger? 100 pers? 150? 200, om jag är snäll. Resten av publiken KLAPPAR med.
Er klack är skit, er s.k stämning likaså. Jag såg er match på canal + mot Luleå, Norrlandsderby och allt och granskade den s.k stämningen. Obefintlig så när som på massapplåder då och då och två patetiska 100-150 manna klackar med helt bedrövliga sånger, i stort sett samtliga sånger snodda från Stockholm. Det kallar ni bra. Det är inte ett dugg jävla bättre än när vi har en liten skitklack i Elitserielunken, enda skillnaden är att klackens lilla storlek blir mer uppenbar i Globen som tar 13 850 än när er lilla klack göms bland övrig ståplatspublik i en liten lada.
I år har vi åtminstone vid 4-5 tillfällen haft 4-500 som sjunger på hemmamatcher. Det har ni ALDRIG.
-
- Djurgården Hockey
För allt i världen, glöm inte att packa ner trumman!Wernblom skrev:vazze skrev:Vi har iaf en klack SAIK, oavsett om den innehåller 1 eller 2000 så är vi DIF och du är bonde. Och bara därav så har vi vunnit den klackmatchen!
Välkommen ner torsdag så skall du få dig en lektion du sent kommer glömma!
"lovika *klapp klapp* rullad mössa *klapp klapp* hembränt *klapp klapp* vilka är vi? SAIK, vilka är vi SAIK"
Vi e inga bönder, vi e ju skoterraggare![]()
man kanske ska ta skotern ner och kolla på matchen, fast he gå ju int, he finns ju int nå snöö![]()
ni borde pallra er hit upp så får ni se lite norrlänsk hockey och se en riktig klack! Till skillnad från er 08:er så har vi ett jävla drag på varje match! så kan jag bjussa på lite hembränt också
Tack för svaret...
Daniel Bergström skrev:Ja de kan du, det är tillåtet att fotografera inne och utanför arenan.gulgul skrev:Kan man ta med sig kamra utan att dem tar den?
Men det är däremot förbjudet att filma mot isen inne på arenan då detta kräver tillstånd.
Hälsningar
Daniel Bergström
Säkerhetssamordnare Djurgården Hockey
-
- Jack Daniel
Paulsgrove Crew skrev:Wernblom - Är det inte dags för er att sluta ljuga för oss, och för er själva?
Lite sanning som omväxling är uppfriskande.

-
ok
Ne men det är skönt med ett utsålt hovet
Får vi hoppas att alla dyker upp också.

Det enda som betyder något är att du är där. kom igen stöd Djurgården
-
- Remy Lebeau