Välkommen Gabriel Landeskog

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
BaronVonDif
Medlem: Ja, vanlig medlem

Sv: Re: Välkommen Gabriel Landeskog

Inlägg av BaronVonDif »

SirDIFalot skrev:Kommer Landeskog förlänga med oss? När han kom sa han "Om Djurgården börjar klättra och allt känns bra och så.." typ.

DIF har inte klättrat och Landeskog är extremt frustrerad.. Han trivs inte alls. Superproffs som alltid ger allt givetvis men vill han verkligen vara kvar?

Edit: Och snälla säga inte "Vill vi verkligen ha honom kvar?" nu för att han gjorde EN svag match.
Risken finns ju, tror inte han är så sugen att förlänga men med en ny tränare eller att' det händer nåt' kan han ändra sig?

Skickat från min GT-I9305N
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
Mäklaren

Re: Välkommen Gabriel Landeskog

Inlägg av Mäklaren »

Han har ju själv varit med och dragit ned laget i skiten, sticker han nu så har han samma värde för mig som Marcus Nilson.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Rix

Inlägg av Rix »

Mäklaren skrev:Han har ju själv varit med och dragit ned laget i skiten, sticker han nu så har han samma värde för mig som Marcus Nilson.
Ja hur fan ska Landeskog kunna sova på nätterna när han vet att den stora Mäklaren blir sur, tråkigt om Landeskog drar men jag blir inte förvånad. Ett år med detta lag och han kommer komma tillbaka till Colorado med ett psyke värre än en gammal pundare.
Användarvisningsbild
SirDIFalot
Säsongskort: Ja

Inlägg av SirDIFalot »

Mäklaren skrev:Han har ju själv varit med och dragit ned laget i skiten, sticker han nu så har han samma värde för mig som Marcus Nilson.
Vi hade väl knappast legat bättre till utan honom? Han har ju vunnit ett par tre matcher åt oss helt på egen hand.
Expert.
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Mäklaren skrev:
SirDIFalot skrev:Kommer Landeskog förlänga med oss? När han kom sa han "Om Djurgården börjar klättra och allt känns bra och så.." typ.

DIF har inte klättrat och Landeskog är extremt frustrerad.. Han trivs inte alls. Superproffs som alltid ger allt givetvis men vill han verkligen vara kvar?

Edit: Och snälla säga inte "Vill vi verkligen ha honom kvar?" nu för att han gjorde EN svag match.
Ser hellre att vi behåller Hörnqvist.
Det finns nog inget antingen eller.
Expert.
Mårten_

Inlägg av Mårten_ »

Sedin - Sedin - Landeskog

hade kapat av min arm för att se den kedjan nångång..
Användarvisningsbild
Enbom

Inlägg av Enbom »

Relevant inlägg.
Rix

Inlägg av Rix »

Enbom skrev:Relevant inlägg.
Menar du ditt egna då eller? :roll:

Finns det någon chans att detta löser sig? Känns ju som att det är rätt kört om inte Gabriel vill skatta på det han redan har skattat på.
Sjukt hur svenska skattemyndigheterna funkar. Dem tar skatt på spelares lön som kommer hem och spelar gratis i klubbarna, samtidigt som våra skattepengar skickas upp till Timrå och Leksand för att rädda klubbarna istället för att bygga på välfärden.
brsk

Inlägg av brsk »

Så var även denna saga slut :(

Även fast hans poängproduktion haltat på slutet så har hans slit i defensiven varit guld värd. I boxplay har han varit en gigant med sin energi.
Användarvisningsbild
BaronVonDif

Sv: Välkommen Gabriel Landeskog

Inlägg av BaronVonDif »

Trist men ändå kul att han får sin sista match på hemmaplan och att man vet om det i förväg och kan tacka av honom, med Murray uppmärksammades det sent och ingen visste att Leksand hemma var hans sista hemmamatch.

Skickat från min GT-I9305N
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
Användarvisningsbild
Challen

Inlägg av Challen »

Landeskog har varit jävligt skön att ha i boxplay. Kommer nog sakna honom lite ändå.
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
Användarvisningsbild
dutti

Inlägg av dutti »

Trots någon tveksamhet här och där har han ju ändå känts som en jävligt viktig kugge i laget.. Jag hoppas ni ger honom ordentligt med hyll ikväll, det förtjänar han!
Du är med oss överallt, Stefan.
Användarvisningsbild
Challen

Inlägg av Challen »

dutti skrev:Trots någon tveksamhet här och där har han ju ändå känts som en jävligt viktig kugge i laget.. Jag hoppas ni ger honom ordentligt med hyll ikväll, det förtjänar han!
Ni? Vi?
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
Användarvisningsbild
zetterberg_88

Inlägg av zetterberg_88 »

Antar att han menar vi som är på plats på hovet.
Användarvisningsbild
dutti

Inlägg av dutti »

Challen skrev:
dutti skrev:Trots någon tveksamhet här och där har han ju ändå känts som en jävligt viktig kugge i laget.. Jag hoppas ni ger honom ordentligt med hyll ikväll, det förtjänar han!
Ni? Vi?
zetterberg_88 skrev:Antar att han menar vi som är på plats på hovet.
Korrekt.. en annan är ju fast i fiskeborg under en tentavecka.

Jag har fan inte varit på hovet en enda gång i år.. Hemskt. Kul att viaplay visar alla matcher också..
Du är med oss överallt, Stefan.
Skriv svar