Fan låt de som kan skratta åt eländet göra det, dra inte ner de som fortfarande ler i samma skithålBOMBOM BOUCHARD skrev:Och vad fan skulle vara roligt med det?Ohddan skrev:Men du måste hålla med om att det är lite lustigt ändåBOMBOM BOUCHARD skrev:Men ge dig, det där var ju knappast Lidströms miss.johan_80 skrev:oj Lidström va inne på ett baklänges mål e det första för säsongen?
Någon jävla ordning på kritiken tack!-20 nu?
Asplöven HC - Djurgårdens IF 1/12 2012
Re: Asplöven HC - Djurgårdens IF 1/12 2012
Fattar inte varför Z envisas med att rulla på fyra kedjor hela tiden. Låt de nio hetaste spela och tryck in fjärdekedjan ibland. Nu är det kanske svårt att hitta nio heta i och för sig.....
Ja, den här matchen väntade jag mig inte så mycket av i förväg, däremot KHK hade jag förväntat mig vinst emot.Datsyuk_13 skrev:Väntat och logiskt resultat.
Om topplag som Leksand och Västerås har tappat poäng här tidigare - varför skulle då inte bottenlag som Djurgården också kunna göra det?
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Sv: Re: Asplöven HC - Djurgårdens IF 1/12 2012
Därför att de har råd att förlora dessa knepiga matcher men vi har satt oss i ett läge då vi måste slå lag under oss i tabellen.Datsyuk_13 skrev:Väntat och logiskt resultat.
Om topplag som Leksand och Västerås har tappat poäng här tidigare - varför skulle då inte bottenlag som Djurgården också kunna göra det?
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Köpte matchen, ångrar det redan.
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
- minalman
Sv: Asplöven HC - Djurgårdens IF 1/12 2012
En stabil och rutinerad målvakt står högst på min önskelista.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Asplöven HC - Djurgårdens IF 1/12 2012
In med en mental coach NU! Det sitter nått i huvudet på killarna som de inte kan hantera!
2014-04-07, vad hände?
Re: Sv: Asplöven HC - Djurgårdens IF 1/12 2012
6 nya backar å en hel drös med målgörare och krigare står på min önskelista.minalman skrev:En stabil och rutinerad målvakt står högst på min önskelista.

There is no I in TEAM!!!!
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Skratta på ni. Men försök inte få mig att tycka det är roligt med detta mörker.Ohddan skrev:Fan låt de som kan skratta åt eländet göra det, dra inte ner de som fortfarande ler i samma skithålBOMBOM BOUCHARD skrev:Och vad fan skulle vara roligt med det?Ohddan skrev:Men du måste hålla med om att det är lite lustigt ändåBOMBOM BOUCHARD skrev:Men ge dig, det där var ju knappast Lidströms miss.johan_80 skrev:oj Lidström va inne på ett baklänges mål e det första för säsongen?
Någon jävla ordning på kritiken tack!-20 nu?
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Re: Sv: Re: Asplöven HC - Djurgårdens IF 1/12 2012
Sant, vi kan inte förlora sådana matcher om vi ska till playoff.minalman skrev:Därför att de har råd att förlora dessa knepiga matcher men vi har satt oss i ett läge då vi måste slå lag under oss i tabellen.Datsyuk_13 skrev:Väntat och logiskt resultat.
Att topplagen åker till Happis och tappar poäng är förståeligt.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
- Lee Harvey Oswald
Fett kallas det, det sitter i vägen för där hjärnan skulle fått plats.Jepe skrev:In med en mental coach NU! Det sitter nått i huvudet på killarna som de inte kan hantera!
Finns 3-4 spelare i denna trupp som har spelsinne, som kan agera efter uppkommen situation, resten är helt enkelt för korkade.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- AdamPickard
Jag förstår ärligt talat inte hur Tomas Ros kan få kommentera matcher, han är så fruktansvärt dålig xD
Challen skrev:Köpte matchen, ångrar det redan.
Åberopa konsumentlagen, om något inte håller vad som lovats (vinna), så har man tre försök på sig att åtgärda felet (spelet), sedan så får man byta mot ny vara (match) eller pengarna tillbaka + alla kostnader som det medfört.

Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and beat you with experience
- Nummer19
Så jävla självklart. Vi kan vinna mot topplag som Leksand och Örebro. Men bottenlag som Karlskrona och Asplöven är alldeles för svåra. Antar att våra spelare är alldeles för fina för att åka runt och spela hockey i sånna hålor.
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
Sv: Asplöven HC - Djurgårdens IF 1/12 2012
Vad står det? Hur lång tid har gått? Ser det åt helvete eller dåligt ut?
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2