Asplöven HC - Djurgårdens IF 1/12 2012
Re: Asplöven HC - Djurgårdens IF 1/12 2012
Högst pinsamt att vi inte lyckas göra mål på Puurururla, han ser fruktansvärt dålig ut.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Men ge dig, det där var ju knappast Lidströms miss.johan_80 skrev:oj Lidström va inne på ett baklänges mål e det första för säsongen?
Någon jävla ordning på kritiken tack!
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
- minalman
- Säsongskort: Ja
Sv: Asplöven HC - Djurgårdens IF 1/12 2012
Vi kommer inte ha en chans att vända det här. asplöven kommer gå över lik för att behålla övertaget i målprotokollet.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Haha, vilka jävla pissarslen det är i det här laget. Garanterar att dom endast åker runt och tycker synd om sig själva, samt att det vore bra mycket roligare med ett helkväll på Stureplan. Fan i helvetes jävla skit.
Hörnqvist-Bremberg-Landeskog är en jävligt ofarlig kedja.
Backarna är lika jävla bedrövliga som alltid, hur fan kan man spela så lojt och naivt?
Vem ska vi sparka nu? Vem ska avgå? Vem tar ansvaret?
Hörnqvist-Bremberg-Landeskog är en jävligt ofarlig kedja.
Backarna är lika jävla bedrövliga som alltid, hur fan kan man spela så lojt och naivt?
Vem ska vi sparka nu? Vem ska avgå? Vem tar ansvaret?
- AdamPickard
haha tomas ros: "va tkr du om Adam Reideborn så här långt" till asplövens tränare???? va i helvette e de för fråga xd
Men du måste hålla med om att det är lite lustigt ändåBOMBOM BOUCHARD skrev:Men ge dig, det där var ju knappast Lidströms miss.johan_80 skrev:oj Lidström va inne på ett baklänges mål e det första för säsongen?
Någon jävla ordning på kritiken tack!

- Lee Harvey Oswald
Mmh, 3 bra minuter, alltid nåt.
#92 är en stor fake, vad fan skulle du till DIF & "spela" för?
Du har åkt runt & väntat på nhl sedan 2:a per i premiärmatchen, lagkaptensämne i den pojken, visst....
#92 är en stor fake, vad fan skulle du till DIF & "spela" för?
Du har åkt runt & väntat på nhl sedan 2:a per i premiärmatchen, lagkaptensämne i den pojken, visst....
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Och vad fan skulle vara roligt med det?Ohddan skrev:Men du måste hålla med om att det är lite lustigt ändåBOMBOM BOUCHARD skrev:Men ge dig, det där var ju knappast Lidströms miss.johan_80 skrev:oj Lidström va inne på ett baklänges mål e det första för säsongen?
Någon jävla ordning på kritiken tack!-20 nu?
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Fan va vi är dåliga. Enligt Gabbe har vi haft några farliga lägen. Konstigt då jag inte sett ett enda. Så jävla ofarliga framåt att småknattarna under periodpauserna känns bättre framför mål.
- minalman
Sv: Asplöven HC - Djurgårdens IF 1/12 2012
Jag tror att killarna tror att HA är en sorts försäsongsturnering inför ES nästa år.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Jag hoppas de vill kunna se Djurgårdsfansen i ögonen som de ska dela plan med hem imorgon. Dags att börja spela hockey för de överbetalda svinen. Fatta att man känner sig lurad som Djurgårdare då vi har spenderat mest på laget i allsvenskan och vi är ett av de sämsta lagen. Vi kunde ju lika gärna halverat budgeten en gång till och förmodligen legat på samma plats.
- Lee Harvey Oswald
Mest spännande idag blir att se om vi slår 49 sidor i matchtråden från förra matchen, med denna start verkar det lovande.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- Datsyuk_13
Väntat och logiskt resultat.
Om topplag som Leksand och Västerås har tappat poäng här tidigare - varför skulle då inte bottenlag som Djurgården också kunna göra det?
Om topplag som Leksand och Västerås har tappat poäng här tidigare - varför skulle då inte bottenlag som Djurgården också kunna göra det?
"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård
- Niklas Wikegård