Asplöven HC - Djurgårdens IF 1/12 2012
Re: Asplöven HC - Djurgårdens IF 1/12 2012
Nu får det fan vara nog, jävla sopor!
- Lee Harvey Oswald
Det gäller att se upp med Kroater, dom är ju erkänt bra
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
HEJ HEJ DIVISION ETT HEJ HEJ DIVISION ETT
Det ser som mest ofarligt ut när Landeskog, Hörnqvist och Bremberg är inne.
Det ser som mest ofarligt ut när Landeskog, Hörnqvist och Bremberg är inne.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Sv: Asplöven HC - Djurgårdens IF 1/12 2012
2-1. Jajamensan.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Jupp, du fick rätt direkt!Lee Harvey Oswald skrev:Mmh, men en av alla 80.000 problem DIF har är ju att man i princip aldrig hittar tillbaka in i matchen efter "en kalldusch".captcash skrev: Ska dock tilläggas att kör vi på som vi börjat första 10 så vinner vi denna matchen med 6-2 typ... båda målen i baken är givetvis tavlor!
Så klena mentalt

"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- SkönaDjurgårn
Sv: Asplöven HC - Djurgårdens IF 1/12 2012
KUUUUUUUUUU........L
oj Lidström va inne på ett baklänges mål e det första för säsongen?
- AdamPickard
fan adam är ingen bra målvakt..
- Lee Harvey Oswald
Nej men han är snäll & grym på träning!AdamPickard skrev:fan adam är ingen bra målvakt..
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- Datsyuk_13
Han är ryss.Lee Harvey Oswald skrev:Det gäller att se upp med Kroater, dom är ju erkänt bra
"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård
- Niklas Wikegård
Landeskog snackar om att han hoppas att NHL drar igång. Vetefan alltså, han platsar ju inte ens i Allsvenskan längre.
Hur ser det ut? har bara swehockey-rapportering att gå efter och där ser man ju inte hur själva spelet är. Är det så illa som resultatet säger?
faan kugel också 2-!!
faan kugel också 2-!!

Det hoppas jag också.. Så att vi slipper spela honom.Staten skrev:Landeskog snackar om att han hoppas att NHL drar igång. Vetefan alltså, han platsar ju inte ens i Allsvenskan längre.
Jodå, han hade lätt gått in 3:e linen i Karlskrona!Staten skrev:Landeskog snackar om att han hoppas att NHL drar igång. Vetefan alltså, han platsar ju inte ens i Allsvenskan längre.
Skämt åt sido, jag trodde Gabbe o Bengan skulle märkas lite mer än de gör... Kopitar osv snurrar ju upp allt de möter! :/
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Allt som krävs för att få Djurgården i gungning är att man lyckas peta in en kasse. Då faller hela laget ihop som små rädda harar.
Pinsamt är bara namnet.
Pinsamt är bara namnet.
Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and beat you with experience