Karlskrona - Djurgårdens IF 29/11 2012
Re: Karlskrona - Djurgårdens IF 29/11 2012
Med all rätt! Å andra sidan har man efter de senaste säsongerna blivit utrustad med teflonhjärna, eller guldfiskminne om man föredrar att kalla det så. Vinst mot Ap-löven så är allt sol och cerveca igen.Isabo skrev:Det har man ju varit ett par gånger. Inte igår, blev bara arg. Det beror ju lite på hur det sett ut matcherna innan, om de spelat skit ett par tre matcher i rad så blir man lättare Apati-Bengan men om de spelat bra och spöat skiten ur Leksand och vunnit tre raka och sen råtorskar mot sillstrybarna så blir man Gnällbengtbaate skrev:Hur är det om man blivit en apatibengt? När KHK-målen rullade in kände jag ingenting, orkade inte ens bli sur.Isabo skrev:minalman skrev:Gnällbengt är nog bannad redan![]()
Går ju inte att ändra alias överhuvudtaget så det beror nog inte på att Gnällbengt är bannad.
Kan ju bara säga att jag kom in lite fel här... Hajar jargongen lite bättre nu. Men jag står för allt jag skrivit, tycker det var väldigt onödigt. Hade jag vetat om jargongen hade jag nog svarat "Äh, Gnäll-Berit" eller nåt.
Ja ibland har man teflonhjärna. Men jag försöker samtidigt att inte ha det, för när allt blir sol och sommar så får man nya förhoppningar. Så det är bättre att ha i bakhuvudet att det närsomhelst skiter sig igen.
- zetterberg_88
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Vinner vi morgon måste man ändå säg att borta matcherna har varit godkända även fast det var en riktigt svag insats igår. 9 av 12 poäng på 4 borta matcher kan man inte säga är dåligt...
Men självklart blir man less när vi förlorar på detta sätt som hänt flera gånger denna säsongen att vi bara glider igenom matchen tills det är för sent och då börjar vi lira lite.
Håller fortfarande ben hårt på att Bremberg ska inte in och förstöra kedjor bara för att han heter bremberg han har inte levererat ett skit iår och varje kedjan han stoppas in i producerar 0 poäng.
Men självklart blir man less när vi förlorar på detta sätt som hänt flera gånger denna säsongen att vi bara glider igenom matchen tills det är för sent och då börjar vi lira lite.
Håller fortfarande ben hårt på att Bremberg ska inte in och förstöra kedjor bara för att han heter bremberg han har inte levererat ett skit iår och varje kedjan han stoppas in i producerar 0 poäng.
Vad jag inte förstod igår är varför Wennberg bara var extraspelare? Tre matcher i rad hade han målat, självklart måste han petas då?
Kommentatorerna sa att han hade varit krasslig inför matchen.Isabo skrev:Vad jag inte förstod igår är varför Wennberg bara var extraspelare? Tre matcher i rad hade han målat, självklart måste han petas då?
Jag håller med dig fullständigt! Ska han in i någon kedja så får han "börja om från början" och inte kastas in i den bästa! Men snart försvinner Landeskog och då är det kört.. då blir han given i första och ramsan går vidare..zetterberg_88 skrev:Håller fortfarande ben hårt på att Bremberg ska inte in och förstöra kedjor bara för att han heter bremberg han har inte levererat ett skit iår och varje kedjan han stoppas in i producerar 0 poäng.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Rätt rolig kommentar såhär ett par timmar och 23 inlägg senare...Isabo skrev:Menar du mig? Tack så mycket. Jag menar det! Då vet jag vilket forum jag INTE ska skriva i mer.android skrev:Äh, gnällbengt.

Expert.
Oj det missade jag. Det förklarar saken. Trodde Zabel hade spårat ur totalt.haak skrev:Kommentatorerna sa att han hade varit krasslig inför matchen.Isabo skrev:Vad jag inte förstod igår är varför Wennberg bara var extraspelare? Tre matcher i rad hade han målat, självklart måste han petas då?
Håller faktiskt med dig där, det är roligt nu i perspektiv.SirDIFalot skrev:Rätt rolig kommentar såhär ett par timmar och 23 inlägg senare...Isabo skrev:Menar du mig? Tack så mycket. Jag menar det! Då vet jag vilket forum jag INTE ska skriva i mer.android skrev:Äh, gnällbengt.
Jag tänkte gå ur forumet först men när det inte gick så gav jag det en chans till. Och det fanns en del kul här trots allt.
- zetterberg_88
Det som är mest positivt är att våran kedjan med Wennberg, Johner och Sörensen har producerat mest och alla är kvar när lockouten är slut eller när våra NHL spelare försvinner.
Hur tror/vill ni att kedjorna ser ut när bengan och gabbe är borta?
Given kedjan måste ju vara denna:
10. Alexander Wennberg - 83. Dustin Johner - 66. Marcus Sörensen
Tycker inte att man ska splittra ölvestad och otto vem stoppar man in där?
19. Jimmie Ölvestad - 9. Kristofer Ottosson -
Kan denna kedja fungera?
23. Fredrik Bremberg - 61. Markus Ljungh - 46. Pontus Åberg
Vad gör vi i så fall med, fimpen och turbo hittar ju faktiskt varandra väldigt bra. Hur passar Honken/Hank tillsammans med otto och ölvestad?
17. Henrik Eriksson - 18. Michael Holmqvist - 26. Tim Eriksson - 20. Christian Eklund,
Hur tror/vill ni att kedjorna ser ut när bengan och gabbe är borta?
Given kedjan måste ju vara denna:
10. Alexander Wennberg - 83. Dustin Johner - 66. Marcus Sörensen
Tycker inte att man ska splittra ölvestad och otto vem stoppar man in där?
19. Jimmie Ölvestad - 9. Kristofer Ottosson -
Kan denna kedja fungera?
23. Fredrik Bremberg - 61. Markus Ljungh - 46. Pontus Åberg
Vad gör vi i så fall med, fimpen och turbo hittar ju faktiskt varandra väldigt bra. Hur passar Honken/Hank tillsammans med otto och ölvestad?
17. Henrik Eriksson - 18. Michael Holmqvist - 26. Tim Eriksson - 20. Christian Eklund,
- SkönaDjurgårn
Sv: Re: Karlskrona - Djurgårdens IF 29/11 2012
Raketkarriär.SirDIFalot skrev:Rätt rolig kommentar såhär ett par timmar och 23 inlägg senare...Isabo skrev:Menar du mig? Tack så mycket. Jag menar det! Då vet jag vilket forum jag INTE ska skriva i mer.android skrev:Äh, gnällbengt.
Man kan undra vilket lag Zabel ställer på isen imorgon med tanke på vad han sa den 17/11-2012
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 5791983.ab
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 5791983.ab
Re: Sv: Re: Karlskrona - Djurgårdens IF 29/11 2012
Jag kom, jag drog, jag vägrade försvinna.SkönaDjurgårn skrev:Raketkarriär.SirDIFalot skrev:Rätt rolig kommentar såhär ett par timmar och 23 inlägg senare...Isabo skrev:Menar du mig? Tack så mycket. Jag menar det! Då vet jag vilket forum jag INTE ska skriva i mer.android skrev:Äh, gnällbengt.
Nej menade inte dig, hoppas att du inte tog illa upp. Hade du gjort det och börjat försvara dig så hade jag kallat dig gnällbengt på riktigt.Isabo skrev:Menar du mig? Tack så mycket. Jag menar det! Då vet jag vilket forum jag INTE ska skriva i mer.android skrev:Äh, gnällbengt.
Förra inlägget var riktat mot SirDIFalot, den eviga gnällbältaren.
Född till sportchef.