Vi får ju vara glada över att det är våra vanliga spelare som har presterat dom senaste matcherna och inte lockout spelarna. Jag är inte orolig ännu, men vad fan händer under JVM? Det är jag jävligt orolig för.
jensa öhling skrev:Linkans återkomst blev ju verkligen en succé. Katastrof.
Nu sätter jag på mig foliehatten, men kan Linkan vara gruset i maskineriet, både på och av isen?
Tanken har tyvärr slagit mig också, jag får känslan av en kille med noll självinsikt.
Blev för övrigt jävligt rädd idag innan match när han svarade på frågan om hur laget har förändrats de senaste matcherna.. Tyckte det lät som att han svarade (OBSERVERA att jag mycket väl kan ha hört fel här) "Det känns som om ÖVRIGA har skärpt till sig blabla" elelr nåt i den stilen, ungefär som att han själv varit en förebild och att resten av laget äntligen börjar komma ikapp.
Nu fick vi svar på hur viktig Murray egentligen var. Allt raserar utan honom. Vi har en av Allsvenskans sämsta backuppställningar utan honom. Får vi inte in en ny backgeneral tämligen fort så är denna säsongen förlorad. Sen behöver vi ha in en jävla målskytt, som har bra självförtroende som tar lång tid för Djurgården att bryta ner. Han ska helst tro han är gud.
Staten skrev:Nu fick vi svar på hur viktig Murray egentligen var. Allt raserar utan honom. Vi har en av Allsvenskans sämsta backuppställningar utan honom. Får vi inte in en ny backgeneral tämligen fort så är denna säsongen förlorad. Sen behöver vi ha in en jävla målskytt, som har bra självförtroende som tar lång tid för Djurgården att bryta ner. Han ska helst tro han är gud.
Hörnqvist,Landeskog allvarligt vad har dom presterat? Alla dessa NHL stjärnor är så jävla överskattade. Sen har dom mage o strejka. NHL är överskattat precis som USA. Fan va less jag är idag. Fy fan!
gaspo skrev:Hörnqvist,Landeskog allvarligt vad har dom presterat? Alla dessa NHL stjärnor är så jävla överskattade. Sen har dom mage o strejka. NHL är överskattat precis som USA. Fan va less jag är idag. Fy fan!
gaspo skrev:Hörnqvist,Landeskog allvarligt vad har dom presterat? Alla dessa NHL stjärnor är så jävla överskattade. Sen har dom mage o strejka. NHL är överskattat precis som USA. Fan va less jag är idag. Fy fan!
Oj vad snabbt det vänder...
När Landeskog kom in och vann fyra raka åt oss på en gång näst intill på egen hand så var han typ den bästa spelare som någonsin hade spelat i DIF. Och allt vi skapade offensivt gick via Landeskog.
Hörnqvist-gnället börjar nog snart också, inte OK någonstans sett till poängproduktion tyvärr.