Säsongen 2012/13, allt om truppen,kedjor,målvakter mm

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
SirDIFalot
Säsongskort: Ja

Re: Säsongen 2012/13, allt om truppen,kedjor,målvaker mm

Inlägg av SirDIFalot »

Stocky skrev:Hoppas ändå nån kommer in, känns som det kan bli tufft annars. Linkan är skadad eller petad?
Skadad. Samma som med Fimpen.

Men båda skulle ju sikta på comeback mot Karlskrona. Så vi får se...
Expert.
Användarvisningsbild
Buford

Inlägg av Buford »

En fördel är ju att Murray, Landeskog och Hörnqvist droppar av en efter en och inte samtidigt. Blir en "mjukare" övergång så.
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Inlägg av Jim Morrison »

Kan även bli en "nu jävlar ska visa att vi kan även utan NHL-spelarna"-effekt. Hoppas på det i alla fall.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Användarvisningsbild
Mattias_87
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Mattias_87 »

Vi får ju vara glada över att det är våra vanliga spelare som har presterat dom senaste matcherna och inte lockout spelarna. Jag är inte orolig ännu, men vad fan händer under JVM? Det är jag jävligt orolig för.
Avskaffa tre mot tre.
jensa öhling

Inlägg av jensa öhling »

Linkans återkomst blev ju verkligen en succé. Katastrof.
Användarvisningsbild
Buford

Inlägg av Buford »

jensa öhling skrev:Linkans återkomst blev ju verkligen en succé. Katastrof.
Nu sätter jag på mig foliehatten, men kan Linkan vara gruset i maskineriet, både på och av isen?
Användarvisningsbild
dutti
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av dutti »

Buford skrev:
jensa öhling skrev:Linkans återkomst blev ju verkligen en succé. Katastrof.
Nu sätter jag på mig foliehatten, men kan Linkan vara gruset i maskineriet, både på och av isen?
Tanken har tyvärr slagit mig också, jag får känslan av en kille med noll självinsikt.

Blev för övrigt jävligt rädd idag innan match när han svarade på frågan om hur laget har förändrats de senaste matcherna.. Tyckte det lät som att han svarade (OBSERVERA att jag mycket väl kan ha hört fel här) "Det känns som om ÖVRIGA har skärpt till sig blabla" elelr nåt i den stilen, ungefär som att han själv varit en förebild och att resten av laget äntligen börjar komma ikapp.
Du är med oss överallt, Stefan.
Staten

Inlägg av Staten »

Nu fick vi svar på hur viktig Murray egentligen var. Allt raserar utan honom. Vi har en av Allsvenskans sämsta backuppställningar utan honom. Får vi inte in en ny backgeneral tämligen fort så är denna säsongen förlorad. Sen behöver vi ha in en jävla målskytt, som har bra självförtroende som tar lång tid för Djurgården att bryta ner. Han ska helst tro han är gud.
gaspo

Inlägg av gaspo »

Linkan=störst bäst o vackrast. Hans värderingar e ju roliga oxå. Ego!
Användarvisningsbild
John Terry
Djurgården Hockey

Inlägg av John Terry »

Staten skrev:Nu fick vi svar på hur viktig Murray egentligen var. Allt raserar utan honom. Vi har en av Allsvenskans sämsta backuppställningar utan honom. Får vi inte in en ny backgeneral tämligen fort så är denna säsongen förlorad. Sen behöver vi ha in en jävla målskytt, som har bra självförtroende som tar lång tid för Djurgården att bryta ner. Han ska helst tro han är gud.
Haha typ så :)
gaspo

Inlägg av gaspo »

Hörnqvist,Landeskog allvarligt vad har dom presterat? Alla dessa NHL stjärnor är så jävla överskattade. Sen har dom mage o strejka. NHL är överskattat precis som USA. Fan va less jag är idag. Fy fan!
Användarvisningsbild
Sjöwall

Inlägg av Sjöwall »

gaspo skrev:Hörnqvist,Landeskog allvarligt vad har dom presterat? Alla dessa NHL stjärnor är så jävla överskattade. Sen har dom mage o strejka. NHL är överskattat precis som USA. Fan va less jag är idag. Fy fan!
Ja, det är verkligen spelarna som strejkar.
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

gaspo skrev:Hörnqvist,Landeskog allvarligt vad har dom presterat? Alla dessa NHL stjärnor är så jävla överskattade. Sen har dom mage o strejka. NHL är överskattat precis som USA. Fan va less jag är idag. Fy fan!
Oj vad snabbt det vänder...

När Landeskog kom in och vann fyra raka åt oss på en gång näst intill på egen hand så var han typ den bästa spelare som någonsin hade spelat i DIF. Och allt vi skapade offensivt gick via Landeskog.

Hörnqvist-gnället börjar nog snart också, inte OK någonstans sett till poängproduktion tyvärr.
Expert.
Användarvisningsbild
zetterberg_88

Inlägg av zetterberg_88 »

Hörnqvist är en hårt jobbande forward. Och den som säger att han inte jobbar hårt är en pajas.

Landeskog har inte heller varit dålig men jag kan förstå att han blir frustrerade vem blir inte det, kolla bara på vårat lag..
Användarvisningsbild
Caveman

Inlägg av Caveman »

zetterberg_88 skrev:Hörnqvist är en hårt jobbande forward. Och den som säger att han inte jobbar hårt är en pajas.

Landeskog har inte heller varit dålig men jag kan förstå att han blir frustrerade vem blir inte det, kolla bara på vårat lag..
Hörnqvist jobbar brutalt hårt, MEN han måste/ska producera.
Skriv svar