Istället för Landeskog.DIFVästertorp skrev:Ingen borde ens gå. Nån jävla gräns finns detJim Morrison skrev:Vi borde tacka av Murray mot Almtuna.
Karlskrona - Djurgårdens IF 29/11 2012
- Jim Morrison
Re: Karlskrona - Djurgårdens IF 29/11 2012
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Vi ska ventilera och ha högt i tak, men jag säger nu till.
Håll er borta från påhopp på enskilda spelare. Tråden ska vara öppen men urartar det fullständigt låser vi den.
Det måste vara så.
Håll er borta från påhopp på enskilda spelare. Tråden ska vara öppen men urartar det fullständigt låser vi den.
Det måste vara så.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Ganska stor skillnad på spelet! Ingen försöker ju för faan ingen smäller på ingen verkar vilja lägga ner det jobb som krävs. Sedan så tycker jag Karlskrona spelar smart men med lite vilja hade vi vunnit den här matchen och utan Lidström förstås!johan_80 skrev:1 match.. mot dom som lägger ner skolor för att spela hockey.. dom andra har vi problem med målskyttet och spelet.. precis som idag.. Förutom idag spelar pickard dåligt annars ingen skillnad på speletJim Morrison skrev:Nej fan. Det som såg så bra ut i tre matcher verkar nu vara helt bortblåst. Krävdes det bara ett litet uppehåll för att vi skulle tappa det? Lite för mycket självförtroende? Att Linkan, som absolut är slut som hockeyspelare, kommer in?
Trist hur som helst.
Han har ju redan åkt, tyvärr!Jim Morrison skrev:Vi borde tacka av Murray mot Almtuna.
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
"Det vänder nu"
Nästa match kommer sluta 2-2.
Nästa match kommer sluta 2-2.
Säg den glädje som varar
Chet var tvungen att kämpa mot Granaths handikappade backspel, som gjorde mer nytta för motståndarna än vad han gjorde för Chet.
Senast redigerad av Caveman den 2012-11-29 21:25:18, redigerad totalt 1 gånger.
Helt förbannat jävla sjukt. Vafan händer??
coco liksom?!?!? Faaan...
coco liksom?!?!? Faaan...
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Håller med. Klaga hur mycket ni vill. Men håll er från att namnge vilka som borde "hängas" och sånt skit.Magnutz skrev:Vi ska ventilera och ha högt i tak, men jag säger nu till.
Det måste vara så.
Expert.
Karlskrona - Djurgårdens IF 29/11 2012
Hela laget är ju under isen.
Ingen fart, få bra pass, värdelösa avslut och en Zebra på isen som verkar leva i sin egen värld.
Lidström är totalt värdelös, Hanks påkörning är helt meningslös. Finns ingen som kliver fram.
Ingen fart, få bra pass, värdelösa avslut och en Zebra på isen som verkar leva i sin egen värld.
Lidström är totalt värdelös, Hanks påkörning är helt meningslös. Finns ingen som kliver fram.
2014-04-07, vad hände?
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Fast han ska väl ha åtminstone två av målen? Adam ska även ha sin puck. Även om det knappast är målvakternas fel.Caveman skrev:Chet var tvungen att kämpa mot Granaths handikappade backspel, han gjorde mer nytta för motståndarna än vad han gjorde för Chet.
Kollektiv kollaps i hela laget. Ingen har varit bättre än någon annan.
Expert.
- BaronVonDif
DIF efter uppehåll är ju historiskt dåliga ALLTID, vi torskar denna och skäms men krossar i nästa match, sad but always true.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
http://www.djurgardshjalpen.com/
Lyssnar på en metallica låt nu som heter sad but true...
Ni som ens funderar på att besöka Hovet något mer detta år. Förslagsvis, så bör ni sjunga Douglas ramsor konstant. Överrösta "Sjung för gamla Djurgårn" med Hey Hey Douglas Murray, även om äcklena där nere skulle råka snubbla in en vinst så ger ni fan i Åh en sådan härlig dag, återigen Hey Hey Douglas Murray.
DJURGÅRDEN FINNS INTE LÄNGRE
DJURGÅRDEN FINNS INTE LÄNGRE
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Det finns alltså några som trodde Lidström skulle spela bra idag?bastis7 skrev:Finns det verkligen nån längre som tycker Lidström är bra? Ärligt talat har jag inte sett en sämre hockeyspelare!
Och linkan va faan spelar han för?
Självförtroendet kört i botten av både Zabel och Challe.
Bänkad efter misstagen tidigt in på säsongen då han för övrigt var en av våra bättre backar.
Andra spelare får fortsätta spela trots idiotmisstag.
Nej Lidström, vore jag du skulle jag lämna detta skitlag och gå till ett lag som visar dig respekt.
Finns betydligt fler spelare som borde bänkats. Men de är väl "Ur-08:or" och ska spela bara för att de har en snyggare backslick och hänger på rätt klubbar.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Pickard var inte bra men Granath var (som vanligt) kass, rädd & vek. Han & Lidström är ett skämt. Det 4:e målet är det granath som skymmer Pickard mest, ingen split-vision överhuvudtaget.SirDIFalot skrev:Fast han ska väl ha åtminstone två av målen? Adam ska även ha sin puck. Även om det knappast är målvakternas fel.Caveman skrev:Chet var tvungen att kämpa mot Granaths handikappade backspel, han gjorde mer nytta för motståndarna än vad han gjorde för Chet.
Kollektiv kollaps i hela laget. Ingen har varit bättre än någon annan.
Senast redigerad av Caveman den 2012-11-29 21:28:33, redigerad totalt 1 gånger.