Ok hoppas det. Bara sett honom i ett byte direkt efter Holms utvisning.#87 skrev:Om inte jag såg helt fel så var Sörensen - Johner - Wennberg återförenade mot slutet.Jepe skrev:Våra vassaste chanser hittills har varit i BP. Måste upp många snäpp inför andra nu. Att inte Wennberg får spela är ett stort frågetecken i dagens match.
Karlskrona - Djurgårdens IF 29/11 2012
2014-04-07, vad hände?
Re: Karlskrona - Djurgårdens IF 29/11 2012
Vår backgeneral försvinner - då skiter de övriga backarna på sig. Timmy ser ut som en annan spelare om man jämför med förra matchen, Lennhammer är lika vek som vanligt, Gustafsson ger fortfarande ett osäkert intryck.
Fan. Alltså en period har det gått, men jag är redan på gränsen till att kasta ut TV:n.
Just en sekvens fastnade i huvudet. Bengan kommer typ fri i BP, skjuter, målvaktsretur, Otto skjuter, sen bågar båda runt i sarghörnet när pucken ligger lös framför målvakten. Stanna kvar framför mål för fan! Det är väl bland det första man får lära sig i hockeyskolan?
Fan. Alltså en period har det gått, men jag är redan på gränsen till att kasta ut TV:n.
Just en sekvens fastnade i huvudet. Bengan kommer typ fri i BP, skjuter, målvaktsretur, Otto skjuter, sen bågar båda runt i sarghörnet när pucken ligger lös framför målvakten. Stanna kvar framför mål för fan! Det är väl bland det första man får lära sig i hockeyskolan?
Re: Sv: Re: Sv: Karlskrona - Djurgårdens IF 29/11 2012
Magnutz skrev:Såg det annorlunda. Diving i min bok.#87 skrev:?Magnutz skrev:... Märkligt agerande av domaren..
Timmys utvisning var ju helt korrekt. Hade han inte tagit Timmy hade Ljungh kunnat åka.
Inte domarens fel hittils.
Tycker nog oxå det skulle kunna vara diving. Och om vi nu ska spela 4 mot 5 ser jag gärna att det är Ljung som blir utvisad före Timmy, Ljung spelar ju ändå inte när vi är en man mindre
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Det är precis vad jag tycker. Aldrig mer än litet bättre än vilka sopor som helst...SkönaDjurgårn skrev: Och varför i helvete sänker vi oss alltid till motståndarnas usla nivå? Varför vinner vi inte varje match med 7-0? Nej alltid samma visa. 0-0 efter första. Skräll.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Inte i Sverige, här får ungarna lära sig socialhockey och att ALLA måste få vara med och leka.Kentta skrev:Vår backgeneral försvinner - då skiter de övriga backarna på sig. Timmy ser ut som en annan spelare om man jämför med förra matchen, Lennhammer är lika vek som vanligt, Gustafsson ger fortfarande ett osäkert intryck.

Vi tar det här. Vi gör en kass förstaperiod och har tre utvisningar. Ändå har vi klarare chanser är Karlskrona. 3-0 till oss efter andra!
-
Åhh herregud. Vi spelar mot seriens sämsta lag som alla andra lag slår med 17-0 och vi blir utspelade MED NHL-spelare.
Vi MÅSTE ha in en backklippa. Pinsamt uppenbart.
Vi MÅSTE ha in en backklippa. Pinsamt uppenbart.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Det kanske är Bremberg-effekten vi ser? Jag har alltid varit Linkan-fan, men nu måste han börja leverera!DIFVästertorp skrev:Zabeleffekten e slut
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Ja, jävlar, nu är det uselt...
- Lee Harvey Oswald
Ahahahaah! (kramp)
Undrar vad fan dom har tränat på under uppehållet?
Undrar vad fan dom har tränat på under uppehållet?
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Dom tog väl flyget från Haiti
Sv: Karlskrona - Djurgårdens IF 29/11 2012
Khk är ett grislag. Så.
Fan jag lider.
Domaren måste hålla ordning på spelet.
Fan jag lider.
Domaren måste hålla ordning på spelet.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- Lee Harvey Oswald
Re: Sv: Karlskrona - Djurgårdens IF 29/11 2012
Just idag är gris bättre än DIF, konstigt det kan bliMagnutz skrev:Khk är ett grislag. Så.
Fan jag lider.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Matchstraff för hela khk för fasiken!!