Ja,känns som dom ser detta som en träningsmatch där dom kan experimentera lite, förvisso är Karlskrona ett dass-gäng men respekterar man dom inte kan det straffa sig.Mash skrev:Vart fan har vettet hos Zabel och Bäcklin tagit vägen? Kejdorna är helt åt helvete. Man petar inte Wennberg, jag skiter fullständigt i om Bremberg vill spela. Man petar inte en av våra bästa spelare, skiter fullständigt i om det så var yngre Challe själv som skulle in och lira, Wennberg är för duktigt för att bli petad.
Obehaglig känsla inför matchen nu ikväll. Flygplanet har problem, laguppställningen är helt åt helvete och som toppen på i:et blir vi väl nollade och slagna med tvåsiffrigt.
Karlskrona - Djurgårdens IF 29/11 2012
- BaronVonDif
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Karlskrona - Djurgårdens IF 29/11 2012
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
http://www.djurgardshjalpen.com/
Dom brukar ju ibland skriva olika formationer här på hemsidan och vad som används i matchen dock 

Den största matchen någonsin för KHK. Det här är riktigt stort för dem och de har nog aldrig varit så laddade som de är nu.
För oss är det här en av de mest ointressanta matcher som någonsin spelats. Det tråkigaste laget vi någonsin mött.
Jag förväntar mig att vi hanterar det.
För oss är det här en av de mest ointressanta matcher som någonsin spelats. Det tråkigaste laget vi någonsin mött.
Jag förväntar mig att vi hanterar det.
Fan vad jag har väntat och vad sugen jag har varit på match igen. Hoppas nu att dessa förändringar inte gör att jag slår sönder mitt tangentbort om ca 2 timmar...
Mäktigt TIFO...!
Helt dött i arenan, med tanke på hur fyllda läktarna är. Klappar eller sjunger inte när lineupen presenteras.
Förväntade mig lite mer faktiskt, med tanke på hur det skrivits om det. Anyways, nu kör vi över bönderna!

Helt dött i arenan, med tanke på hur fyllda läktarna är. Klappar eller sjunger inte när lineupen presenteras.
Förväntade mig lite mer faktiskt, med tanke på hur det skrivits om det. Anyways, nu kör vi över bönderna!
Olé Olé Olé?!
KHK som sjunger ole ole ola?
HAHHAHAHAHAHA. Hoppas ni åker till div1.
HAHHAHAHAHAHA. Hoppas ni åker till div1.
voine voine vilket pucksmetande i mittzon nu
Har vi tränat utan puck senaste tiden eller vad är det frågan om?
Med det här drällandet blir det stor torsk snart
- Jim Morrison
Det här måste vara tidernas sämsta is någonsin. Sämre än isad grusplan för helvete.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- Daniel08
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Karlskrona - Djurgårdens IF 29/11 2012
Men satan vad vi kladdar i mittzon. Ser ut som på Challes tid.
Ständig medlem säsongen DIF åkte ner i allsvenskan.
Isen verkar helt sjukt dålig...
- Jim Morrison
Karlskrona ställer upp 1-3-1 och isen är helt värdelös. Jag förstår varför det ser ut som det gör.Daniel08 skrev:Men satan vad vi kladdar i mittzon. Ser ut som på Challes tid.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- Lee Harvey Oswald
Hur var det, är det serieledarna vi möter?
Vi visar en fånigt stor respekt för ett detta "storlag"
Zabel-effekten är som urskiten, totalt....
Vi visar en fånigt stor respekt för ett detta "storlag"
Zabel-effekten är som urskiten, totalt....
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan