Antiklimax.Jepe skrev:Adde officiellt klar
Luis Solignac in.
"nyheterna idag"
DIF Fotboll
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: DIF Fotboll
Haha det laggade sönder totalt. Johansson är hemma i alla fall och någon till. Välkommen!
Vad hade du förväntat dig?SirDIFalot skrev:Antiklimax.Jepe skrev:Adde officiellt klar
Luis Solignac in.
"nyheterna idag"
- SirDIFalot
Alltså visste väl att Adde skulle presenteras. Men när DIF kallade till presskonferens trodde väl alla på ytterligare något bra namn. Inte en anfallare från argentinska division tre.Staten skrev:Vad hade du förväntat dig?SirDIFalot skrev:Antiklimax.Jepe skrev:Adde officiellt klar
Luis Solignac in.
"nyheterna idag"
Det är ju ett par år sedan DIF kallade till presskonferens sist.
Expert.
- Nummer19
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Hade förväntat mig en mer etablerad spelare än Solignac. Men vafan, In MP we trust.
Jävligt kul att den gamle Djurgårdshjälten "Adde" återvänder. Han kommer förmodligen vara vår viktigaste spelare det kommande året.
Jävligt kul att den gamle Djurgårdshjälten "Adde" återvänder. Han kommer förmodligen vara vår viktigaste spelare det kommande året.
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
Hade iaf förväntat mig att Godsway skulle bli klar, då han sett bra mycket bättre ut än Solignac av det jag sett. Aja, förhoppningsvis ska ju en forward till in, bara hoppas att det inte blir någon jävla dussinspelare utan någon som faktiskt kan träffa mål.
DIF Fotboll
Efter de matcher jag sett, halva ena Frejmatchen och BP senast + highlights har jag precis motsatt uppfattning. Godsway ser lovande ut men känns för närvarande mindre färdig än Lucho, framförallt i rörelse och hur de gör sig spelbara. Godsway kändes väldigt vilsen och pojkig i matchen mot BP.Enbom skrev:Hade iaf förväntat mig att Godsway skulle bli klar, då han sett bra mycket bättre ut än Solignac av det jag sett. Aja, förhoppningsvis ska ju en forward till in, bara hoppas att det inte blir någon jävla dussinspelare utan någon som faktiskt kan träffa mål.
Sent from my Nokia 3210 using Tapatalk
Finns det någonting likt Eliteprospect för fotboll?
DIF Fotboll
Folk använder väl football manager lite liknande tror jag.Sjöwall skrev:Finns det någonting likt Eliteprospect för fotboll?
Sent from my Nokia 3210 using Tapatalk
- Hajduk
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Kontakt:
Hämäläinen och Jensen måste ju få lämna också innan säsongen startar, helst så snart som möjligt.
Hoppas bara att MP kan hitta en riktigt grym mittfältare och en till bra anfaller så snart som möjligt. Visst är det lite tidigt att börja gnälla men jag hoppas att MP värvar ett gäng bra spelare till så vi kan vara med och slåss om topp-tre. Särskilt anfallet känns väldigt osäkert just nu.
Hoppas bara att MP kan hitta en riktigt grym mittfältare och en till bra anfaller så snart som möjligt. Visst är det lite tidigt att börja gnälla men jag hoppas att MP värvar ett gäng bra spelare till så vi kan vara med och slåss om topp-tre. Särskilt anfallet känns väldigt osäkert just nu.
DIF Fotboll
Gäller väl hockeyn också, men nej på överklagan angående polisnota.
http://www.expressen.se/sport/fotboll/a ... olisnotor/
http://www.expressen.se/sport/fotboll/a ... olisnotor/
2014-04-07, vad hände?
Nej men vad trevligt, var kan man se det nånstans?Jepe skrev:För övrigt ca 2800 säs biljetter sålda på ~4timmar.
DIF Fotboll
@DIF_Fotboll: Här kommer första siffran på säsongskortsförsäljningen: Antalet betalda och klara är just nu strax över 2 700 stycken #twittboll #tele2arenaAlexander skrev:Nej men vad trevligt, var kan man se det nånstans?Jepe skrev:För övrigt ca 2800 säs biljetter sålda på ~4timmar.
Och sen:
@Djurgardens_IF: Idag släpptes fotbollens säsongsbiljetter för 2013 till dem som hade säsongskort 2012. Hittills har cirka 2800... http://t.co/mIO7lFlN
2014-04-07, vad hände?