Säsongen 2012/13, allt om truppen,kedjor,målvakter mm
Re: Säsongen 2012/13, allt om truppen,kedjor,målvaker mm
Murray åker till USA. Hörnqvist om två veckor och förmodligen Landeskog också efter tre matcher.
Helvete.
Helvete.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Skönt att få det officiellt.Staten skrev:Murray åker till USA. Hörnqvist om två veckor och förmodligen Landeskog också efter tre matcher.
Helvete.
Vi visste ju tyvärr att det skulle hända så...
Expert.
Säsongen 2012/13, allt om truppen,kedjor,målvaker mm
Ja ingen överraskning direkt..SirDIFalot skrev:Skönt att få det officiellt.Staten skrev:Murray åker till USA. Hörnqvist om två veckor och förmodligen Landeskog också efter tre matcher.
Helvete.
Vi visste ju tyvärr att det skulle hända så...
Dem måste ta in spelare med tanke på dem tre som försvinner och med tanke på att vi förmodligen har 3 spelare som kommer spela jvm.Staten skrev:Murray åker till USA. Hörnqvist om två veckor och förmodligen Landeskog också efter tre matcher.
Helvete.
Har en känsla av att Mika Hannula kommer få sitt jävla korttidskontrakt ändå.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Kan bli en jobbig decembermånad. Hoppas verkligen att vi kan få in 1-2 ersättare.
Avskaffa tre mot tre.
- SirDIFalot
Skulle vara mycket förvånande om vi ersatte lockoutspelarna. De har ju inte tagit upp någon plats i truppen satt säga. Bara varit en bonus.Mattias_87 skrev:Kan bli en jobbig decembermånad. Hoppas verkligen att vi kan få in 1-2 ersättare.
För övrigt har ju Linus Arnessons JVM-chanser ökat kraftigt efter skadorna på Klefbom och Brodin.
Expert.
Går Conny Strömbergs kontrakt med Tingsryd ut vid årsskiftet? tror han går till DIF då, även om jag hoppas på lite bättre namn...
- SirDIFalot
12 januari om jag inte minns helt fel.pege skrev:Går Conny Strömbergs kontrakt med Tingsryd ut vid årsskiftet? tror han går till DIF då, även om jag hoppas på lite bättre namn...
Expert.
- zetterberg_88
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Med det Challe sa kan vi glömma alla tre namn, Murray, Landeskog och Hörnqvist. Synd att lite hopp om att de kanske skulle komma tillbaka i fall lockouten höll i sig hela säsongen.
Hoppas vi kan ta in Hannula några matcher! OCh sen de där i Norge kanske vi skulle försöka på 

Jag tror faktiskt att Conny skulle leverera om han fick chansen i våran tröja!SirDIFalot skrev:12 januari om jag inte minns helt fel.pege skrev:Går Conny Strömbergs kontrakt med Tingsryd ut vid årsskiftet? tror han går till DIF då, även om jag hoppas på lite bättre namn...
- zetterberg_88
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongen 2012/13, allt om truppen,kedjor,målvaker mm
Vad gör vi med bremberg då?
- SirDIFalot
Skulle vi behöva göra något med honom?zetterberg_88 skrev:Vad gör vi med bremberg då?
Personligen börjar jag bli jävligt spänd på att se Linkan under Zabel. Övertygad om att han blir bättre än han var under Challe.
Conny kan ju ta någon av lockoutspelarnas platser. Ser ingen anledning till att inte både Conny och Linkan skulle kunna spela i samma lag.
Expert.
Om Conny kommer och börjar leverera så kanske Linkan får en jävla fart och börjar ta detta på allvar:)SirDIFalot skrev:Skulle vi behöva göra något med honom?zetterberg_88 skrev:Vad gör vi med bremberg då?
Personligen börjar jag bli jävligt spänd på att se Linkan under Zabel. Övertygad om att han blir bättre än han var under Challe.
Conny kan ju ta någon av lockoutspelarnas platser. Ser ingen anledning till att inte både Conny och Linkan skulle kunna spela i samma lag.
Hoppas ändå nån kommer in, känns som det kan bli tufft annars. Linkan är skadad eller petad?