Tre spelare vars insatser så här långt är under all jävla kritik.
Tingsryd har skjutit 10 skott på mål hittills. Nästan samtliga dessa skott har tillkomit efter till synes helt oprovocerade tekniska misstag från någon av dessa nämnda backar.
Bara en tidsfråga innan det kommer att straffa sig...
"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård
Vi äger matchen över hela banan men kan trots det inkassera en 0a ikväll pga det överjävligt iskalla skyttet. Det måste ju bli ordning på killarna och deras skott nån gång och Zabel borde kunna få samman en formation som kan hantera puck OCH skjuta i PP.
I övrigt. Ros fiskar och fiskar efter domarhat i intervjuerna. Spelarna vill ju bara gå därifrån. Snäpp upp nivån så vi får lite bra surr från killarna. Snälla. (om möjligt)
Magnutz skrev:Vi äger matchen över hela banan men kan trots det inkassera en 0a ikväll pga det överjävligt iskalla skyttet. Det måste ju bli ordning på killarna och deras skott nån gång och Zabel borde kunna få samman en formation som kan hantera puck OCH skjuta i PP.
I övrigt. Ros fiskar och fiskar efter domarhat i intervjuerna. Spelarna vill ju bara gå därifrån. Snäpp upp nivån så vi får lite bra surr från killarna. Snälla. (om möjligt)
Ge Sörensen, Wennberg och Johner mer istid.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Magnutz skrev:Vi äger matchen över hela banan men kan trots det inkassera en 0a ikväll pga det överjävligt iskalla skyttet. Det måste ju bli ordning på killarna och deras skott nån gång och Zabel borde kunna få samman en formation som kan hantera puck OCH skjuta i PP.
Ge Sörensen, Wennberg och Johner mer istid.
Ja, fan, låt farten vara vägen fram. Något måste ju hända!
Vi måste bli mer effektiva på bortaplan. Får vi 4-5 bra lägen ska vi göra 2 mål minst. Vi kan inte räkna med att Chet och Adam jämt ska hålla nollan/släppa in max ett mål.