Tror biljettometer påverkar försäljningen mer negativt än positivt. Är endast 4000st biljetter sålda till en match tror jag folk stannar hemma pga för få sålda biljetter. Men vid de populära matcherna vore det inte dumt att få veta hur de står till.
Om man kollar på ticnet så är det nästan slutsålt till DIF-Brynäs. Har folk blivit så otroligt nyfikna på DIF eller har man skänkt bort biljetter som man brukar?
Jacke skrev:Tror biljettometer påverkar försäljningen mer negativt än positivt. Är endast 4000st biljetter sålda till en match tror jag folk stannar hemma pga för få sålda biljetter. Men vid de populära matcherna vore det inte dumt att få veta hur de står till.
Den som inte köpt säsongskort i hockeyn nu borde faktiskt skämmas. För den uppoffrande spelstil som DIF visade förra säsongen och förmodligen denna säsong också så är dom värda allt stöd dom kan få.
Jag har inte säsongskort i år, men hade det förra året. Hade gärna skaffat ett i år också, men min inkomst är inte allt för stor, så jag prioriterade (tyvärr?) andra saker före. Men några matcher blir det allt. Till att börja med hemma-premiären. Sen får man ta och välja ut höjdpunkterna. Kan ju inte lägga över 995 kr på biljetter den här säsongen nu.
Jacke skrev:Tror biljettometer påverkar försäljningen mer negativt än positivt. Är endast 4000st biljetter sålda till en match tror jag folk stannar hemma pga för få sålda biljetter. Men vid de populära matcherna vore det inte dumt att få veta hur de står till.
Ang. Brynäsmatchen..
Mig veteligen har det skänkts en hel del biljetter till barnsjukhuset till denna match, därför finns det inte så fruktansvärt många biljetter kvar..
Ett bra och generöst intiativ från Dif-hockey tycker jag...