Precis det här ska Gustafsson ha sjukligt med creds för. Flög på honom, inget att snacka om ens!SkönaDjurgårn skrev:Det här forumet har alltid haft noll koll på målvakter.
Vilken löjligt skön seger idag. Wennberg fick betalt för att han tog sig in mot mål hela tiden. Hela den kedjan var otroligt bra.
Ottosson börjar uppnå en nästan overklig status, och det helt välförtjänt. Lagets ryggrad ännu en säsong.
Skönt med gamlingarna tillbaka i backlinjen.
Publiken!
Jag brukar klaga på Gustafsson men helvete vad nöjd jag var när han fick frispel då de körde på Chet. Han var mer Murray än Murray själv just då. Fortsätt så, tryck ner de jävlarna i skridskorna!
Äntligen en kanoninsats över 60 min och äntligen får man njuta och känna glädje igen. Tack för idag familjen.
Djurgårdens IF - Leksands IF 18/11 2012
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Sv: Djurgårdens IF - Leksands IF 18/11 2012
25/4-2025
Re: Djurgårdens IF - Leksands IF 18/11 2012
är väl det ända Erik gjort bra detta år!
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
- SirDIFalot
Förutom att vara en av våra bästa backar då eller?Morwin skrev:
är väl det ända Erik gjort bra detta år!

Expert.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Vi har gjort den bästa matchen på djävligt länge och när man läser matchtråden är det bara massa gnäll. Vilket gäng vi är...
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- Frasse
- Medlem: Ja, ständig medlem
Skulle vara intressant att få höra vad du grundar detta på ?...Magnutz skrev:Rätt säker på att den ironin rann honom förbi, fullständigt.Manijock skrev:Tror inte Ros förstod ironin när vi körde "Skatteverket här kommer Leksand"Magnutz skrev:Ros: "Ojdå, Djurgården har visst ytterligare en sida hos Skatteverket, Fogden. pic.twitter.com/whkgCimJ"Manijock skrev:Har du länk? Jag har inte twitter nämligen!Magnutz skrev:Rekommenderar för övrigt att ni kikar på Tomas Ros senaste lattjo-lajban-eskapad på twitter. Karln är nog svagsint. Kommentera inte, det är det inte värt (jag gjorde det för jag blev förbannad). Ångrar mig lite men inte mycket
Mesta Mästarna är här, Djurgårdens IF
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
Vilken härlig dag, skit vad jag mår bra ! 

OT (svarar här eftersom du frågar här)
Skitsamma Frasse, jag ogillar Ros för hans sätt att rapportera. Hans version av det som skedde runt Otto i somras och en hel del twittrande som känns så fel när det kommer från en opinionsbildare/media-figur. Många i Sverige tror på vad AB publicerar och bildar sig åsikter baserade på vad som skrivs i tidningen. Då ska man fan ha mer på fötterna än Hr. Ros har när han trycker på "Publicera-knappen" - baserat på hans agerande är det föga troligt att han fattar ironi. Jag har kanske fel, men så uppfattar jag honom.
När han slänger upp en bild på Djurgården Hockeys "ekonomi" i sin twitter blir det så konstigt. Att han sedan raderar sin tweet stärker bara min åsikt kring hans rapporterande. Är det menat som ett skämt? Är han ironisk? Vill han visa att vi har skelett i vår garderob också? Var det en hämnd för att vår klack hånade Leksand? Märkligt.
Vi ska kanske också ha en "journalist" som går ut och hänger ut andra klubbars svagheter i kvällspressen när vi får stryk. Det skulle kännas bra. Tror jag. ? ("Moras starke man välte ko. Fick mjölka.")
Så.. svarade väl kanske inte helt på din fråga? Men jag har annat att göra och skriver med vänster hand. /OT
I övrigt är jag glad som en skolgosse på julafton!
Edit: Såg nu att du fetmarkerat "svagsint" - samma förklaring duger.
Skitsamma Frasse, jag ogillar Ros för hans sätt att rapportera. Hans version av det som skedde runt Otto i somras och en hel del twittrande som känns så fel när det kommer från en opinionsbildare/media-figur. Många i Sverige tror på vad AB publicerar och bildar sig åsikter baserade på vad som skrivs i tidningen. Då ska man fan ha mer på fötterna än Hr. Ros har när han trycker på "Publicera-knappen" - baserat på hans agerande är det föga troligt att han fattar ironi. Jag har kanske fel, men så uppfattar jag honom.
När han slänger upp en bild på Djurgården Hockeys "ekonomi" i sin twitter blir det så konstigt. Att han sedan raderar sin tweet stärker bara min åsikt kring hans rapporterande. Är det menat som ett skämt? Är han ironisk? Vill han visa att vi har skelett i vår garderob också? Var det en hämnd för att vår klack hånade Leksand? Märkligt.
Vi ska kanske också ha en "journalist" som går ut och hänger ut andra klubbars svagheter i kvällspressen när vi får stryk. Det skulle kännas bra. Tror jag. ? ("Moras starke man välte ko. Fick mjölka.")
Så.. svarade väl kanske inte helt på din fråga? Men jag har annat att göra och skriver med vänster hand. /OT
I övrigt är jag glad som en skolgosse på julafton!

Edit: Såg nu att du fetmarkerat "svagsint" - samma förklaring duger.

Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Är det någon som har ett klipp på när Murray åkte på Bibic lite sådär lagom mycket efter att denne hade muckat med Eriksson (har jag för mig) ?
Upplevde det som väldigt trevligt när det hände och vill gärna se det igen.
Upplevde det som väldigt trevligt när det hände och vill gärna se det igen.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Fan, fortfarande helt på rosa moln efter matchen i går.
I dag är tamigfasen en riktigt jävla bra dag att vara på jobbet.
Finns ingen spelare att klaga på alls efter matchen i går som de genomförde den.
Hoppas bara de kan hålla kvar vid detta nu och fortsätta på samma spår, så finns det i alla fall hopp för framtiden.
Klacken skall också ha en grymt jävla stor eloge för suveränt jävla drag under matchen.
I dag är tamigfasen en riktigt jävla bra dag att vara på jobbet.
Finns ingen spelare att klaga på alls efter matchen i går som de genomförde den.
Hoppas bara de kan hålla kvar vid detta nu och fortsätta på samma spår, så finns det i alla fall hopp för framtiden.
Klacken skall också ha en grymt jävla stor eloge för suveränt jävla drag under matchen.
Alltid Oavsett.
Man är sjukt överlycklig över att vi krossade bönderna både på isen och på läktaren! Inget att säga till om. Lätt värt att åka 50 mil får att få se denna matchen. Hur underbar inramning som helst! Återkommer på hovet inom kort! 

RÖTT FÖR BLODET GENOM HJÄRTA OCH VEN
GULT FÖR SOLENS VÄRMANDE SKEN
BLÅTT FÖR HIMMEL,REGN OCH HAV
STOCKHOLMS STOLTHET VÅRAT LAG!
GULT FÖR SOLENS VÄRMANDE SKEN
BLÅTT FÖR HIMMEL,REGN OCH HAV
STOCKHOLMS STOLTHET VÅRAT LAG!
Avslutar OT:n här. Kul att du tycker att du själv tycker fel ibland. Har jag aldrig stött på förut! "Jag säger att det är korrekt att vi har kvar kronan, men att ta in euro är rätt". Fy fan vad gullig du ärRemy Lebeau skrev:
Normala människor tycker inte alltid dom har rätt i allt. Fast faktumet att du tycker så säger mer om dig än någon annan. Carry on professor!

Soldaten: Ska jag vara helt ärlig så har jag aldrig varit förtjust i Dembo. Visst han hade en/ett par lyckade säsonger. Det ger jag honom, men han var på tok en för dålig förstamålvakt för att få stanna alla dessa säsonger. Han var dock skön, det ger jag honom också, som när han käkade en banan framför gnaget-klacken! Men när han sa att han hoppas guldet stannar i Sthlm(han hoppades alltså att gnaget skulle vinna framför blåvitt), så var det som att han brände sista skeppet. I övrigt en oerhörd pajas och liksom Pickard så var han inte fit psykmässigt att spela i en av Sveriges största föreningar. Tyvärr!
Log något oerhört när Erik flög på killen. Inte ofta man applåderar åt herr snurrfintsomsistaback, men där agerade han helt korrekt. Stillbilden som ligger på sidan är förövrigt, tillsammans med den på firma Bengan-Ölve-Dogge, givna bakgrundsbilder på Pc:n här hemma. Årets bilder?
Hoppas fan detta kan hålla i sig. Skräm skiten ur motståndet från första minut!
Herr Jock... Du skrev att du skulle fokusera på det positiva tidigare i tråden men 10-15 inlägg senare gör du fortfarande inget annat än gnäller.
Herr Jock... Du skrev att du skulle fokusera på det positiva tidigare i tråden men 10-15 inlägg senare gör du fortfarande inget annat än gnäller.
Eftersom folk ställer frågor eller kommenterar mitt resonemang. Är väl bara oartigt att inte vidareutveckla när folk verkar vilja det eller?Ohddan skrev:Hoppas fan detta kan hålla i sig. Skräm skiten ur motståndet från första minut!
Ge inte en firestarter mer ved... Som jag gör nu, fan!Ohddan skrev:Hoppas fan detta kan hålla i sig. Skräm skiten ur motståndet från första minut!
Sent from my Nokia 3210 using Tapatalk
Hehe knäpper igen nuJohanPez skrev: Ge inte en firestarter mer ved... Som jag gör nu, fan!
Sent from my Nokia 3210 using Tapatalk