DIFTV - frågor och önskemål
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: DIFTV - frågor och önskemål
Trist att det sköts så dåligt... Efter en seger som denna vill man ju komma hem och se 2-3 intervjuer plus publikbilder i DIFTV.Daniel942 skrev:DIFTV med Wennberg idag?
Nu kommer väl intervjuerna ut när intresset för dom har lagt sig. Men hellre det än ingenting antar jag.
Expert.
http://www.difhockey.se/nyhet.php?news=9956
Bra så sirDIFalot....
Är det tvättmaskinen i bakgrunden eller?
Bra så sirDIFalot....
2014-04-07, vad hände?
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Fixa en sån där hjälmkamera som Falk hade för några säsonger sen och sätt den på en spelare under träning, eller ännu hellre match om det är tillåtet.
"En match ur Murrays synvinkel"
"En match ur Murrays synvinkel"
Säg den glädje som varar
- SirDIFalot
Fan allt kommer på beställning när jag skriver det här senaste dagarna. Kanon!Jepe skrev:http://www.difhockey.se/nyhet.php?news=9956
Bra så sirDIFalot....
Expert.
Hahaha fortsätt så, du fick ju även publiken på film.SirDIFalot skrev:Fan allt kommer på beställning när jag skriver det här senaste dagarna. Kanon!Jepe skrev:http://www.difhockey.se/nyhet.php?news=9956
Bra så sirDIFalot....

2014-04-07, vad hände?
Kul att ni laddar upp publikklipp, ett tips är att filma klacken från hyllan/långsidan istället så att det blir en rättvis bild av hur bra drag det är. Ogillar när man filmar precis framför klacken!
Blir ju mäktigare på långt avstånd?
Losing all hope was freedom.
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Då skulle man ju bara hört Leksands klack, om vi ser till avståndet.Raus skrev:Kul att ni laddar upp publikklipp, ett tips är att filma klacken från hyllan/långsidan istället så att det blir en rättvis bild av hur bra drag det är. Ogillar när man filmar precis framför klacken!
DIF!
Jo om det hade filmats från hyllan ja, om det filmats från en bit in på långsidan tror jag det hade blivit bra : )Daniel942 skrev:Då skulle man ju bara hört Leksands klack, om vi ser till avståndet.Raus skrev:Kul att ni laddar upp publikklipp, ett tips är att filma klacken från hyllan/långsidan istället så att det blir en rättvis bild av hur bra drag det är. Ogillar när man filmar precis framför klacken!
Losing all hope was freedom.
Tyckte inte om det där med stillbilder med Sörensen. Skulle dock uppskatta om det kom nåt i stilen med En dag med Figren. Alltså att ni filmar en dag med en spelare eller gör ett kort reportage runt 10-15min med en spelare från Djurgården. Eller vad säger ni andra?
Givetvis hade det varit roligare om det varit i filmformat, men det här var ändå riktigt häftigt och intressant!DIFtomppa skrev:Tyckte inte om det där med stillbilder med Sörensen. Skulle dock uppskatta om det kom nåt i stilen med En dag med Figren. Alltså att ni filmar en dag med en spelare eller gör ett kort reportage runt 10-15min med en spelare från Djurgården. Eller vad säger ni andra?
Ett udda men roligt koncept.
Tyckte också det var rätt häftigt. Kul med lite nytänk!#87 skrev:Givetvis hade det varit roligare om det varit i filmformat, men det här var ändå riktigt häftigt och intressant!DIFtomppa skrev:Tyckte inte om det där med stillbilder med Sörensen. Skulle dock uppskatta om det kom nåt i stilen med En dag med Figren. Alltså att ni filmar en dag med en spelare eller gör ett kort reportage runt 10-15min med en spelare från Djurgården. Eller vad säger ni andra?
Ett udda men roligt koncept.
Ne håller med, jag pallade inte se klart.DIFtomppa skrev:Tyckte inte om det där med stillbilder med Sörensen. Skulle dock uppskatta om det kom nåt i stilen med En dag med Figren. Alltså att ni filmar en dag med en spelare eller gör ett kort reportage runt 10-15min med en spelare från Djurgården. Eller vad säger ni andra?
En dag med Figren var riktigt bra!