Djurgårdens IF - Leksands IF 18/11 2012
Re: Djurgårdens IF - Leksands IF 18/11 2012
Jag var aldrig orolig...
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- norrlandsgold
i´m walking on sunshine.. oooh 

Det finns bara ett mål.. Träffa det!
Tänkte inte skriva så många rader mitt i euforin men FY FAN VAD JÄVLA GÖTT!!!!!!!!!
Firma Wennberg och Sörensen är något att bygga vidare på, sen skönt att se att vi kan få visa den fantastiska publiken på en stor seger efter allt som varit, man fick ståpäls hemma framför tv`n!
Slog på bastun i andra periodpausen och hällde upp den dyraste whiskeyn jag hade som står och väntar så tjingeling!
Firma Wennberg och Sörensen är något att bygga vidare på, sen skönt att se att vi kan få visa den fantastiska publiken på en stor seger efter allt som varit, man fick ståpäls hemma framför tv`n!
Slog på bastun i andra periodpausen och hällde upp den dyraste whiskeyn jag hade som står och väntar så tjingeling!
Wennis
Otto
Dogge
Vilka hjältar! Plus i kanten för Gustafsson som står upp för Chet när en knätofs får för sig att köra nävarna i ansiktet på honom.
Vinst, riktigt bra och fysiskt spel samt fantastisk stämning på läktaren, det blir nästan inte bättre än så här.
Tack DIF för att man får känna sig som en kung åtminstone en match om året!
Otto
Dogge
Vilka hjältar! Plus i kanten för Gustafsson som står upp för Chet när en knätofs får för sig att köra nävarna i ansiktet på honom.
Vinst, riktigt bra och fysiskt spel samt fantastisk stämning på läktaren, det blir nästan inte bättre än så här.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
- Daniel08
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Oj vad skönt! Nu kommer vi UR SPÅR BÖNDER!
Ständig medlem säsongen DIF åkte ner i allsvenskan.
- Nummer19
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Länge länge sen vi gjorde en sån här bra match. Nu är vi verkligen med i 60 minuter, otroligt skönt och se.
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
4-0 hemma mot AsplövenNummer19 skrev:Hur länge sen var det vi vann med så här stor marginal?
Hur länge sen var det en spelare gjorde hattrick i DIF?
Solignac mot IK Frej

Otto, han är vår enskilt viktigaste person i Djurgården Hockeys organisation. Helt enorm!Edin skrev:Wennis
Otto
Dogge
Att stå upp för Chet/vår keeper är såpass viktigt att det knappt går att beskriva. Det ger Chet ett lugn då han vet att han blir beskyddad och kan då agera lugnare. Dessutom blir laget ett lag som spelar för varandra. Utan den biten är vi FUBAR..
Underbara 3 pinnar som vi tar för att vi spelar som ett lag i 3x20 (med undantag för knätofsmål #2 då vi sviker Chet lite).. Nu tar vi oss an resten!
Jävlar så skönt!!!
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- Nummer19
Iofs sant, men menade i hockeyn.Enbom skrev:Solignac mot IK FrejNummer19 skrev:Hur länge sen var det vi vann med så här stor marginal?
Hur länge sen var det en spelare gjorde hattrick i DIF?

"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
-
Klasskillnad, så här ska det se ut, meeen, en match gör inte en hel säsong, 4 pinnar upp till plats sju, men uppträder LAGET så här så kommer det att gå bra, det går fort uppåt om det blir många trepoängare i rad.
DIF Småland
DIF Småland
- Lee Harvey Oswald
Ottossons 3-0 mål & passning fram till 4-0 gör det värt allt besvär det inneburit att ha bevittnat de blå lagets 22 matcher.
Stackaren, han spelar ju i helt fel liga.
Att vid 36 års ålder vara så brutalt överlägsen är lika mäktigt som märkligt.
Mycket såg bra ut idag, tom domaren.
Annars 3p, that’s it...
Stackaren, han spelar ju i helt fel liga.
Att vid 36 års ålder vara så brutalt överlägsen är lika mäktigt som märkligt.
Mycket såg bra ut idag, tom domaren.
Annars 3p, that’s it...
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Men vilken match sen!litto skrev:Haha fyfan, aftonhorans rubrik: ZABLAR, DIF!!
Vi har bara vunnit en match...
Lycka!
- minalman
Sv: Re: Djurgårdens IF - Leksands IF 18/11 2012
Men mentalt, värt så mycket mer! Jag tror vi har sett något vi kommer prata om i vår som den gången det vände.Lee Harvey Oswald skrev:
Annars 3p, that’s it...
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Sv: Djurgårdens IF - Leksands IF 18/11 2012
Att sätta Wennberg - Johner - Sörensen tillsammans var fan deceniets genidrag. Alla 3 gör sim bästa match för säsongen. Wennberg behöver vi inte ens ta upp, 3 baljor, räcker där.
Johner sliter som ett djur över hela banan och tacklas, åker skridskor, känns som han är överallt. Hans mål var dessutom det snyggaste jag sett DIF göra på länge. Porr.
Sörensen, 3 ass och så fixade han utvisningen till 4e målet. Vilken talang, där kan vi snacka om potential.
Otto, bäst på plan. Förtjänar alla hyllningar han får.
Jimmie, spelade riktig Jimmehockey idag. Älskar sånt!!
Hank tycker jag hittade sitt spel lite, tacklades och tog för sig mer.
Murray är kung.
Så. Jävla. Skönt.
Johner sliter som ett djur över hela banan och tacklas, åker skridskor, känns som han är överallt. Hans mål var dessutom det snyggaste jag sett DIF göra på länge. Porr.
Sörensen, 3 ass och så fixade han utvisningen till 4e målet. Vilken talang, där kan vi snacka om potential.
Otto, bäst på plan. Förtjänar alla hyllningar han får.
Jimmie, spelade riktig Jimmehockey idag. Älskar sånt!!
Hank tycker jag hittade sitt spel lite, tacklades och tog för sig mer.
Murray är kung.
Så. Jävla. Skönt.
Man föds som Djurgårdare, allt annat är förlossningsskador!
- zetterberg_88
Fan vilken glädje man känner efter denna match. Jag hade feber och problem med halsen tvekade att gå men tog en alvedon och jag är så jävla glad att jag gick känner mig inte sjuk längre förutom att rösten är borta igen.
Vilket lir vi har idag. Zabel lyckades bra med de nya kedjorna fan vad skönt!
Vilket lir vi har idag. Zabel lyckades bra med de nya kedjorna fan vad skönt!