Djurgårdens IF - Leksands IF 18/11 2012
Re: Djurgårdens IF - Leksands IF 18/11 2012
Tänkte precis såga Åberg för många idiotiska beslut, men nu klarar han sig. Mycket bra krigat där, pucken skulle bara in!
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Ja, men annars håller jag med dig om att han inte har varit speciellt bra idag. Fattar verkligen inte varför man spelar honom som skytt i PP etc. Inte där han är som bäst.Mäklaren skrev:Tänkte precis såga Åberg för många idiotiska beslut, men nu klarar han sig. Mycket bra krigat där, pucken skulle bara in!
Född till sportchef.
- AdamPickard
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Men han ska ju ett väldigt bra skott, även fast man inte sett så mycket av det i PP så här långt tycker jagandroid skrev:Ja, men annars håller jag med dig om att han inte har varit speciellt bra idag. Fattar verkligen inte varför man spelar honom som skytt i PP etc. Inte där han är som bäst.Mäklaren skrev:Tänkte precis såga Åberg för många idiotiska beslut, men nu klarar han sig. Mycket bra krigat där, pucken skulle bara in!
- Jim Morrison
Sörensen och Wennberg. Vi har hittat ett nytt radarpar.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Han har ett bra maskerat skott, men inget speciellt direktskott eller "tungt" slagskott. Han är bättre i fart.AdamPickard skrev:Men han ska ju ett väldigt bra skott, även fast man inte sett så mycket av det i PP så här långt tycker jagandroid skrev:Ja, men annars håller jag med dig om att han inte har varit speciellt bra idag. Fattar verkligen inte varför man spelar honom som skytt i PP etc. Inte där han är som bäst.Mäklaren skrev:Tänkte precis såga Åberg för många idiotiska beslut, men nu klarar han sig. Mycket bra krigat där, pucken skulle bara in!
Född till sportchef.
-
- Säsongskort: Ja
UNDERBART!!!
Låt oss nu fortsätta så här, ses i Örebro på onsdag!!
Låt oss nu fortsätta så här, ses i Örebro på onsdag!!
Vad fan hände? Eller var det här bara en engångsföreteelse...?
Niklas Wikegård till Fimpen: När jag säger att du ska vara på kuklängdsavstånd från motståndaren då menar jag inte Joaquin Gages utan din & det är VÄLDIGT nära.
Sv: Djurgårdens IF - Leksands IF 18/11 2012
Fick hyfsat fel ang Wennis placering, hehe.
SirDif : Din twitterrek satt rätt fint
SirDif : Din twitterrek satt rätt fint

- minalman
Sv: Re: Sv: Djurgårdens IF - Leksands IF 18/11 2012
Det räcker långt att kritisera här i forumet.minalman skrev:Wennberg är inte lika bra som han verkar. Mycket väsen för ingenting. Han, Tim och Åberg åker massa skridskor men är väldigt ineffektiva. Jag vill se mer mål per skär!

Bra jobbat Wennberg! !
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- AdamPickard
Just nu är man ju ruggigt lycklig!!
- Nummer19
Hur länge sen var det vi vann med så här stor marginal?
Hur länge sen var det en spelare gjorde hattrick i DIF?
Hur länge sen var det en spelare gjorde hattrick i DIF?
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
Grattis till Wennberg, fantastiskt bra och välförtjänt.
Annars är Otto planens gigant. Så fantastiskt bra.
Väldigt många är bra idag, Murray, Jimmie, Holm, Timmy, Wennberg, Sörensen, Honken gör alla ruskigt bra matcher.
Har några minus att dela ut också, men orkar inte med det idag.
Annars är Otto planens gigant. Så fantastiskt bra.
Väldigt många är bra idag, Murray, Jimmie, Holm, Timmy, Wennberg, Sörensen, Honken gör alla ruskigt bra matcher.
Har några minus att dela ut också, men orkar inte med det idag.
Senast redigerad av Mäklaren den 2012-11-18 18:52:37, redigerad totalt 1 gånger.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
- Jim Morrison
Sörensen! Grymt bra på sistone!
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Haha fyfan, aftonhorans rubrik: ZABLAR, DIF!!
Vi har bara vunnit en match...
Vi har bara vunnit en match...
Niklas Wikegård till Fimpen: När jag säger att du ska vara på kuklängdsavstånd från motståndaren då menar jag inte Joaquin Gages utan din & det är VÄLDIGT nära.
Länge sedan man kommer att få sova så gott efter en match. Många plus idag men Otto förtjänar ett extra hyll. Grattis till Wennberg också.