Challe Berglund
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: Challe Berglund
Mrmadhawk säger att Zabel inte accepterade en "out-klausul" om han skulle skickas ner i J20. Skumt att ge någon huvudansvar då istället.
Dock faktiskt intressant att DIF gör exakt som Garpenlöv sa i sin krönika...
Expert.
-
Hur är det med Säckens avtal med Linköping? Är han fortfarande låst vid det eller är karantänen över?
Avgå DJ Yes!
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Det är så jävla typiskt Djurgården Hockey.SirDIFalot skrev:Mrmadhawk säger att Zabel inte accepterade en "out-klausul" om han skulle skickas ner i J20. Skumt att ge någon huvudansvar då istället.
- SirDIFalot
Det ska givetvis stå att DIF inte accepterade Zabels out-klausul krav.-daniel- skrev:Det är så jävla typiskt Djurgården Hockey.SirDIFalot skrev:Mrmadhawk säger att Zabel inte accepterade en "out-klausul" om han skulle skickas ner i J20. Skumt att ge någon huvudansvar då istället.
Expert.
Jag tror inte han skrev någon direkt anledning till varför han ville se Zabel som head coach, inte som jag kommer ihåg i alla fall? Någon som kan ha någon aning om varför?SirDIFalot skrev:Mrmadhawk säger att Zabel inte accepterade en "out-klausul" om han skulle skickas ner i J20. Skumt att ge någon huvudansvar då istället.
- -daniel-
Ja, men det förstod nog alla.SirDIFalot skrev:Det ska givetvis stå att DIF inte accepterade Zabels out-klausul krav.-daniel- skrev:Det är så jävla typiskt Djurgården Hockey.SirDIFalot skrev:Mrmadhawk säger att Zabel inte accepterade en "out-klausul" om han skulle skickas ner i J20. Skumt att ge någon huvudansvar då istället.

- -daniel-
Menade han inte mest för att rollerna skulle vara tydligare, Challe sportchef och Zabel coachningen? Det hade man ju med fördel så fall kunna valt inför säsongen.Staten skrev:Jag tror inte han skrev någon direkt anledning till varför han ville se Zabel som head coach, inte som jag kommer ihåg i alla fall? Någon som kan ha någon aning om varför?SirDIFalot skrev:Mrmadhawk säger att Zabel inte accepterade en "out-klausul" om han skulle skickas ner i J20. Skumt att ge någon huvudansvar då istället.
- SirDIFalot
Läsa mellan raderna. Zabel låter lirare vara lirare. Säcken är "tråkig" och inget som Garpen gillar.Staten skrev:Jag tror inte han skrev någon direkt anledning till varför han ville se Zabel som head coach, inte som jag kommer ihåg i alla fall? Någon som kan ha någon aning om varför?SirDIFalot skrev:Mrmadhawk säger att Zabel inte accepterade en "out-klausul" om han skulle skickas ner i J20. Skumt att ge någon huvudansvar då istället.
Expert.
- SkönaDjurgårn
Sv: Challe Berglund
Nu kanske de har någon superidé med det här. Men om Tony plockar fem raka förluster typ, vad gör vi då? Ytterligare två bortkastade veckor och tillbaka på ruta ett, eller minus ett.
Hmm om det bara krävdes två förluster till för att avgå varför lämna han inte innan uppehållet så den nya tränaren hinner göra något? Sen så tror jag att det blir ingen skillnad efter det här, zabel är ingen ny röst.
Enligt vad jag har hört är inte zabel så omtyckt i truppen bland spelarna.
Men hoppas jag har fel
Enligt vad jag har hört är inte zabel så omtyckt i truppen bland spelarna.
Men hoppas jag har fel
Herregud vilken smörja...riccos skrev: Enligt vad jag har hört är inte zabel så omtyckt i truppen bland spelarna.
Men hoppas jag har fel
- SirDIFalot
Expert.
Inaveln fortsätter...
... Att de inte lyckas se något som varenfda supporter kunnat se sedan säsonger tillbaka.
Detta beslut köper ju inte heller någon som helst arbetsro för nu skall samma person som fick kliva åt sidan och var delaktig i DIFs nedflyttning ta över ansvaret att få laget att vinna matcher...
... Är det någon som någonsin sett ett mer tydligt recept till katastrof?
Nästan så man tycker synd om Zabel för jag undrar om han insett vilken skitstorm han precis satt sig själv i?
... Att de inte lyckas se något som varenfda supporter kunnat se sedan säsonger tillbaka.
Detta beslut köper ju inte heller någon som helst arbetsro för nu skall samma person som fick kliva åt sidan och var delaktig i DIFs nedflyttning ta över ansvaret att få laget att vinna matcher...
... Är det någon som någonsin sett ett mer tydligt recept till katastrof?
Nästan så man tycker synd om Zabel för jag undrar om han insett vilken skitstorm han precis satt sig själv i?
ZZZzzzzz.....Znabel......
Tack Challe för att du försökte och jag hade önskat att du var den som tog oss tillbaka. Jag är glad att du stannar inom DIF.