DIF Fotboll
DIF Fotboll
@City_Watch: One of City's young Ghanaians, Godsway Donyoh (18), has successfully trialed with Djurgårdens in Sweden and is set to sign on loan. #mcfc
2014-04-07, vad hände?
Sv: Re: DIF Fotboll
Se på det du! Måste alltså ha imponerat på MP. Vilken position lirrar grabben på? Någon som såg honom mot Frej kanske? Lär ju finnas lite talang där m.t.p. att han är en City spelare.Jepe skrev:@City_Watch: One of City's young Ghanaians, Godsway Donyoh (18), has successfully trialed with Djurgårdens in Sweden and is set to sign on loan. #mcfc
Man föds som Djurgårdare, allt annat är förlossningsskador!
Re: DIF Fotboll
Jag VET inte, men jag tror att han är tänkt att lira yttermitt. Kan säkert spela anfallare om det kniper också, men det lär vi värva andra spelare för.
F.ö bra att äckliga Kennedy är klar för ajk. Skit skall skit ha.
F.ö bra att äckliga Kennedy är klar för ajk. Skit skall skit ha.
- Peter North
- Säsongskort: Ja
DIF Fotboll
Djurgården Fotboll är i akut hjälp med att få upp hallen.
Det behövs folk som hjälper till med att fixa detta från klockan 13:00.
Har du tid och möjlighet, så ta dig till Hjorthagen och bistå!
Varma kläder, och framförallt handskar (bygghandskar) och en jävla
vilja är det enda som krävs!
Ses klockan 13:00
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
I’m not saying I’m batman,
but answer me this.
have you ever seen me and batman in the same room...?
Det behövs folk som hjälper till med att fixa detta från klockan 13:00.
Har du tid och möjlighet, så ta dig till Hjorthagen och bistå!
Varma kläder, och framförallt handskar (bygghandskar) och en jävla
vilja är det enda som krävs!
Ses klockan 13:00
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
I’m not saying I’m batman,
but answer me this.
have you ever seen me and batman in the same room...?
- Nummer19
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Ryktas om att Andreas Johansson är så gott som klar.
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/f ... 5794499.ab
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
- Tessan
- Medlem: Ja, ständig medlem
DIF Fotboll
Äntligen kommer han hem!!!Nummer19 skrev:Ryktas om att Andreas Johansson är så gott som klar.
- Hajduk
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Kontakt:
Hoppas på något stort i och med samarbetet med Manchester City. Verkar som att MP är på g att få ihop ett hyggligt lag.
http://www.fotbollskanalen.se/allsvensk ... -med-city/
http://www.fotbollskanalen.se/allsvensk ... -med-city/
DIF Fotboll
Nu är det den andra fasen i MPs rensning i truppen och jag tror att vi har ett riktigt bra fotbollsår framför oss.
Ny arena, spännande unga talanger och tunga hemvändare. Vi landar på 4-5:e plats och vinner ett derby och spelar lika det andra.
Sent from my Nokia 3210 using Tapatalk
Ny arena, spännande unga talanger och tunga hemvändare. Vi landar på 4-5:e plats och vinner ett derby och spelar lika det andra.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
DIF Fotboll
Någon som fattar hur säsongsbiljetterna ska fördelas på Tele2? Först till kvarn? Kanske diskuteras på fotbollens hemsida, men jag har vinterstängt den redan.
Edit: Jag har läst info de skickade ut till säsongare idag. Men den sa bara att man ska vara registrerad hos ticnet.
Edit: Jag har läst info de skickade ut till säsongare idag. Men den sa bara att man ska vara registrerad hos ticnet.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
DIF Fotboll
Först får tidigare säsongare välja platser, dessa plåtar släpps några dagar före jul har jag för mig. Du ska få/ha fått ett lösenord som du använder när du köper.minalman skrev:Någon som fattar hur säsongsbiljetterna ska fördelas på Tele2? Först till kvarn? Kanske diskuteras på fotbollens hemsida, men jag har vinterstängt den redan.
Någon vecka senare öppnas försäljning upp för de som inte haft tidigare. Typ så.
Kanske en otroligt dum fråga men visst spelar vi på Stadion på vårsäsongen för att sedan flytta under sommaren?
Losing all hope was freedom.
- SirDIFalot
Det är planen.Raus skrev:Kanske en otroligt dum fråga men visst spelar vi på Stadion på vårsäsongen för att sedan flytta under sommaren?
Expert.
- Jim Morrison
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Sv: DIF Fotboll
Inte haft någon vidare koll på Åtvid, någon mer kunnig som kan ge en kort kommentar om Jesper? Spontant känns det bra, synd att det inte var Stenman eller Dorsin bara 

Man föds som Djurgårdare, allt annat är förlossningsskador!
Han var en av Allsvenskans bättre ytterbackar den här säsongen. Relativt passningsskicklig, har en okej frisparksfot. Vet inte så mycket mer.