Challe Berglund
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Challe Berglund
Kan även behövas en hård coach som får dom sluta tycka synd om sig själva och vaknar upp.
När jag själv lirade en annan sport på elitnivå så kunde man ha skitdagar men sedan fick man en riktigt jävla avhyvling så man vaknade till.
Hela förra säsongen och även denna känns som alla spelade är i någon jävla dvala. Ingen ser taggad ut, ingen ser ledsen ut....nada!!! Inge känslor överhuvudtaget, ser bara jävligt lojt ut
När jag själv lirade en annan sport på elitnivå så kunde man ha skitdagar men sedan fick man en riktigt jävla avhyvling så man vaknade till.
Hela förra säsongen och även denna känns som alla spelade är i någon jävla dvala. Ingen ser taggad ut, ingen ser ledsen ut....nada!!! Inge känslor överhuvudtaget, ser bara jävligt lojt ut
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Det beror ju helt på vilken person man är. Jag skulle aldrig bli bättre av en avhylning. Någonsin.VäsbyMental skrev:Kan även behövas en hård coach som får dom sluta tycka synd om sig själva och vaknar upp.
Tyckte du verkligen inte spelarna såg ledsna ut ifjol? Lojt skulle jag verkligen inte kalla det. Det var desperata i sin spelstil och nerbrutna mentalt. I grunden handlade det väl inte om inställning. Det handlade ju om att de inte var tillräckligt bra.
Expert.
Challe Berglund
@MrMadhawk: Kollar på Bofors-DIF från igår. Jag säger bara: Jag har fått indikationer på att sista ordet är långt ifrån sagt i tränarfrågan i Djurgårn.
2014-04-07, vad hände?
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Johan Svensson ?@MrMadhawk
@R_Fredriksson Jag undersöker för fullt. Säg så här. Challe kommer inte vara tränare längre snart.
@R_Fredriksson Jag undersöker för fullt. Säg så här. Challe kommer inte vara tränare längre snart.
Expert.
Se där. Rödhöken spiller bönor så det stänker om det.SirDIFalot skrev:Johan Svensson ?@MrMadhawk
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Ni som är anti tränarbyte, när det så tydligt kört fast sig som det gjort för oss, finns inget annat val, se bara på plast växjö sen hallam tog över
Först och Främst- ALLTID OAVSETT
Är det bara jag, men känns inte DIF bättre iår än förra året ändå ? såg alla matcher förra året, men tycker årets lag är bättre än förra. Det säger väl en hel del om förra året...
Ville inte komma nånstans med detta inlägg
snart vänder det KÄMPA !
7e plattsen är vår
Ville inte komma nånstans med detta inlägg

snart vänder det KÄMPA !
7e plattsen är vår
Det är ingen högoddsare direkt, frågan är bara NÄR. Är han redan borta (bara inte offentliggjort) eller ger man honom en vecka till att prestera som det pratades om igår?SirDIFalot skrev:Johan Svensson ?@MrMadhawk
- BaronVonDif
Sv: Challe Berglund
Klarar sossarna sig utan Juholt borde vi väl klara oss utan Challe? Men vänta man kan ju inte bara byta ledare man måste byta ideologi också, en taktiker, visionär och aktiv coach. Hoppas vi tänkt längre än släktträdet denna gång.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
Re: Sv: Challe Berglund
Äh sossarna skulle kunna ha vem som helst som partiledare och ändå hålla ungefär samma nivåBaronVonDif skrev:Klarar sossarna sig utan Juholt borde vi väl klara oss utan Challe? Men vänta man kan ju inte bara byta ledare man måste byta ideologi också, en taktiker, visionär och aktiv coach. Hoppas vi tänkt längre än släktträdet denna gång.
- BaronVonDif
Sv: Re: Sv: Challe Berglund
Touche, är själv ingen sosse men det bär ett exempel på lyckat ledarbyte.Alexander skrev:Äh sossarna skulle kunna ha vem som helst som partiledare och ändå hålla ungefär samma nivåBaronVonDif skrev:Klarar sossarna sig utan Juholt borde vi väl klara oss utan Challe? Men vänta man kan ju inte bara byta ledare man måste byta ideologi också, en taktiker, visionär och aktiv coach. Hoppas vi tänkt längre än släktträdet denna gång.
Skickat från min GT-I9305N
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
Vi hoppas på det bästa.Johan Svensson ?@MrMadhawk
@TheStockholmian Challe är inte kvar länge till. Kommer nog ut imorgon.
Då är bara frågan hur ersättningen ser ut. Jag hoppas man flyttar upp Säcken eller tar in någon extern. Skulle inte känna mig helt bekväm med att Bäcklin eller Zabel tar över.
Senast redigerad av Staten den 2012-11-15 23:08:47, redigerad totalt 1 gånger.
Är inte TheStockholmian gnagare? Rätt extrem dessutom vad jag läst hahaStaten skrev:Vi hoppas på det bästa.Johan Svensson ?@MrMadhawk
Ingen aning faktiskt, men inte han som skrev det. Det var Johan.Alexander skrev:Är inte TheStockholmian gnagare? Rätt extrem dessutom vad jag läst hahaStaten skrev:Vi hoppas på det bästa.Johan Svensson ?@MrMadhawk
Om detta stämmer så hoppas jag att han stannar som sportchef, det vore inte värdigt att kasta ut honom ur föreningen. Trots läget så hyser jag stor respekt för Challe och han lider nog mer än någon annan i nuläget, DIF är hans allt.Staten skrev:Vi hoppas på det bästa.Johan Svensson ?@MrMadhawk