Challe Berglund
Re: Challe Berglund
Nä! Nu har Challe fått sin sista chans. Han kommer inte att kunna vända detta nu. Vi har vunnit 1 av de senaste 8 matcherna, i ALLSVENSKAN......
DIF kallar till möte, de har ett uppehåll att jobba på, Hörnqvist kommer in. Vad händer? 2 förluster på 2 matcher. Ridå. Helt obegripligt.
Tyvärr har vi inte ekonomi att plocka in någon annan och Säcken känns ju lagom nytänk. Det ser tyvärr nattsvart ut. Det är helt sjukt att man sitter och oroar sig för DIV 1-kval!
Kämpa! Alltid Oavsett!
DIF kallar till möte, de har ett uppehåll att jobba på, Hörnqvist kommer in. Vad händer? 2 förluster på 2 matcher. Ridå. Helt obegripligt.
Tyvärr har vi inte ekonomi att plocka in någon annan och Säcken känns ju lagom nytänk. Det ser tyvärr nattsvart ut. Det är helt sjukt att man sitter och oroar sig för DIV 1-kval!
Kämpa! Alltid Oavsett!
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Fan det ser inte så bra ut just nu men jag tror ändå dom hamnar bland topp 7.
Jag hoppas verkligen dom klarar av Leksand på söndag,tre poäng där så...
Så jag tycker Challe ändå ska få en andra chans.
Som sagt var en sista chans mot Leksand torsk där och exit Challejohanmelin skrev:Fan det ser inte så bra ut just nu men jag tror ändå dom hamnar bland topp 7.
Leksandsmatchen blir nog avgörande för Charles.
Djurgårdens IF finns även i Newcastle
-
Precis en sista chans mot Leksand.Donkels skrev:Som sagt var en sista chans mot Leksand torsk där och exit Challejohanmelin skrev:Fan det ser inte så bra ut just nu men jag tror ändå dom hamnar bland topp 7.

dif_uk skrev:Kan vi inte ge Zlatan ett par skridskor?

Håller med. I retrospektiv tycke rman ju man borde bytt redan under uppehållet, men OK... Risken är väl att man känner sig som idioter som ger nytt förtroende o sen ändrar sig efter 3 matcher, men ärligt, när fan har det hänt att en klubb inte gett tränaren förtroende innan man kickat honom?! Hoppas dock Challe inte blir kickad utan hoppar själv om LIF-matchen torskas. Tror fortfarande att allt är möjligt denna säsong.johanmelin skrev:Precis en sista chans mot Leksand.Donkels skrev:Som sagt var en sista chans mot Leksand torsk där och exit Challejohanmelin skrev:Fan det ser inte så bra ut just nu men jag tror ändå dom hamnar bland topp 7.
Jag är en otrolig optimist och vill tro in i det sista, men t.o.m. jag har tröttnat, dags att ta adjö Herr Charles Berglund!
- minalman
- Säsongskort: Ja
Challe Berglund
Som känd optimist håller jag med helt i ditt inlägg. Killen får inte med sig laget. Inte någon gång sedan han ersatte Zabel.Stadion skrev:Jag är en otrolig optimist och vill tro in i det sista, men t.o.m. jag har tröttnat, dags att ta adjö Herr Charles Berglund!
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Zabel - Zlatanminalman skrev:Som känd optimist håller jag med helt i ditt inlägg. Killen får inte med sig laget. Inte någon gång sedan han ersatte Zabel.Stadion skrev:Jag är en otrolig optimist och vill tro in i det sista, men t.o.m. jag har tröttnat, dags att ta adjö Herr Charles Berglund!
Inte helt olikt...
Född till sportchef.
- -daniel-
ZZ top?android skrev:Zabel - Zlatanminalman skrev:Som känd optimist håller jag med helt i ditt inlägg. Killen får inte med sig laget. Inte någon gång sedan han ersatte Zabel.Stadion skrev:Jag är en otrolig optimist och vill tro in i det sista, men t.o.m. jag har tröttnat, dags att ta adjö Herr Charles Berglund!
Inte helt olikt...
EDIT:

Magnutz ville ju "ha in skägg i laget"...
Senast redigerad av -daniel- den 2012-11-14 22:56:21, redigerad totalt 1 gånger.
- northbluestriped
har challe avgått/sparkats än, NEJ
BORT, FÖRSVINN
BORT, FÖRSVINN
FFF-HTB
JA MAMMA VI LIGGER I BOTTEN AV HOCKEYALLSVENSKAN - VAD BLEV DAGENS DUBBEL IKVÄLL
AVGÅ CHALLE, INNAN FOLK TAR TILL VÅLD OCH TVINGAR BORT DIG, FÖR DITT EGET BÄSTA
JA MAMMA VI LIGGER I BOTTEN AV HOCKEYALLSVENSKAN - VAD BLEV DAGENS DUBBEL IKVÄLL
AVGÅ CHALLE, INNAN FOLK TAR TILL VÅLD OCH TVINGAR BORT DIG, FÖR DITT EGET BÄSTA
- minalman
Challe Berglund
Jag tror det inom kort kommer ett pressmeddelande att Challe tar time-out som tränare och börjar arbeta mer som Sportchef med att bygga ett lag "post lockout".
Då blir det snyggare än ett rent avsked.
Zabel tar över tills vidare, men det blir Säcken nästa vecka.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Tror bekymret är att Challe mår uselt och är sliten som fan. Svårt att sprida trygghet och glädje då. Inbillar mig att det är mer vad laget behöver än strukturerade uppspel, även om det kanske givetvis också varit bra. Som jag tidigare sagt, en äldre mysgubbe....
- BaronVonDif
Sv: Re: Challe Berglund
Hela trojkan ska bort, måste få till ett fungerande grundspel, på mötet så Challe att det var Zabel och Bäcklin i samråd med spelarna som jobbat fem den s.k spelidén och den suger och är ineffektiv.minalman skrev:Jag tror det inom kort kommer ett pressmeddelande att Challe tar time-out som tränare och börjar arbeta mer som Sportchef med att bygga ett lag "post lockout".
Skickat från min GT-I9305N
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
http://www.djurgardshjalpen.com/