Challe Berglund
- northbluestriped
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Challe Berglund
förlust på söndag och vi kommer få se kravaller
FFF-HTB
JA MAMMA VI LIGGER I BOTTEN AV HOCKEYALLSVENSKAN - VAD BLEV DAGENS DUBBEL IKVÄLL
AVGÅ CHALLE, INNAN FOLK TAR TILL VÅLD OCH TVINGAR BORT DIG, FÖR DITT EGET BÄSTA
JA MAMMA VI LIGGER I BOTTEN AV HOCKEYALLSVENSKAN - VAD BLEV DAGENS DUBBEL IKVÄLL
- Lee Harvey Oswald
Tröjbyte mot LIF, vi kan väl spela i Leksands tröjor? (rätt snygga tycker jag).
Leksand kan behålla sina på, förvirringen som då uppstår kan tala för en poäng till DIF
Leksand kan behålla sina på, förvirringen som då uppstår kan tala för en poäng till DIF
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Alltså man älskar ju Challe för allt han har gjort. Men hoppa av nu redan imorgon låt Säcken ta över så ny tändningen kommer mot Fullsatt Hovet mot serie ledande Leksand. Då kommer vi få en boost vid seger att vi kan ta alla lag.
Och fram med de röda tröjorna så det blir nån ändring om nu Challe blir kvar...
Djurgårdens IF finns även i Newcastle
- SirDIFalot
Min största rädsla är bara... Är det för sent? Kommer verkligen ett tränarbyte göra skillnad? Vi är så fruktansvärt under isen nu och spelarna ser gråtfärdiga ut hela matcherna.
Vi skulle ha agerat i uppehållet..
Expert.
PÅ med dom röda tröjorna då löser sig allt.. lovar ! fan vi va kungar i röda tröjorna ju ! : )
Någon mer än jag som e trött på att ta ut målvakten åh sen släppa in direkt ? tykcer att man ska ta d lite lugnt ta aldrig ut målvakten med 2 min kvar.. Om det är tekning i offensiv son och 15-20 sekunder max kvar, då tar man ut aldrig annars.. fan 9 av 10 gånger så släpper du alltid in ett mål.. någon borde ju ha insett detta redan på 90 talet ?
Någon mer än jag som e trött på att ta ut målvakten åh sen släppa in direkt ? tykcer att man ska ta d lite lugnt ta aldrig ut målvakten med 2 min kvar.. Om det är tekning i offensiv son och 15-20 sekunder max kvar, då tar man ut aldrig annars.. fan 9 av 10 gånger så släpper du alltid in ett mål.. någon borde ju ha insett detta redan på 90 talet ?
Mycket troligt. Även om möjligheten till bättre placering finns känns det ganska långsökt med över 20 vinster i fortsättningen... Men jag hoppas iaf!SirDIFalot skrev:Min största rädsla är bara... Är det för sent? Kommer verkligen ett tränarbyte göra skillnad? Vi är så fruktansvärt under isen nu och spelarna ser gråtfärdiga ut hela matcherna.
Djurgårdens IF finns även i Newcastle
- minalman
Challe Berglund
Det behövs "bara" en bättre start i matcherna. Att vi gör de där magiska fem minutrarna vi gör varje match, i början av matchen. Resterande femtiofem borde lösa sig om vi får en bra start. En tränare som lyckas där kan vända på det här.SirDIFalot skrev:Min största rädsla är bara... Är det för sent? Kommer verkligen ett tränarbyte göra skillnad? Vi är så fruktansvärt under isen nu och spelarna ser gråtfärdiga ut hela matcherna.
Senast redigerad av minalman den 2012-11-14 21:52:25, redigerad totalt 1 gånger.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Vi va ju lika dåliga i röda som blå förra säsongen, final säsongen va ju dock magiskt i rött 
Men men en ny tränare kan man köra med rött å på så vis trycka på att nu startar nått nytt å lura våra hjärnor.

Men men en ny tränare kan man köra med rött å på så vis trycka på att nu startar nått nytt å lura våra hjärnor.
Är så satans trött på alla jävla defaitister. Nog blir man frustrerad, men att orka hålla på på den bäbisnivån de flesta här på forumet gör (varav majoriteten med färre än 40 inlägg) liknar ajk-nivå. Ni hade chansen att gnälla förra säsongen. Statistik som postades tidigare i tråden visade på att man aldrig skulle byta tränare i en svacka. Visa att ni är Djurgårdare för fan.
Vi sitter i en skitsits. Är det något DIF behöver just nu är det inte mer press (Lidström och grabbarna knäar ju under allt hat), utan förbehållslöst stöd. Hata på, jag kommer ändå inte läsa vidare i denna tråd.
Vi sitter i en skitsits. Är det något DIF behöver just nu är det inte mer press (Lidström och grabbarna knäar ju under allt hat), utan förbehållslöst stöd. Hata på, jag kommer ändå inte läsa vidare i denna tråd.
- northbluestriped
lets pretend we won a game" på söndag
FFF-HTB
- SirDIFalot
Jag håller med om att vi blandar och ger som fan i matcherna. Men mot Västerås var vi ju grymma första fem. Idag sög vi första fem. Tycker det inte är något speciellt mönster som säger att vi alltid får en dålig start. På Hovet brukar vi alltid öppna kanon, tills vi får ett baklängesmål och alla får panik.minalman skrev:Det behövs "bara" en bättre start i matcherna. Att vi gör de där magiska fem minutrarna vi gör varje match, i början av matchen. Resterande femtiofem borde lösa sig om vi får en bra start. En tränare som lyckas där kan vända på det här.SirDIFalot skrev:Min största rädsla är bara... Är det för sent? Kommer verkligen ett tränarbyte göra skillnad? Vi är så fruktansvärt under isen nu och spelarna ser gråtfärdiga ut hela matcherna.
Expert.
Nej det är inte försent, men det är dags nu. In med säcken till nästa match, fullsatt hovet kanske vinst mot knäckegänget kan va precis den boosten laget behöver?SirDIFalot skrev:Min största rädsla är bara... Är det för sent? Kommer verkligen ett tränarbyte göra skillnad? Vi är så fruktansvärt under isen nu och spelarna ser gråtfärdiga ut hela matcherna.
- SirDIFalot
- minalman
Challe Berglund
Vi behöver första målet också, det håller jag med om. Men det har vi ju sett tidigare i höst och då släppte vi in 1-1 direkt. Suck.SirDIFalot skrev:Jag håller med om att vi blandar och ger som fan i matcherna. Men mot Västerås var vi ju grymma första fem. Idag sög vi första fem. Tycker det inte är något speciellt mönster som säger att vi alltid får en dålig start. På Hovet brukar vi alltid öppna kanon, tills vi får ett baklängesmål och alla får panik.minalman skrev:Det behövs "bara" en bättre start i matcherna. Att vi gör de där magiska fem minutrarna vi gör varje match, i början av matchen. Resterande femtiofem borde lösa sig om vi får en bra start. En tränare som lyckas där kan vända på det här.SirDIFalot skrev:Min största rädsla är bara... Är det för sent? Kommer verkligen ett tränarbyte göra skillnad? Vi är så fruktansvärt under isen nu och spelarna ser gråtfärdiga ut hela matcherna.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)