Challe Berglund

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Mäklaren
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Challe Berglund

Inlägg av Mäklaren »

Frasse skrev:
Mäklaren skrev:Får jag fråga när detta beslut som alla var så nöjda med togs?
Spelar det någon roll när detta togs? Beslutet är fattat och forumet får helt enkelt leva med det.
Det spelar ingen som helst roll, men jag ställde en inte särskilt invecklad fråga som jag gärna får svar på.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Användarvisningsbild
dif_uk

Inlägg av dif_uk »

Får jag va så fräck och fråga hur vi som faktiskt betalar för att se den här skiten på plats kan visa vårat missnöje till ledningen och tränarstaben på bästa sätt? Var det där mötet som hölls för nån vecka sen vår enda chans?
Djurgårdens IF finns även i Newcastle
Användarvisningsbild
ken1968

Inlägg av ken1968 »

Kan ni inte öppna en ny tråd om matchchatten/tråden, så kan vi diskutera challes vara eller inte med det urusla spelet i denna??
Användarvisningsbild
SirDIFalot
Säsongskort: Ja

Inlägg av SirDIFalot »

Mäklaren skrev:
Frasse skrev:
Spelar det någon roll när detta togs? Beslutet är fattat och forumet får helt enkelt leva med det.
Det spelar ingen som helst roll, men jag ställde en inte särskilt invecklad fråga som jag gärna får svar på.
Det var väl ett par matcher in på den här säsongen. Och då vann vi ett par matcher och då var väl alla "vilket genidrag att låsa matchtråden" på riktigt skrevs det så. Men.. det är väl lättare att blunda för det som skrivs under matcherna. Men NIVÅN som sätts då fortsätter ofta efter matcherna där debatten varit mycket bättre när trådarna varit stängda under matchen.
Expert.
Användarvisningsbild
android

Inlägg av android »

northbluestriped skrev:lugna mig, jag äter, skiter, sover och lever DIF, jag blir förfan våldtagen dag ut och dag in och ni säger åt mig att lugna mig, ska vi inte säga åt människorna i libyen att lugna sig också på samma gång så blir det frid och fröjd
Tror du att du är ensam om det eller? Dom flesta här inne känner samma sak, inte fan tappar vi allt förnuft vi äger på grund av det så kamma till dig nu.
Född till sportchef.
Mäklaren

Inlägg av Mäklaren »

SirDIFalot skrev:
Mäklaren skrev:
Frasse skrev:
Det var väl ett par matcher in på den här säsongen. Och då vann vi ett par matcher och då var väl alla "vilket genidrag att låsa matchtråden" på riktigt skrevs det så. Men.. det är väl lättare att blunda för det som skrivs under matcherna. Men NIVÅN som sätts då fortsätter ofta efter matcherna där debatten varit mycket bättre när trådarna varit stängda under matchen.
Tack för svaret. Nöjd nu.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Användarvisningsbild
Sudden

Inlägg av Sudden »

AVGÅ FACKING ALLA.
Vi är inte Bajen. Vi ska tillbaka.
nyllet

Inlägg av nyllet »

DIF spelar ju grymt i andra.. men det är en sån här säsong.. vi har 4 öppna mål åh världens tryck men ändå får dom in 3-1 istället.. det e fan inte fair asså..

glöm ej bort att vi ändå pressar top laget i ha på bortaplan..

alla kan göra en dålig 1a period.. men vi behöver ju fan köpa in en riktig sniper som snittar 2 mål per match !

KÄMPA
Frajn

Inlägg av Frajn »

Ber om ursäkt för fel tråd men uppenbarligen nås inte syftet med låst matchtråd. Förslag:

Lås matchtråden vid matchstart, öppna ytterligare en matchtråd som är öppen under match (och efter) och öppna sedan den vanliga efter. De som vill skriva under match gör det och de som inte vill behöver inte skriva och heller inte läsa.

Slipper spontana klagomål i andra trådar (vilket enligt mig är värre än i matchtråden). Nackdelen är fler trådar men borde i alla fall inte hamna något i trådar som denna.

Som sagt enbart ett förslag...;)
Ur spår bönder!
Användarvisningsbild
dif_uk

Inlägg av dif_uk »

Challes "management by fear" verkar göra susen...
Djurgårdens IF finns även i Newcastle
DIFVästertorp

Inlägg av DIFVästertorp »

Att folk fortfarande imponeras över att vi "spelar jämt" med "topplagen". Jag trodde vi hade ambitionen att vara ett topplag själva? Direkt tillbaka sa väl Challe?
Djurgårdens IF
insane

Inlägg av insane »

Enda kvalet vi får se i vår är det till ettan...

Jävla skit
DIFVästertorp

Inlägg av DIFVästertorp »

Snart får vi möta Bajen Fans. Då kan Challe tippa resultatet i AB
Djurgårdens IF
nyllet

Inlägg av nyllet »

Tur för oss att dom 2 lagen längst ner är alldelles för dåliga.. Nej jag vägrar sluta tro på 7e plattsen..

skulle va kul att möta ett medelmåtta lag nu, speciellt efter västerås matchen som ja tyckte va bästa matchen på 2 år...

Nej när fan ska vi få göra skit mål som andra lag.. fan KÄMPA !
insane

Inlägg av insane »

Bort med all jävla svågerpolitik inom klubben in med en äre girig tränare som går över lik för att vinna
Skriv svar