Blir lika själlöst som spelet på isen menar duJim Morrison skrev:difhockey.se förlorar lite av sin själ utan en öppen matchtråd.
Challe Berglund
- BaronVonDif
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Challe Berglund
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
http://www.djurgardshjalpen.com/
SantJim Morrison skrev:difhockey.se förlorar lite av sin själ utan en öppen matchtråd.

Djurgårdens IF finns även i Newcastle
-
- Säsongskort: Ja
Ja det gick ju bra att ha matchtråden stängd...
Vart skall man då snacka av sig? om man känner för det...
Seriöst nu, Vi kommer ALDRIG få spela kval om det fortsätter såhär. Jag känner mig så jäkla tom...
Mitt DIF-hjärta blöder, efter fotbollen med alla 1-1 matcher och skit så hoppades man så mycket på att få känna lite glädje från hockeyn men det är fan ännu värre med hockeyn....
Mitt hjärta blöder och jag har snart slut på blod, någon optimist där ute som kan tappa lite åt mig?
Vart skall man då snacka av sig? om man känner för det...
Seriöst nu, Vi kommer ALDRIG få spela kval om det fortsätter såhär. Jag känner mig så jäkla tom...
Mitt DIF-hjärta blöder, efter fotbollen med alla 1-1 matcher och skit så hoppades man så mycket på att få känna lite glädje från hockeyn men det är fan ännu värre med hockeyn....
Mitt hjärta blöder och jag har snart slut på blod, någon optimist där ute som kan tappa lite åt mig?
- "Det finns bara två slags kvinnor här i världen. Kvinnor som alltid talar och kvinnor som aldrig tiger"
- SirDIFalot
Fine. Om alla skribenter nu ångrat sig får vi väl öppna trådarna igen. Men tro inte att det kommer tillåtas att skriva vad fan som helst bara för att det är en matchtråd...
Expert.
- northbluestriped
VI ÄLSKAR INTE VI HATAR
FFF-HTB
JA MAMMA VI LIGGER I BOTTEN AV HOCKEYALLSVENSKAN - VAD BLEV DAGENS DUBBEL IKVÄLL
AVGÅ CHALLE, INNAN FOLK TAR TILL VÅLD OCH TVINGAR BORT DIG, FÖR DITT EGET BÄSTA
JA MAMMA VI LIGGER I BOTTEN AV HOCKEYALLSVENSKAN - VAD BLEV DAGENS DUBBEL IKVÄLL
- SirDIFalot
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Och tydligen så "Diskuteras det stort inom Hockeyligan att utöka serien"BaronVonDif skrev:Verkar som Challe inte sitter så säkert:
http://www.aftonbladet.se/webbtv/sport/ ... ?start=715
Avskaffa tre mot tre.
- Jim Morrison
Hur som helst, ber om ursäkt ifall jag skrev här som om i en matchtråd. Men mina första inlägg var ändå av relevans då jag gav länken med 2-veckors-ryktet.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- minalman
Challe Berglund
Första gången det var låst har jag för mig att vi vände och vann. Kan ju ha bidragit till att det kändes så bra.SirDIFalot skrev:Okej... nu vill alla ha matchtrådarna öppna igen? Så lät de inte när de spårade ur i början och folk ville låsa dom?
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Lugna dig nu.northbluestriped skrev:VI ÄLSKAR INTE VI HATAR
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
- SirDIFalot
Jag tror INGEN uppskattar din signatur och den är nog störande för ALLA som tvingas ha den mitt i inläggen varje gång. Kan du inte ändra?northbluestriped skrev:VI ÄLSKAR INTE VI HATAR
Expert.
Får jag fråga när detta beslut som alla var så nöjda med togs?
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
- Frasse
- Medlem: Ja, ständig medlem
Spelar det någon roll när detta togs? Beslutet är fattat och forumet får helt enkelt leva med det.Mäklaren skrev:Får jag fråga när detta beslut som alla var så nöjda med togs?
Mesta Mästarna är här, Djurgårdens IF
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
Top1 på önskelistan till tomten i jul: moderering och banning på difhockey.se
Jag vill inte läsa inlägg från människor som saknar filter. Slå på en kudde istället.
Trots förlust förra matchen var jag oerhört stolt över den moral laget visade upp. Vad är det som gör att andra lag gör mål på de enklaste av lägen, medans vi får kämpa skridskorna av oss och skjuta skott på skott innan vi till slut får ett dyrköpt mål? Det ser så lätt ut när andra lag gör mål, men verkar så svårt när vi gör mål.
Edit: bra beslut att låsa matchtrådarna under match. Använd chatten.
Edit 2: Top2 på önskelistan: att northbluestripe blir bannad.
Jag vill inte läsa inlägg från människor som saknar filter. Slå på en kudde istället.
Trots förlust förra matchen var jag oerhört stolt över den moral laget visade upp. Vad är det som gör att andra lag gör mål på de enklaste av lägen, medans vi får kämpa skridskorna av oss och skjuta skott på skott innan vi till slut får ett dyrköpt mål? Det ser så lätt ut när andra lag gör mål, men verkar så svårt när vi gör mål.
Edit: bra beslut att låsa matchtrådarna under match. Använd chatten.
Edit 2: Top2 på önskelistan: att northbluestripe blir bannad.
Senast redigerad av nevyn den 2012-11-14 20:00:32, redigerad totalt 2 gång.
- northbluestriped
lugna mig, jag äter, skiter, sover och lever DIF, jag blir förfan våldtagen dag ut och dag in och ni säger åt mig att lugna mig, ska vi inte säga åt människorna i libyen att lugna sig också på samma gång så blir det frid och fröjd
FFF-HTB