Det här är låg nivå.liberate tu-temet skrev:northbluestriped skrev:http://img94.imageshack.us/img94/1189/avg2o.png[/img]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
klockrent SVERIGES GENOM TIDERNAS STÖRSTA SKÄMT TRODDE MONA MUSLIM VAR DET KANSKE CHALLE OCH HON R SYSKON.PUNKT
Challe Berglund
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: Challe Berglund
Expert.
- northbluestriped
- Medlem: Ja, vanlig medlem
det är inte låg nivå, avgår han inte självmant får man helt enkelt se till att han avgår, han avgör själv hur långt han vill att det ska gå, och han ligger redan nu under bottenSirDIFalot skrev:Det här är låg nivå.liberate tu-temet skrev:northbluestriped skrev:http://img94.imageshack.us/img94/1189/avg2o.png[/img]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
klockrent SVERIGES GENOM TIDERNAS STÖRSTA SKÄMT TRODDE MONA MUSLIM VAR DET KANSKE CHALLE OCH HON R SYSKON.PUNKT
FFF-HTB
JA MAMMA VI LIGGER I BOTTEN AV HOCKEYALLSVENSKAN - VAD BLEV DAGENS DUBBEL IKVÄLL
AVGÅ CHALLE, INNAN FOLK TAR TILL VÅLD OCH TVINGAR BORT DIG, FÖR DITT EGET BÄSTA
JA MAMMA VI LIGGER I BOTTEN AV HOCKEYALLSVENSKAN - VAD BLEV DAGENS DUBBEL IKVÄLL
AVGÅ CHALLE, INNAN FOLK TAR TILL VÅLD OCH TVINGAR BORT DIG, FÖR DITT EGET BÄSTA
- -daniel-
Inte lika lågt som Glocalnet.SirDIFalot skrev: Det här är låg nivå.
- SirDIFalot
Det är inte låg nivå på åsikten. Det är låg nivå på hur kritiken förs fram. Den är inte direkt saklig.
Expert.
Om inte Challe avgår självmant nu kommer han aldrig att avgå. Det är bara att inse att vi kommer få dras med detta fram tills det är 10 omgångar kvar då vi tar in Säcken för att undkomma ett kval till Div1.
-
CHALLE
CHALLE CIRCUS SCOTT SÖKER PAJASER HAR JAG HÖRT SÅ DET PASSAR DIG PERFEKT EFTERSOM DU INTE BEHÖVER NÅGON UTBILDNING. PUNKT. VILKET BLIR NÄSTA PROFFS ??SÄTTER 100 SPÄNN PÅ ATT .-OM SUDDEN DROG PÅ SIG STÄLLET SÅ SKULLE HAN LYFTA TITANIC IF 100% TROTS ATT HAN R TOTALT OTRÄNAD STÖRRE TALANG FÅR MAN LETA EFTER SÅ CHALLE SLÅ EN SIGNAL TILL SUDDEN ................ DET MÅSTE VARA SVERIGES GENOM TIDERNA STÖRSTA SÅPOPERA . FANSEN TAR INTE MERA SKIT NU .RING CINDERELLA KAPTENEN FRÅN MYNTTELEFONEN PÅ HISPAN OCH SÄG ATT DU AVGÅR NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!! DUM HAR GJORT ALLT DU KUNNAT OCH DET SKA DU HA HEDER AV SÅ FATTA DET RÄTTA BESLUTET NU CHAERLES ,TÄNK OM JAG BESTÄMDE MIG FÖR ATT BÖRJA KÖRA FORMEL 1 OCH EFTER 20 TÄVLINGAR KOMMER JAG I MÅL 1 TIMME EFTER VINNAREN TROR DU JAG SKULLE FORTSÄTTA DÅ, NEJ DÅ VART DET CIRCUS SCOTT ISTÄLLET , AVGÅ INNAN DU FÅR EN STROKE ELLER NÅGOT FÖR DET SYNS ATT DU INTE MÅR BRA CHALLE HÄLSAN ÄR VIKTIGARE ALLVARLIGT FORTSÄTTER DU UNDER DEN HÄR PRESSEN SÅ LIGGER STROKEN RUNT HÖRNET OCH DET VILL JAG INTE SKA HÄNA DIG DET RÄCKER MED EN I KLUBBEN SÅ SATSA PÅ SPORTCHEFSROLLEN TILL 100 ISTÄLLET OCH DEN HÄLSNINGEN KOMMER FRÅN ALLA FANS CHALLE . LYCKA TILL MED DITT BESLUT .
- -daniel-
Re: CHALLE
Lovely.
- SkönaDjurgårn
Sv: CHALLE
Mmm, Challe mår fan inte bra.......
-
INSTÄMMER TOTALT FÅR VARA SLUTDALTAT NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!MAN MÅSTE SE SANNINGEN OCH DÅ R INSÄNDAREN HELT RÄTT UTE .PUNKTnorthbluestriped skrev:det är inte låg nivå, avgår han inte självmant får man helt enkelt se till att han avgår, han avgör själv hur långt han vill att det ska gå, och han ligger redan nu under bottenSirDIFalot skrev:Det här är låg nivå.liberate tu-temet skrev:northbluestriped skrev:[img]http://img94.imageshack.us/img94/1189/avg2o.png![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
- SirDIFalot
Re: CHALLE
Bannad.liberate tu-temet skrev:CHALLE CIRCUS SCOTT SÖKER PAJASER HAR JAG HÖRT SÅ DET PASSAR DIG PERFEKT EFTERSOM DU INTE BEHÖVER NÅGON UTBILDNING. PUNKT. VILKET BLIR NÄSTA PROFFS ??SÄTTER 100 SPÄNN PÅ ATT .-OM SUDDEN DROG PÅ SIG STÄLLET SÅ SKULLE HAN LYFTA TITANIC IF 100% TROTS ATT HAN R TOTALT OTRÄNAD STÖRRE TALANG FÅR MAN LETA EFTER SÅ CHALLE SLÅ EN SIGNAL TILL SUDDEN ................ DET MÅSTE VARA SVERIGES GENOM TIDERNA STÖRSTA SÅPOPERA . FANSEN TAR INTE MERA SKIT NU .RING CINDERELLA KAPTENEN FRÅN MYNTTELEFONEN PÅ HISPAN OCH SÄG ATT DU AVGÅR NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!! DUM HAR GJORT ALLT DU KUNNAT OCH DET SKA DU HA HEDER AV SÅ FATTA DET RÄTTA BESLUTET NU CHAERLES ,TÄNK OM JAG BESTÄMDE MIG FÖR ATT BÖRJA KÖRA FORMEL 1 OCH EFTER 20 TÄVLINGAR KOMMER JAG I MÅL 1 TIMME EFTER VINNAREN TROR DU JAG SKULLE FORTSÄTTA DÅ, NEJ DÅ VART DET CIRCUS SCOTT ISTÄLLET , AVGÅ INNAN DU FÅR EN STROKE ELLER NÅGOT FÖR DET SYNS ATT DU INTE MÅR BRA CHALLE HÄLSAN ÄR VIKTIGARE ALLVARLIGT FORTSÄTTER DU UNDER DEN HÄR PRESSEN SÅ LIGGER STROKEN RUNT HÖRNET OCH DET VILL JAG INTE SKA HÄNA DIG DET RÄCKER MED EN I KLUBBEN SÅ SATSA PÅ SPORTCHEFSROLLEN TILL 100 ISTÄLLET OCH DEN HÄLSNINGEN KOMMER FRÅN ALLA FANS CHALLE . LYCKA TILL MED DITT BESLUT .
Expert.
Challe Berglund
"Hey, why not press your caps lock key?
OH THANK YOU, I CAN TYPE THEM SO MUCH EASIER NOW"
OH THANK YOU, I CAN TYPE THEM SO MUCH EASIER NOW"
Vinst i nästa match mot Karlskoga så är Challe kung igen på det här forumet. Bör han verkligen avgå? Borde Hardy avgått?
- Jim Morrison
Nej, då är inte Challe "kung igen". Ja, han borde verkligen avgå. Ja, Hardy borde ha avgått. Även mycket tidigare än när han gjorde det.Calle skrev:Vinst i nästa match mot Karlskoga så är Challe kung igen på det här forumet. Bör han verkligen avgå? Borde Hardy avgått?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- norrlandsgold
Frågan jag måste ställa dig Challe.
Vad/vem tränade du i en veckas tid som det så vackert stod skrivet på hemsidans förstasida förra veckan?
Nån häst du satsar på?
Sluta gömma dig bakom skölden vi alla älskar och inse att du är/var en hockeyspelare inte en tränare.
Nonchalant och arrogant. Bryr dig inte om kritik du får emot dig. Lyssna och väx av den istället.
Du fick en fråga om vad du tycker om kritiken som riktas mot dig just nu i media och av fansen.
Ditt svar var som följande.
- Jag bryr mig inte om att läsa media när det går dåligt. Utan läser bara när det går bra.
Vad i helvete är det för jävla svar.
Hur många gånger har det gått bra för dig i år? Kontra förra året? Modo? Timrå?
Kliv av din höga häst och titta upp i taket nästa gång och var stolt att ditt nummer hänger i taket. Den är svaret på varför du står i tränarbåset på den finaste klubben i Sverige.
Gör dig en tjänst och säg upp dig självmant innan jag tappar respekten för namnet och numret.
Det gör mig ont att skriva elaka saker om en sådan älskad spelare som dig Challe!
Men du kör min älskade ishockey klubb ner i div 1. Och jag tänker fan inte acceptera det.
Vi ligger nog illa som det är.
Så lämna över facklan till någon som kan leda laget till elitserien. Om det finns några pengar kvar då d.v.s.
Fy fan.....
Vad/vem tränade du i en veckas tid som det så vackert stod skrivet på hemsidans förstasida förra veckan?
Nån häst du satsar på?
Sluta gömma dig bakom skölden vi alla älskar och inse att du är/var en hockeyspelare inte en tränare.
Nonchalant och arrogant. Bryr dig inte om kritik du får emot dig. Lyssna och väx av den istället.
Du fick en fråga om vad du tycker om kritiken som riktas mot dig just nu i media och av fansen.
Ditt svar var som följande.
- Jag bryr mig inte om att läsa media när det går dåligt. Utan läser bara när det går bra.
Vad i helvete är det för jävla svar.
Hur många gånger har det gått bra för dig i år? Kontra förra året? Modo? Timrå?
Kliv av din höga häst och titta upp i taket nästa gång och var stolt att ditt nummer hänger i taket. Den är svaret på varför du står i tränarbåset på den finaste klubben i Sverige.
Gör dig en tjänst och säg upp dig självmant innan jag tappar respekten för namnet och numret.
Det gör mig ont att skriva elaka saker om en sådan älskad spelare som dig Challe!
Men du kör min älskade ishockey klubb ner i div 1. Och jag tänker fan inte acceptera det.
Vi ligger nog illa som det är.
Så lämna över facklan till någon som kan leda laget till elitserien. Om det finns några pengar kvar då d.v.s.
Fy fan.....
Det finns bara ett mål.. Träffa det!