Hade ingen aning om att det var så... Stämmer det verkligen?minalman skrev:Fyran i HA får fyra startpoäng i playoff. Sjuan bara en. Så litet bättre än sjua är säkrast att sikta på!zetterberg_88 skrev:Vi har en stor del av säsongen kvar räcker egentligen med en topp 7 placeringen vilket vi garanterat kommer få. Sen behöver vi hitta den absoluta formtoppen till nästa år.
Challe Berglund
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: Challe Berglund
Expert.
- zetterberg_88
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Självklart ska vi sikta på top 3 och inget annat. Men man blir så jävla less på våra neggomedlemmar som seriöst tror att säsongen redan är över. Vi har trots allt bara runt 12 poäng till topp 3 och v har endast spelat bra i möjligtvis 4-5 matcher. Får vi igång spelet blir vi väldigt svårslagna vilkey vi redan är även fast vi har många käppar i hjulet. Rögle tog sig upp med en sämre trupp från 7e platsen. Vi har större vhans än vad de flesta tror. Vi har allt att vinna nu inte mycket att förlora vi har mött alla lag nu och torskat mot hälften dags att knäppa de andra HA lagen på näsan och visa att vi är djurgården. Det är enbart positivt att vi möter topp 3 nu direkt efter uppbehållet en bra start nu och jag lovar att den mentala låsningen är borta. Strömberg vore härligt att få in och faktiskt låta honom kära PP i sstället fär bremberg. Samt så kanske bremberg får lite motivation att visa att han är att räkna med.
All in imorgon mitt kära djurgården!
All in imorgon mitt kära djurgården!
- minalman
Challe Berglund
Från "Seriebestämmelser":SirDIFalot skrev:Hade ingen aning om att det var så... Stämmer det verkligen?minalman skrev:Fyran i HA får fyra startpoäng i playoff. Sjuan bara en. Så litet bättre än sjua är säkrast att sikta på!zetterberg_88 skrev:Vi har en stor del av säsongen kvar räcker egentligen med en topp 7 placeringen vilket vi garanterat kommer få. Sen behöver vi hitta den absoluta formtoppen till nästa år.
PlayOff-serien inför Kvalserien till Elitserien 2013/2014
Spelform: Enligt TB § 5:7 D – Seriemetoden med straffar
I Förkvalserien deltar:
Lag 4-7 från HockeyAllsvenskan 2012/2013.
Vid seriestart tilldelas deltagande lag ”placeringspoäng” beroende på lagets placering i grundserien. 4:e placerat lag i grundserien erhåller 4 poäng, 5:e placerat lag 3 poäng, 6:e placerat lag 2 poäng, 7:e placerat lag 1 poäng.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- SirDIFalot
- minalman
Challe Berglund
rögle kom femma förra säsongen. malmö sjua. Jag har för mig att det var mindre än de två poäng som skiljde i början som avgjorde på slutet när rögle vann playoff. Så placering inom 4-7 är viktigt!SirDIFalot skrev:Uhh.. Då blir det lite svårare än jag trodde. Tyvärr.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
challe challe challe............ punkt behöver inte säga mer om hans ledarskap som tränare
- northbluestriped
Challe för ditt eget bästa, avgå innan det blir våldsamt.
Förtroende 0
Tålamod 0
Framtidstro 0
Avgångskrav 1000000000000000000000000000000000000000000000
Förtroende 0
Tålamod 0
Framtidstro 0
Avgångskrav 1000000000000000000000000000000000000000000000
FFF-HTB
JA MAMMA VI LIGGER I BOTTEN AV HOCKEYALLSVENSKAN - VAD BLEV DAGENS DUBBEL IKVÄLL
AVGÅ CHALLE, INNAN FOLK TAR TILL VÅLD OCH TVINGAR BORT DIG, FÖR DITT EGET BÄSTA
JA MAMMA VI LIGGER I BOTTEN AV HOCKEYALLSVENSKAN - VAD BLEV DAGENS DUBBEL IKVÄLL
AVGÅ CHALLE, INNAN FOLK TAR TILL VÅLD OCH TVINGAR BORT DIG, FÖR DITT EGET BÄSTA
Sv: Challe Berglund
Deras spelare står hela matchen, våra sitter ner. Bara jag som stör mig på det?
Avgå Challe , om du har Djurgård's hjärta så avgå.
Nä jag stör mej på det med, ett lag som vill vinna och fights för att vinna står upp.Deras spelare står hela matchen, våra sitter ner. Bara jag som stör mig på det?
- Jim Morrison
En av dom sämsta tränarna i DIFs historia.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- BaronVonDif
Den sämsta!Ingen tränare har fört DIF så dåligt på denna nivå i serie systemet. Förre tränaren när vi åkte ur och spelade i Allsvenskan hette Tjalle Mild och han tog upp oss direkt. Skillnad på Challe och Tjalle.Jim Morrison skrev:En av dom sämsta tränarna i DIFs historia.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
http://www.djurgardshjalpen.com/
Sv: Re: Challe Berglund
Om Danne942 tröttnat har även jag gjort det. Avgå!Daniel942 skrev:Nu har jag också tröttnat. Avgå nu.
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Vi har en trupp med flera elitseriespelare, och nu även 3 (!) NHL spelare, men lyckas ändå inte vinna.
Helt otroligt att Challe är kvar.
Helt otroligt att Challe är kvar.