Det är jag som är apatisk...Blueberry hill skrev:Apatiskt tycker inte jag, alla kämpade nog bäst de kan men laget blir livrädda så fort det sätts under press.
Men det är nog dax att ta sig en allvarlig funderare nu för de som bestämmer vem som ska leda laget nu från båset.
Med de forwards som finns måste DIF mäkta med mer en två mål per match, det är underkänt. Sedan tror jag tyvärr att vi inte har seriens bästa backuppsättning tyvärr, de blir för stirriga när motsåndarforwards trycker på
Nä, det här känns surt nu...
DIF Småland
Djurgårdens IF - Västerås IK 12/11 2012
Re: Djurgårdens IF - Västerås IK 12/11 2012
Tack Pickard och samtliga backar. Bengan var dock grym!
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Okej, jag börjar bli det också faktiskt...
DIF Småland
DIF Småland
ADAM REIDEBORN FÖR HELVETE IN I KASSEN !!!!!
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Tycker dagens flickor på backsidan + äckel-Pickard ska ge fan i att ta lön för resterande delen av säsongen så vi kan plocka in Printz + någon till. Det är de fan skyldiga oss efter deras ständiga guldduschar i plytet på oss.
Bara dra åt helvete
Bara dra åt helvete
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Samma fantasilösa anfallsspel. Samma panik så fort vi släpper in mål.
Plus till Johner som såg bättre ut än vanligt. Sörensen och Tim glänste väl inte direkt i hans sällskap dock. Tim måste ju slagit personligt rekord i att snurra tills hans tappar puck.
90% av allt vi skapar går via Landeskog och Hörnqvist.
Tragiskt. Sorgligt. Ta in en ny coach så vi kan börja om någon gång.
Plus till Johner som såg bättre ut än vanligt. Sörensen och Tim glänste väl inte direkt i hans sällskap dock. Tim måste ju slagit personligt rekord i att snurra tills hans tappar puck.
Expert.
Vad gjorde Pickard för fatalt fel idag?Manijock skrev:Tycker dagens flickor på backsidan + äckel-Pickard ska ge fan i att ta lön för resterande delen av säsongen så vi kan plocka in Printz + någon till. Det är de fan skyldiga oss efter deras ständiga guldduschar i plytet på oss.
Bara dra åt helvete
Inte direkt hans fel att en 14-årig back slår en frivolt i mittzon och en av Europas bästa målskyttar får friläge.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Vart är vårat Power play ? sämsta skiten ever . in med bremberg nu!
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Jag tycker vi tar med oss andra perioden
Tim slog två riktigt, riktigt högklassiga passningar i samma byte. Det gör honom godkänd i min bok. Sörensen åker dock runt och är lika ofarlig som han har varit hela säsongen.SirDIFalot skrev:Samma fantasilösa anfallsspel. Samma panik så fort vi släpper in mål.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Insåg precis en rätt sjuk sak, vilket jag är säker på många av er andra har tänkt på innan. Med tanke på hur totalt genomusla vi är nu hur FAN kommer det se ut om lock-outen tar slut? Tvivlar på att vårt ursprungliga lagbygge hade haft en chans mot Haparanda Skoter IF.
Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett
- Lee Harvey Oswald
Är inte lika säker som du, vi har som jag ser det en väldig potential till kvalspel, till div 1..DIFtomppa skrev:det är ju för fan helt sjukt hur dåliga vi är, vi passar bra i allsvenskan, där kommer vi vara länge till
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- norrlandsgold
Mäklaren skrev:Vad gjorde Pickard för fatalt fel idag?Manijock skrev:Tycker dagens flickor på backsidan + äckel-Pickard ska ge fan i att ta lön för resterande delen av säsongen så vi kan plocka in Printz + någon till. Det är de fan skyldiga oss efter deras ständiga guldduschar i plytet på oss.
Bara dra åt helvete
Inte direkt hans fel att en 14-årig back slår en frivolt i mittzon och en av Europas bästa målskyttar får friläge.
1 perioden .. Ett mål som han fanimej ska ta.. Men så fort det kommer en puck emot honom så darrar han som ett asplöv och blir en 5 årig flicka som möter hagamannen ute en mörk kväll på stan.
Det finns bara ett mål.. Träffa det!
DIF är som SAS just nu...
Djurgårdens IF finns även i Newcastle
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
Måste få igång PP! Sedan vore det inte fel om vi hade backar som inte kladdade med pucken.