Tur att DIF äntligen verkar ha lyckats med att göra en värvning mitt under säsongen. Vill helst inte minnas Ryman och Lamberg.
Lyckades i alla fall lägga rabarber på att få sponsra Jiri, alltid något.
Kall-El skrev:Hellre Liwing än Lindman det håller jag till fullo med om. Med tanke å att man plockade hem lindman i visst budkrig med andra klubbar kan man tänka sig att killen har rätt bra med flis i kuvertet dessutom.
Måste ändå försvara Lindman något. Han är ändå sexa i vår interna poängliga och kommer förmodligen poängmässigt göra sin bästa säsong i elitserien.
Kall-El skrev:Hellre Liwing än Lindman det håller jag till fullo med om. Med tanke å att man plockade hem lindman i visst budkrig med andra klubbar kan man tänka sig att killen har rätt bra med flis i kuvertet dessutom.
Måste ändå försvara Lindman något. Han är ändå sexa i vår interna poängliga och kommer förmodligen poängmässigt göra sin bästa säsong i elitserien.
Det är sant, offensivt har han varit bra men han har ju sviktat defensivt då och då. Det ska väl dock sägas att de allra flesta av hans poäng är andraassister.
Som jag har sagt förut så är det inte Liwing man ska klaga på, inte heller Lindman som har -1 i +/-. Det i ett lag som ligger långt ner i tabellen, inte fy skam! Fimpen däremot har -10, det är långt ifrån bra och är det någon man ska gnälla på så måste det väl ändå vara honom! Intensitet och bra fart på rören i alla ära men nån jävla måtta får det vara!
2 Spelare som jag tycker poäng mässigt har varit sunkiga genom denna sässong är R,pettersson och T,johansson. och då messt är jag besviken på Johansson som inte alls kommit upp till samma standard som han hadde i Linköping.
Liwig och Lindman har iallafall poäng mässigt varit bättre än härrarna R,Pettersson och T,Johansson