Skulle inte förvåna mig om det skulle skita sig med både Stenman och Dorsin. Skulle inte förvåna mig heller om vi tillslut står med Jan Tauer på vänsterbacken.
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
Fick varning om upplopp av Bajen Fans inför dagens visning som jag är på väg till. Verkar bara vara pinsamma bajen som är i farten. Som om de skulle äga söderort och även Tele 2 Arena.
pulverapa skrev:Massa bajare (småungar) på öppet hus. "Defend söderort" kallas det.
De e en så djävla tråkig inställning från bajen. På väg till Tele2 med min nioåring och vill inte behöva se en massa skit. Vi delar Hovet med gnaget och det funkar. Varför skulle inte det här funka? bajare är infantila. Förresten, skulle vi jämföra vilka som betalar mest kommunalskatt skulle bajen lira på Årstafältet.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Tessan skrev:Fick varning om upplopp av Bajen Fans inför dagens visning som jag är på väg till. Verkar bara vara pinsamma bajen som är i farten. Som om de skulle äga söderort och även Tele 2 Arena.
Dem verkar tro att det är mer våran arena än deras.. Illa att i ska spela på denna..
Tessan skrev:Fick varning om upplopp av Bajen Fans inför dagens visning som jag är på väg till. Verkar bara vara pinsamma bajen som är i farten. Som om de skulle äga söderort och även Tele 2 Arena.
Det var väl inget upplopp direkt, det var ett gäng på kanske 50 pers som hade smällare och gick runt med bananer, haha. Jag kan väl tycka att det är okej med tanke på hur vi lusar ner deras shop med klistermärken efter varje match...
Vi har väl typ 10-15 guld i Globenområdet, det har väl 1 guld. De förblir ett skämt även i framtiden.
Senast redigerad av pulverapa den 2012-11-11 15:32:11, redigerad totalt 1 gånger.