Mitt-i-klacken 1983 skrev:man undrar vad dom har för kriterier för att bli kommentator på sr för webradion...den här är ju mer än lovligt stollig..
HAHA dek inta vara höga krav asså!!
Men jag tror att han är lite kär i Dragan..hur många gånger har han sagt att Dragan är duktig? Eller kan det vara så att Dragan faktist ÄR duktig ikväll?
Men skärp er! Dragan är ju lat!!! Moahahahahahaha... Sveriges lataste målskytt!
Är ett stort fan av Dragan sedan tiden i Södertälje.. Han är den största talangen som kommit ur föreningen.. Stämmer allt för den killen blir han omöjlig nästa år..
DIF är laget i mitt hjärta så nu jublar jag!!
hockey är en konstig sport... dif är seriens sämsta bortalag med endast en 3 poängare... nu leder man borta med 4-1... håller med er att det känns faktiskt som att vårt kära lag är på gång
Dif_in_my_heart skrev:hockey är en konstig sport... dif är seriens sämsta bortalag med endast en 3 poängare... nu leder man borta med 4-1... håller med er att det känns faktiskt som att vårt kära lag är på gång
Allt har med självförtroende att göra..man vågar mer
Dif_in_my_heart skrev:hockey är en konstig sport... dif är seriens sämsta bortalag med endast en 3 poängare... nu leder man borta med 4-1... håller med er att det känns faktiskt som att vårt kära lag är på gång
Tänk dock på att det är Malmö vi möter. I och för sig samma lag som vi gjort vår sämsta hemmamatch hittills mot, men ändå.