BaronVonDif skrev:Så länge vi håller ett snitt på 5000+ på matcherna sitter Challe säkert men även publiken har en smärtgräns, misskött förening, dålig hockey och alla idiot beslut kommer straffa sig och många tänker nog efter extra noggrant innan dom förlänger nästa säsongskort, medlemskap osv.
Skickat från min GT-I9305N
Japp, ni får sluta gå helt enkelt. Jag kan inte, men ni mariginalare (ej riktat mot dig baron) ni får ge fan i att fortsätta köpa plåtar. Här finns inget att se, cirkulera.
Det var ingen uppmaning till bojkott utan ett konstaterande. Folk betalar inte för dålig underhållning i all evighet.
Skickat från min GT-I9305N
Det förstod jag, mitt inlägg var det dock.
Vad som än krävs för att få till en förändring.
Stämmer uppgifterna (vilket det lär göra) så är det skandalöst korkat. Som om det skulle spela någonsomhelst roll att Charles kliver bort från sportchefsrollen.
Men ni som hävdat att Challe inte klarar dubbla roller kanske är nöjda? Det är ju uppenbart att det inte är där skon klämmer, utan att han inte lyckats att dra den här truppen framåt & uppåt.
Jag förstår verkligen inte hur man resonerar i DIF-ledningen. Ofattbart.
-daniel- skrev:Stämmer uppgifterna (vilket det lär göra) så är det skandalöst korkat. Som om det skulle spela någonsomhelst roll att Charles kliver bort från sportchefsrollen.
Men ni som hävdat att Challe inte klarar dubbla roller kanske är nöjda? Det är ju uppenbart att det inte är där skon klämmer, utan att han inte lyckats att dra den här truppen framåt & uppåt.
Challe själv bekräftar tyvärr för DN att han bara ska satsa på tränarrollen nu.
-daniel- skrev:Stämmer uppgifterna (vilket det lär göra) så är det skandalöst korkat. Som om det skulle spela någonsomhelst roll att Charles kliver bort från sportchefsrollen.
.....
Jag undrar vad som varit så betungande med sportchefsrollen? Det här är ju bara ett sista desperat försök att få det att verka som klubben är handlingskraftig inför sina fans. Men som vanligt blir det bara fiasko av allting.
.....
Jag undrar vad som varit så betungande med sportchefsrollen? Det här är ju bara ett sista desperat försök att få det att verka som klubben är handlingskraftig inför sina fans. Men som vanligt blir det bara fiasko av allting.
Vilket skämt till förening.
Haha, ja. Det är ju knappast så att han varit så upptagen med att scouta andra spelare att han inte haft tid att träna powerplay eller utveckla en spelidé.
Tycker också det är jävligt konstigt att man plockar bort Challe från sportchefsrollen men inte som tränare. Hade trott att det va själva resultaten som uteblev som va problemet och inte värvningarna..
Men blir väl så då man värvar djurgårdsprofiler som tränare/sportchefer.
Man vågar inte plocka bort dem eller trampa på deras tå förrän det är allt för sent(Likt Hardy förra året)
Nu har ni 7-8 pers som skriver i denna tråden skrivit samma sak till varandra hur många sidor som helst. Kan ni inte skriva här när det händer något nytt istället som t ex DN-artikeln som dök upp även fast den kommer hamna i media-tråden. Det är otroligt frustrerande att sitta och försöka hitta det intressanta i tråden när folk bara maler på samma sak om och om igen. Vi vet vad ni tycker och det är helt okej men ni behöver inte mala på om samma sak om och om och om igen.
laxen skrev:Nu har ni 7-8 pers som skriver i denna tråden skrivit samma sak till varandra hur många sidor som helst. Kan ni inte skriva här när det händer något nytt istället som t ex DN-artikeln som dök upp även fast den kommer hamna i media-tråden. Det är otroligt frustrerande att sitta och försöka hitta det intressanta i tråden när folk bara maler på samma sak om och om igen. Vi vet vad ni tycker och det är helt okej men ni behöver inte mala på om samma sak om och om och om igen.
Ingen som tvingar dig att läsa. Ett forum är till för folk att diskutera. Om du endast är intresserad av nyheter och rykten kan du likagärna sitta med Sportkollappen på luren och följa rätt personer på twitter. Forumet är till för folk att vädra sina åsikter.
Man föds som Djurgårdare, allt annat är förlossningsskador!