Challe Berglund

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
janneffs
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Challe Berglund

Inlägg av janneffs »

Alltså vad i helvete är det jag för 5 minuter sen läste, Challe gjorde det mest korkade beslut han kunde göra! Ut från båset förfan!

Det här gjorde inte min 15 timmars tågresa till Norrland lättare.. :(

Snälla fina djurgårn, få ordning på detta nu.
Användarvisningsbild
SirDIFalot
Säsongskort: Ja

Inlägg av SirDIFalot »

Så tråkigt. Spiken i kistan för mig. Ger helt upp den här säsongen. Nu handlar det väl bara om att scouta för egen del så man har en uppfattningen om vilka spelare man vill ha kvar nästa säsong och inte. Sjukt tråkigt att vi slängde bort det här året när vi kunde ha en större spelarbudget än vi kan nästa år och dessutom fick hjälp av NHL-stjärnor som spelar gratis.
Expert.
Användarvisningsbild
Hajduk
Medlem: Ja, ständig medlem
Kontakt:

Inlägg av Hajduk »

Jag tänker inte ge upp. Jag ska fan gå imorgon och utkräva svar. Det kommer bli ett kaosmöte. Det känner jag på mig. Men sitt inte hemma nu alla som är förtvivlade. Vi måste gå dit och ifrågasätta på alla möjliga punkter hur de kan tillåtas att förstöra den här underbart vackra föreningen. Nu ska jag fortsätta att gråta lite mera.

Edit: Imorgon får jag nog starta en ny grupp med frågan "Är du också trött på att DIF hockey allt mer närmar sig ruinens brant och att de ansvariga inte gör ett piss för att rädda klubben?"
Djurgårn

Inlägg av Djurgårn »

Grundproblemet ligger helt klart på styrelsenivå och det är där vi först måste börja rensa och få in folk med rätt kompetens. Sedan måste vi få in en sportchef som vet vafan han håller på med, typ Garpenlöv som i sin tur plockar in en tränare med rätt kompetens. Rätt man på rätt plats.
Användarvisningsbild
Daniel08

Challe Berglund

Inlägg av Daniel08 »

Detta kan inte vara sant! Vad tänker ledningen med? Man har en tränare som underpresterar... Inte fan beror det på att han har dubbla roller utan att han är värdelös som tränare. Kommer bli kaos imorgon om detta är på riktigt! Faaaan jag som ville sova nån timme nu. Någon som vet vad vi medlemmar har för mandat? Vad kan vi göra för att få till en förändring?
Ständig medlem säsongen DIF åkte ner i allsvenskan.
hugg

Inlägg av hugg »

ALLA SOM KAN MÅSTE GÅ TILL MÖTET IMORRN!!!
hugg

Inlägg av hugg »

Daniel08 skrev:Detta kan inte vara sant! Vad tänker ledningen med? Man har en tränare som underpresterar... Inte fan beror det på att han har dubbla roller utan att han är värdelös som tränare. Kommer bli kaos imorgon om detta är på riktigt! Faaaan jag som ville sova nån timme nu. Någon som vet vad vi medlemmar har för mandat? Vad kan vi göra för att få till en förändring?

Du kan gå på mötet imorgon och göra din röst hörd! ALLA TILL MÖTET!!!
Användarvisningsbild
Rocky3000

Inlägg av Rocky3000 »

Bild

???? .."–?Jag blir sårad när du säger så. Jag har alltid haft ett hett temperament.".. ????
Bild
Användarvisningsbild
pulverapa

Sv: Re: Sv: Challe Berglund

Inlägg av pulverapa »

Malto skrev:
pulverapa skrev:Jag har slutat läsa mrmadhawk. Tycker han är fel ute rätt ofta.
Jag läser. Men det hade ju vart bra om han haft rätt i just detta fall.
Som sagt. Mycket bra läsning allt som oftast men ibland, särskilt när det gäller DIF, så är han fel ute.
Staten

Inlägg av Staten »

Bara i Djurgårdens IF.
Användarvisningsbild
Sjöwall

Inlägg av Sjöwall »

Vilket jävla idiotiskt beslut. Lämna tränarjobbet istället för sportchefsjobbet... Nästan så att jag funderar på att gå på det där jävla mötet trots att man vet alla svar redan.
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Det måste ju finnas någon gräns på hur många idiotiska beslut en klubb som DIF kan ta? Hur långt kommer vi sjunka innan de logikbefriade folket inom föreningen försvinner? Fyfan vad man skäms över hur uselt den här föreningen sköts.

Att det finns många idioter inom DIF visste vi väl redan men att de skulle ta ett sånt här korkat beslut kunde jag inte föreställa mig.
Expert.
Användarvisningsbild
BaronVonDif

Sv: Challe Berglund

Inlägg av BaronVonDif »

Så länge vi håller ett snitt på 5000+ på matcherna sitter Challe säkert men även publiken har en smärtgräns, misskött förening, dålig hockey och alla idiot beslut kommer straffa sig och många tänker nog efter extra noggrant innan dom förlänger nästa säsongskort, medlemskap osv.

Skickat från min GT-I9305N
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
Användarvisningsbild
JohanPez

Challe Berglund

Inlägg av JohanPez »

BaronVonDif skrev:Så länge vi håller ett snitt på 5000+ på matcherna sitter Challe säkert men även publiken har en smärtgräns, misskött förening, dålig hockey och alla idiot beslut kommer straffa sig och många tänker nog efter extra noggrant innan dom förlänger nästa säsongskort, medlemskap osv.

Japp, ni får sluta gå helt enkelt. Jag kan inte, men ni mariginalare (ej riktat mot dig baron) ni får ge fan i att fortsätta köpa plåtar. Här finns inget att se, cirkulera.
Användarvisningsbild
BaronVonDif

Sv: Re: Challe Berglund

Inlägg av BaronVonDif »

JohanPez skrev:
BaronVonDif skrev:Så länge vi håller ett snitt på 5000+ på matcherna sitter Challe säkert men även publiken har en smärtgräns, misskött förening, dålig hockey och alla idiot beslut kommer straffa sig och många tänker nog efter extra noggrant innan dom förlänger nästa säsongskort, medlemskap osv.

Japp, ni får sluta gå helt enkelt. Jag kan inte, men ni mariginalare (ej riktat mot dig baron) ni får ge fan i att fortsätta köpa plåtar. Här finns inget att se, cirkulera.
Det var ingen uppmaning till bojkott utan ett konstaterande. Folk betalar inte för dålig underhållning i all evighet.

"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
Skriv svar