Challe Berglund

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Alexander
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Challe Berglund

Inlägg av Alexander »

Jim Morrison skrev:
Alexander skrev:
Jim Morrison skrev:
Alexander skrev:Känns som att många förutsätter att Challe är helt dum i huvet eller naiv som väljar att ha kvar tränarrollen. Han måste ju själv tro på de han sysslar med annars skulle han inte fortsätta som tränare, jag personligen hade gärna sätt han ta rollen som sportchef men nu är det som det är
Trodde han inte helhjärtat på det innan eller? Han är ju dum i huvudet om han tror att han kan ta upp DIF till elitserien med sina tränarkunskaper. Helt jävla väck.
Om du kunde läsa hans tankar, hur tror du han resonerar, seriöst tack
"jag har för mycket stolthet för att avgå, även om det vore bäst sportsligt för DIF."

Seriöst, vilken löjlig jävla fråga.
Nej men det jag syftar på att sättet du resonerar på verkar vara i stil med att han är antingen helt underförstådd om att det kommer gå åt helvete för DIF men han ska fanimej sitta kvar ändå, eller helt enkelt att han är helt jävla blind för situationen
litto
Säsongskort: Ja

Inlägg av litto »

Haha är Challe på riktigt eller? Herregud, han kör den här föreningen i skiten...
Niklas Wikegård till Fimpen: När jag säger att du ska vara på kuklängdsavstånd från motståndaren då menar jag inte Joaquin Gages utan din & det är VÄLDIGT nära.
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Nyström: Helt fel, Djurgården

Han har rätt. Men givetvis fel om att Challe saknar engagemang. Han saknar kunnandet och är helt enkelt inte tillräckligt bra. Oavsett hur stort engagemang han har.
Expert.
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Inlägg av Jim Morrison »

Alexander skrev:
Jim Morrison skrev:
Alexander skrev:
Jim Morrison skrev:
Alexander skrev:Känns som att många förutsätter att Challe är helt dum i huvet eller naiv som väljar att ha kvar tränarrollen. Han måste ju själv tro på de han sysslar med annars skulle han inte fortsätta som tränare, jag personligen hade gärna sätt han ta rollen som sportchef men nu är det som det är
Trodde han inte helhjärtat på det innan eller? Han är ju dum i huvudet om han tror att han kan ta upp DIF till elitserien med sina tränarkunskaper. Helt jävla väck.
Om du kunde läsa hans tankar, hur tror du han resonerar, seriöst tack
"jag har för mycket stolthet för att avgå, även om det vore bäst sportsligt för DIF."

Seriöst, vilken löjlig jävla fråga.
Nej men det jag syftar på att sättet du resonerar på verkar vara i stil med att han är antingen helt underförstådd om att det kommer gå åt helvete för DIF men han ska fanimej sitta kvar ändå, eller helt enkelt att han är helt jävla blind för situationen
Ja, det spelar väl ingen roll vad fan han tycker? Klart som fan att han vill sitta kvar. Vem fan vill bli sparkad öht? Men det gör väl inte saken mer rätt för det? Challe Berglund kommer att vara den som kör DIF närmare konkurs.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Inlägg av Jim Morrison »

Men hey, se det från den ljusa sidan. Nu behöver Challe inte sparka sig själv längre. Då kanske vi kan få ut honom ur den här organisationen.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Nu fattas det väl bara att vi presenterar Wikegård som sporchef så har vi en tränare på sportchefsrollen och en sportchef i tränarrollen.
Expert.
Användarvisningsbild
Jepe

Challe Berglund

Inlägg av Jepe »

SirDIFalot skrev:Nyström: Helt fel, Djurgården

Han har rätt. Men givetvis fel om att Challe saknar engagemang. Han saknar kunnandet och är helt enkelt inte tillräckligt bra. Oavsett hur stort engagemang han har.
Nyström pfffff.... Kul att han på nått sätt fick in gnaget i krönikan också.

Att Challe skulle sakna engagemang är bara skitsnack! Såg precis en klipp på youtube från en dåtid där Challe zoomades in på TVn. ALLA i studion pratade om Challes DIF-hjärta och hur detta "dåtid" betydde för honom. Tvivlar inte en sekund på att Challe skulle sakna engagemang för DIF. Se mitt tidigare inlägg för förklaring.
Senast redigerad av Jepe den 2012-11-07 01:13:09, redigerad totalt 1 gånger.
2014-04-07, vad hände?
Användarvisningsbild
Hajduk
Medlem: Ja, ständig medlem
Kontakt:

Inlägg av Hajduk »

Challe sa ju om vem som ska ta över sportchefsrollen: "–?Den hamnar inom parentes. Vi behöver fokusera på att klättra i tabellen."

Kul att de inte har en plan för en ersättare. Vem ska scouta och värva till nästa säsong då?
Jag ska lägga mig och gråta en stund nu.
hugg

Inlägg av hugg »

DJURGÅRDSVÄNNER, ALLA SOM KAN MÅSTE KOMMA TILL MÖTET IMORGON! IN OCH ANMÄL ER, BLI MEDLEM OM NI INTE REDAN ÄR DET! (jag blev precis det.) PERSONLIGEN TÄNKER JAG HÖJA TONEN REJÄLT MOT LEDNINGEN. HOPPAS NI ÄR MED MIG.

Tack.
Användarvisningsbild
SkönaDjurgårn

Sv: Re: Challe Berglund

Inlägg av SkönaDjurgårn »

SirDIFalot skrev:Vilken jävla cp-lösning. Vill stark ifrågasätta varenda person inom Djurgården som legat bakom det beslutet.
Idiotisk styrelse i år igen obv.

Tycker Challe verkade mer aktiv senast dock. Kanske blir bättring så här ändå? Hatar att greppa efter halmstrån men vad ska man göra. Och vem ska scouta? God natt.
Användarvisningsbild
Rudi

Inlägg av Rudi »

Det här var kanske inte något klokt val? Det blir väl egentligen ingen faktisk förändring och Challe har fortsatt kniven mot strupen.. och spelschemat framöver. :?
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Rudi skrev:Det här var kanske inte något klokt val? Det blir väl egentligen ingen faktisk förändring och Challe har fortsatt kniven mot strupen.. och spelschemat framöver. :?
Den enda förändringen blir väl att Challe slipper känna dålig samvete för att han inte scoutar till nästa säsong. Spelmässigt lär det väl vara samma jävla stuk... Fyfan.
Expert.
DIF_Söderort

Inlägg av DIF_Söderort »

Lutar åt ett styrelsebyte på nästa årsmöte, alla Djurgårdare borde gå på medlemsmötet imorn och få svar på vad det är som händer.
Karel måste avgå
Användarvisningsbild
Jokester

Inlägg av Jokester »

Fy fan vilket vedervärdigt jävla skitbeslut. Blir mer och mer uppenbart hur jävla inkompetent styrelsen egentligen är. Fy fan va förbannad jag är. NI KÖR FÖRENINGEN VI ALLA ÄLSKAR NER I SKITEN. Skit.
Användarvisningsbild
DIF_Soldier

Inlägg av DIF_Soldier »

Snälla lilla ledningen... Det är inte sportchefsrollen han är kass i. Hanh...

Orkar inte.

RIP Djurgårdens IF Ishockeyförening. 1922-2012
Säg den glädje som varar
Skriv svar