Challe Berglund
Re: Challe Berglund
Vem twittrar live från mötet imon? 

- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Challe Berglund
Jag tror precis som du. Man vill kunna dra nytta av en sådan här åtgärd genom att få interna sympatier ("vi fick i alla fall veta först") och inte att det "avslöjas" av en journalist/krönikör.Stadion skrev:Kan ju vara så att de blånekar allting mot media för att berätta allting för oss fans först antingen genom hemsidan eller på mötet, det är möjligt att jag drömmer om det men man ju få hoppas iaf. Om inte annat så vore vi väl värda det!SirDIFalot skrev:Kan verkligen Kareel tokneka till uppgifterna sådär om de stämde? :/BaronVonDif skrev:Står om Madhawks utspel i AB:
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 5732682.ab
Vet inte vad man ska tro.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Han måste ju tokneka!SirDIFalot skrev:Kan verkligen Kareel tokneka till uppgifterna sådär om de stämde? :/BaronVonDif skrev:Står om Madhawks utspel i AB:
Om det är så att lösningen diskuteras så kan utfallet fortfarande bli att inget händer och Challe blir kvar som tränare. Då om något skulle han se ut som ett jävla kukhuvud om han inte nekat.
Jag vill gärna tro mr.galenhök här. Han har ju haft rätt flera gånger förut.
Skriver under på den. Någon som vill ha fler följare?Ohddan skrev:Vem twittrar live från mötet imon?
Du är med oss överallt, Stefan.
-
Tack för de vänliga orden.
Angående Timmy så kan det säkert stämma. Tom jag glömmer saker.
Men strunta nu i mig, och håll er till trådens innehåll. Det var verkligen inte meningen att det skulle bli off topic. Jag ville bara svara upp för mig.
Jag ska slutligen, ödmjukt (Trots att ödmjukhet är den värsta sortens hyckleri
) erkänna att de uppgifterna som jag under påskdagen 2011 kring Kim Johnsson visat sig vara helt fel. Såg någon lyfte upp det. Och det var åt helvete att jag gick i den fällan. Jag mår fan dåligt bara av att tänka på att det var snett.
Tyvärr går även jag i fällor. Om ni bara visste vad mycket jävla skit som dyker in till mig.
Förresten. Någon sa till mig att David Printz var på tapeten till er igen. Men jag har ärligt talat ingen aning om sanningshalten i det. Så ni kan få den här, men jag tar inget ansvar för hurvida det stämmer eller inte.
Angående Timmy så kan det säkert stämma. Tom jag glömmer saker.
Men strunta nu i mig, och håll er till trådens innehåll. Det var verkligen inte meningen att det skulle bli off topic. Jag ville bara svara upp för mig.
Jag ska slutligen, ödmjukt (Trots att ödmjukhet är den värsta sortens hyckleri

Tyvärr går även jag i fällor. Om ni bara visste vad mycket jävla skit som dyker in till mig.
Förresten. Någon sa till mig att David Printz var på tapeten till er igen. Men jag har ärligt talat ingen aning om sanningshalten i det. Så ni kan få den här, men jag tar inget ansvar för hurvida det stämmer eller inte.
- SirDIFalot
Jag tror det är mer vanligt att säga "Inga kommentarer" som Challe gör än att säga "Det är ofattbart, vet inte vad det kommer i från". Så nej, han behöver inte tokneka.brsk skrev:Han måste ju tokneka!SirDIFalot skrev:Kan verkligen Kareel tokneka till uppgifterna sådär om de stämde? :/BaronVonDif skrev:Står om Madhawks utspel i AB:
Om det är så att lösningen diskuteras så kan utfallet fortfarande bli att inget händer och Challe blir kvar som tränare. Då om något skulle han se ut som ett jävla kukhuvud om han inte nekat.
Jag vill gärna tro mr.galenhök här. Han har ju haft rätt flera gånger förut.
Expert.
- SirDIFalot
Emil Karlsson ?@Emil_Karlsson
FLASH: Challe Berglund fortsätter som tränare i Djurgården, men slutar som sportchef. ”Det har funkat okej, men inte optimalt”. Källa: DN
What?!?!
FLASH: Challe Berglund fortsätter som tränare i Djurgården, men slutar som sportchef. ”Det har funkat okej, men inte optimalt”. Källa: DN
What?!?!
Expert.
- Jim Morrison
HAHAHAHAAHHAAHHA VA? SKÄMTAR DU? Den här föreningen är KÖRD.SirDIFalot skrev:Emil Karlsson ?@Emil_Karlsson
What?!?!
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
http://www.dn.se/sport/ishockey/charles ... ef-for-difJim Morrison skrev:HAHAHAHAAHHAAHHA VA? SKÄMTAR DU? Den här föreningen är KÖRD.SirDIFalot skrev:Emil Karlsson ?@Emil_Karlsson
What?!?!
DIF!
- SirDIFalot
Vilken jävla cp-lösning. Vill stark ifrågasätta varenda person inom Djurgården som legat bakom det beslutet.
Expert.
Japp.Jim Morrison skrev:HAHAHAHAAHHAAHHA VA? SKÄMTAR DU? Den här föreningen är KÖRD.SirDIFalot skrev:Emil Karlsson ?@Emil_Karlsson
What?!?!
Efter många års sjukdom gick Djurgården bort i tystnad.
Fyfan... FYFAN. AVGÅ
Lär bli ett intressant medlemsmöte efter den här...."lösningen"....
-
- Jim Morrison
Nu skiter jag tamejfan i det här (omöjligt, jag vet). Dra åt helvete Challe Berglund och varje jävla alibiare i DIFs styrelse som verkar vilja se DIF misslyckas. Dra åt helvete allihopa.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Vad i helvete är det som händer?!?!?!